رسانه در جهان هوش مصنوعی سیاست و بازاریابی-هوش مصنوعی در دنیای رسانه، انقلابی شگرف به همراه آورده است. پنجشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۳ - ۵:۳۲:۵۶ AM ۲۷ بازديد
۲۰ گام برای افزایش کارایی شرکت و افزایش موفقیت سیاست و بازاریابی-نوشتار حاضر تحت عنوان «۲۰ گام برای افزایش کارایی شرکت و افزایش موفقیت»گردآوری و نوشته دکتر امیر محبیان است. یکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲:۰۸:۰۸ PM ۹۰ بازديد
خلاقیت چیست؟ سیاست و بازار یابی-خلاقیت توانایی کشف ایده ها، ارتباطات و راه حل های جدید و بدیع را در بر می گیرد. خلاقیت با تقویت انعطافپذیری، ایجاد شادی و ایجاد فرصتهایی برای خودشکوفایی بخشی از انگیزه ما به عنوان انسان است. جمعه ۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱:۵۰:۵۸ PM ۱۹ بازديد
برندینگ شخصی؛ کنترل منطق حاکم بر اذهان /گفتگویی با دکتر امیر محبیان سیاست و بازاریابی-برندینگ در ایران و حتی در جهان غرب مفهومی نویست و در این مفهوم موضوع و شاخه برندینگ شخصی یا به اصطلاح انگلیسی اش پرسونال برندینگ از جذاب ترین مباحث در این سبک است. مدیران و شخصیت های بسیاری هستند که می خواهند از این مبنای تازه کشف شده در جهان بهره برده و فنون آن را دانسته و خود را چه در تجارت و چه در سیاست و فرهنگ چهره کنند. یکشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱:۵۷:۲۳ PM ۶۵۷ بازديد
درک فرهنگهای جمع گرایانه فرهنگهای جمع گرایانه بر نیازها و اهداف گروه بهطور کلی فراتر از نیازها و خواستههای هر فرد تأکیددارند. در چنین فرهنگهایی ، روابط با دیگر اعضای گروه و پیوستگی متقابل میان افراد نقش بنیادی در هویت هر شخص دارد. فرهنگها در آسیا ، آمریکای مرکزی ، آمریکای جنوبی و آفریقا گرایش جمعیتری(کلکتیویستی) دارند. سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲:۵۴ PM ۲۱۵ بازديد
چگونه سلسلهمراتب نیازهای معروف مزلو انگیزش انسانی را توضیح میدهد؟ چه چیزی به رفتار انسان انگیزه میبخشد؟ سلسلهمراتب نیازهای مزلو یکی از نظریههای شناختهشده انگیزش است. بر پایه گفته آبراهام مزلو روانشناس اومانیست، اعمال ما برای دستیابی به نیازهای مشخص برانگیختهشده است. دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴:۲۰ AM ۳۸۳ بازديد
انگیزش: عوامل روانشناختی که رفتار را هدایت می کنند انگیزش همچون فرآیندی است که آغاز ، راهنمایی و حفظ رفتارهای هدفمند را تعریف میکند. انگیزه همان چیزی است که باعث میشود شما کارکنید ، چه این کنش نوشیدن یک لیوان آب برای کاهش تشنگی باشد یا خواندن کتاب برای به کسب دانش. پنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۳:۲۱:۲۹ PM ۳۶۳ بازديد
نقش تأثیرگذاران و طرفداران برند در بازاریابی رسانههای اجتماعی بازاریابی سیاسی-نقش اینفلو ئنسرها یا بازار یابان سیاسی در این مقاله مورد بررسی قرار گرفته است.خواندن آن را به شما توصیه می کنیم. سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲:۳۰:۵۳ PM ۱۱۲۵ بازديد
آشنایی با بازاریابی سیاسی مقاله حاضر نوشته دکتر امیر محبیان برای آشنایی آغازگران فهم بازاریابی سیاسی است. یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۳:۴۷:۲۳ PM ۲۸۴۴ بازديد
دو چهره قدرت نرم؛اقناع و اغواء / نوشته دکتر محبیان سیاستمداران در دوران جدید می کوشند خردمندانه تر به اعمال قدرت بپردازند. نوشتار حاضر به مفهوم قدرت نرم می پردازد پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۳:۲۱:۳۴ PM ۱۳۷۲ بازديد