سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

مقالات دکتر محبیان

حکمرانی فرهنگی و فرهنگ حکمرانی

سیاست و بازاریابی-بازنگری در رویکردهای موجود و تأکید بر اهمیت فرهنگ در حکمرانی، به عنوان یک ضرورت اساسی برای پیشرفت و پایداری جوامع به شمار می‌آید. این نکته در نوشتار دکتر امیر محبیان مورد تاکید قرار گرفته است.این نوشتار در دو بخش در روزنامه قدس منتشر شد که در یک شماره اکنون در سیاست و بازاریابی منتشر می شود:

راهبرد فرهنگی در قبال نسل آینده

سیاست و بازاریابی-نوشتار حاضر به قلم دکتر امیر محبیان به راهبرد فرهنگی در قبال نسل آینده می پردازد.

رسانه در جهان هوش مصنوعی

سیاست و بازاریابی-هوش مصنوعی در دنیای رسانه، انقلابی شگرف به همراه آورده است.

خلاقیت چیست؟

سیاست و بازار یابی-خلاقیت توانایی کشف ایده ها، ارتباطات و راه حل های جدید و بدیع را در بر می گیرد. خلاقیت با تقویت انعطاف‌پذیری، ایجاد شادی و ایجاد فرصت‌هایی برای خودشکوفایی بخشی از انگیزه ما به عنوان انسان است.

برندینگ شخصی؛ کنترل منطق حاکم بر اذهان /گفتگویی با دکتر امیر محبیان

سیاست و بازاریابی-برندینگ در ایران و حتی در جهان غرب مفهومی نویست و در این مفهوم موضوع و شاخه برندینگ شخصی یا به اصطلاح انگلیسی اش پرسونال برندینگ از جذاب ترین مباحث در این سبک است. مدیران و شخصیت های بسیاری هستند که می خواهند از این مبنای تازه کشف شده در جهان بهره برده و فنون آن را دانسته و خود را چه در تجارت و چه در سیاست و فرهنگ چهره کنند.

درک فرهنگ‌های جمع گرایانه

فرهنگ‌های جمع گرایانه بر نیازها و اهداف گروه به‌طور کلی فراتر از نیازها و خواسته‌های هر فرد تأکیددارند. در چنین فرهنگ‌هایی ، روابط با دیگر اعضای گروه و پیوستگی متقابل میان افراد نقش بنیادی در هویت هر شخص دارد. فرهنگ‌ها در آسیا ، آمریکای مرکزی ، آمریکای جنوبی و آفریقا گرایش جمعی‌تری(کلکتیویستی) دارند.

چگونه سلسله‌مراتب نیازهای معروف مزلو انگیزش انسانی را توضیح می‌دهد؟

چه چیزی به رفتار انسان انگیزه می‌بخشد؟ سلسله‌مراتب نیازهای مزلو یکی از نظریه‌های شناخته‌شده انگیزش است. بر پایه گفته آبراهام مزلو روانشناس اومانیست، اعمال ما برای دستیابی به نیازهای مشخص برانگیخته‌شده است.

انگیزش: عوامل روانشناختی که رفتار را هدایت می کنند

انگیزش همچون فرآیندی است که آغاز ، راهنمایی و حفظ رفتارهای هدفمند را تعریف می‌کند. انگیزه همان چیزی است که باعث می‌شود شما کارکنید ، چه این کنش نوشیدن یک لیوان آب برای کاهش تشنگی باشد یا خواندن کتاب برای به کسب دانش.

آشنایی با بازاریابی سیاسی

مقاله حاضر نوشته دکتر امیر محبیان برای آشنایی آغازگران فهم بازاریابی سیاسی است.

ساير مطالب

گوگل استفاده از سرویس گوگل استیدیا پرو را برای دو ماه رایگان کرد

چطور تولیدکنندگان سنتی آمریکایی یک‌شبه آموختند ونتیلاتور بسازند؟

مدیریت بهینه تیم‌های کاری در دوران فاصله‌گذاری اجتماعی

نتایج بنچمارک تراشه جدید Kirin 985 شرکت هواوی منتشر شد

ضمانت محصولات موتورولا و لنوو افزایش یافت

افزایش درامد اپ استور و گوگل پلی

انتشار نتایج بنچمارک گلکسی نوت 20 پلاس 5G پیش از رونمایی رسمی

بودجه در برابر سهام: راه‌حل دولت تایوان برای نجات استارتاپ‌ها

شیائومی با گزارش رشد 27 درصدی درآمد از پیش‌بینی‌های کارشناسان فراتر رفت

اپل دورکاری را تسهیل کرد

اپل قوانین دورکاری را تسهیل کرد؛ امکان توسعه محصولات جدید در خانه

مایکروسافت 365 جایگزین آفیس 365 می‌شود؛ ویژگی‌های جدید با وجود قیمت ثابت

هدایت کرونایی 1 میلیارد نفر با اینستاگرام و فیسبوک

عبرت‌های مدیریتی که از واکنش ایتالیا به ویروس کرونا می‌آموزیم

داستان برند سیگیت؛ بازیگر سخت‌کوش صنعت ذخیره‌سازی داده

پرچم‌دار جدید هواوی در بنچمارک Geekbench دیده شد

در باب اهمیت شفافیت در بحران

بزرگ‌ترین تصورات غلط درباره‌ی رهبری تیم کسب‌و‌کار

تصمیم‌گیری آهسته، راهکار ابتدایی آمادگی رهبران جدید

وزیر ارتباطات خبر داد؛ پایان ستاره مربع‌ها!

ارزش بیت کوین چرا اینقدر بالا است؟

همه رازهای سامسونگ در یک کتاب

بنچمارک سرفیس گو 2 لو رفت

نوکیا به‌دنبال تحول استراتژیک

بررسی 10 شرکت برتر فین‌تک دنیا

پیش‌بینی درباره آینده بیت کوین

چرا مدیرعامل شرکت اپل عجله ای برای رقابت با سامسونگ ندارد؟

صنعت شیرینی و شکلات آمریکا

سکوت سازمانی و دلایل آن

آیا لی نینگ، نایکی و آدیداس را شکست می دهد؟

شیوه های ارزش افزایی توسط بنگاه والدینی

هوش هیجانی چیست؟

درآمد وایبر و واتس اپ و تلگرام از چیست؟

چند مانع کوچک تا ثروتمند شدن

بررسی یک تبلیغ: Renault Fluence

متمایزسازی استراتژیک

سیستم اطلاعاتی چیست؟ تعریف، کارکرد و اجزا

تئوری آشوب، تاثیر نظم موجود در بی نظمی بر مدیریت

اصول سرمایه گذاری صحیح

چالش‌های اصلی پیشرفت اقتصادی ایران

محیط استراتژیک: پیش بینی یا کنترل؟

نگاهی جامع به مفهوم توسعه اقتصادی 3

کاریکاتور مدیریتی (7) : راه حل افزایش فروش

امیدیار مدیرعامل Ebay و ثروتمندترین ایرانی

فرصتهای سودآور با مدیریت خطر پذیری

میلیاردری که از واکس زدن شروع کرد

بازشناسی چند مفهوم در بورس

چگونه یک سرآشپز، مدیر موفق رستوران می شود

عادات غلط مالی در خانواده های ایرانی

اهمیت دانش مدیریت در دوران پسابرجام

زنجیره تامین چیست؟

افزایش بهره‌وری در سازمان‌ها

5 نکته قابل توجه برای افزایش سرمایه

مالی رفتاری، نگرشی نو به سرمایه گذاری-مقدمه

اهمیت فرهنگ سازمانی و ارزش ها

استراتژی های سرمایه گذاری

مدیریت پول برای تصاحب موفقیت !

چگونه یک توزیع کننده برای محصولمان بیابیم؟

ایران؛ پدیدۀ المپیک به زبان مدلسازی

داستان مدیریتی: ارزیابی از خود

آیا شما کارآفرین هستید؟

زبان بدن یک مهارت کلیدی در مذاکره

مقدمه ای بر شش سیگما

پیتر دراکر، اولین استاد مدیریت

9 اصل مدیریتی از خانم مایر؛ مدیرعامل جدید یاهو

مدل دلتا

چگونه به همه کارهایمان برسیم؟!

تحلیل SWOT ابزاری برای ممیزی سازمان و محیط

درس های مدیریتی از زلزله ی ژاپن: زمین خوردن و دوباره آغاز کردن

صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر

بازار کجاست ؟

نحوه انجام معامله در بورس کالای ایران به زبان ساده

قیمت گذاری انتقالی و سازمان های غیر متمرکز

ضرورت و اهمیت بیانیه ماموریت

چند توصیه ساده برای کسب و کارهای اینترنتی

تفاوتهای مدیریت و رهبری در سازمان چیست؟

کارآفرینی: از ایده تا عمل

اینفوگرافی: عوامل تخریب برند شخصی شما

مهندسانی که مدیر می شوند !

سیستم کششی و کاهش ضایعات در کانبان

انعطاف پذیری استراتژیک سازمان

تحلیل SWOT چیست؟

مطالعه کار و روش

وبسایتهای آموزش مجازی رایگان

سیر توسعه مدیریت: مکتب سیستمی

مهمترین بخشهای یک طرح تجاری خوب

قدرتمندترین زنان در کسب و کار از نگاه فورچون

شیوه های توسعه اقتصادی در کشورهای مختلف: تایوان

از شکست پروژه های CRM جلوگیری کنید

مدیریت منابع انسانی و تبعیض

اهمیت ارزیابی مدیران از عملکرد خود

موسس فروشگاه های زنجیره ای وست فیلد

تاثیر القای انتظارات بر عملکرد

3 تکنیک پرطرفدار مدیریت زمان

اجزای تشکیل دهنده ماموریت سازمان و چک لیستی برای تهیه آن

یاهو گزارش سه ماهه چهارم 2012 را منتشر کرد

آقای ولش از رازهای مدیریت می گوید

تیم های کاری یا گروه های کاری ؟

مواجهه ی استراتژیک با آینده: تکنیک سناریوپردازی

کایزن (بهبود مستمر)