سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

راه‌هايي براي برندسازي در اينستاگرام و افزايش ميزان فالور بازاریابی سیاسی

  بزرگنمايي:

بازاریابی سیاسی - امروزه شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام با بیش از ۶۰۰ میلیون کاربر در ماه، به یکی از محبوب‌ترین و قدرتمندترین شبکه‌های اجتماعی موجود تبدیل شده است. زیرا با توجه به گرایش مردم به رسانه‌های تصویر محور، برندسازی در اینستاگرام به یکی از موثرترین راه‌های جذب مشتری تبدیل شده است. اما ممکن است برای شما نیز این سوال به وجود آید که برندسازی در اینستاگرام چگونه انجام می‌گیرد؟ و برای موفقیت در این رسانه‌ی اجتماعی چگونه باید عمل کرد. در ادامه به بررسی عوامل موثر در موفقیت برندسازی در اینستاگرام می‌پردازیم.
۷ راهکار برای موفقیت برندسازی در اینستاگرام و افزایش فالور
۱) ایجاد یک پروفایل با مشخصات کامل و شفاف
مشخصات وارد شده در پروفایل هر برند مهمترین دارایی آن محسوب می‌شود. در حقیقت می‌توان گفت عکس پروفایل، توضیحات موجود در بیو پیج و لینک‌های موجود در قسمت بیو مهمترین عامل در جلب اعتماد مشتری است. بنابراین برای برندسازی در اینستاگرام سعی کنید تصویر لوگوی برند خود را به عنوان عکس پروفایل پیج خود قرار دهید. در ضمن بهتر است این لوگو با لوگوی موجود در سایت رسمی برند شما یکسان باشد. زیرا این لوگو کلیدی برای جلب اعتماد و جذب مشتری بیشتر است. توضیحات موجود در بیو پیج در یک نگاه اطلاعات جامعی را در مورد برند و پیج شما در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. بنابراین سعی کنید جملات کوتاه و جذابی را برای بیو پیج خود انتخاب کنید. این جملات باید هدف کلی برند شما را برای مشتری آشکار کند.
۲) استفاده از عکس‌های مرتبط و منسجم
در هر زمینه‌ای فعالیت می‌کنید برای جلب اعتماد مشتری بهتر است تصاویر منسجم و یک دستی را برای پیج خود تهیه کنید. به منظور یک دست بودن پیجتان می‌توانید قالب، تمپلیت و یا تمی را مطابق با رنگ سازمانی برند خودتان تهیه کنید. بنابراین هر تصویری که قرار است داخل پیج قرار گیرد را به کمک این قالب به تصویری مرتبط با پیجتان تبدیل کنید. در صورتی که عکاسی محصولاتتان را خودتان انجام می‌دهید بهتر است زمینه‌ی یکسانی را برای این محصولات در نظر بگیرید. این کار سبب می‌شود که مشتریان شما راحت‌تر به شما اعتماد کنند.


برندسازی در اینستاگراماستفاده از عکس‌های مرتبط و منسجم روشی برای کمک به بهبود برندسازی در اینستاگرام است

۳) استفاده از هشتگ‌های مناسب
استفاده از هشتگ‌های مناسب در کپشن اینستاگرام یکی از عوامل موثر در پروموت کردن پست‌های اینستاگرامی است. البته نکته‌ی مهمی که در ارتباط با انتخاب هشتگ مناسب وجود دارد انتخاب و استفاده از تعداد محدودی هشتگ مرتبط و تخصصی است. اهمیت هشتگ از آنجا ناشی می‌شود که معمولا مشتریان حرفه‌ای با جستجوی هشتگ‌های تخصصی به پست‌های شما خواهند رسید. بنابراین قبل از انتخاب هشتگ‌های مناسب بهتر است با بررسی پیج‌های رقبا هشتگ‌های پرطرفدار را انتخاب کنید.
۴) استفاده از محتوای ویدئویی
محتوای ویدئویی سبب افزایش تعامل برند شما با مشتریانتان خواهد شد. به اشتراک‌گذاری ویدئوهای آموزش استفاده از محصول و مراحل تهیه‌ی آن باعث می‌شود که نام برند شما به عنوان یک برند معتبر در ذهن مشتری ماندگار شود. بنابراین سعی کنید گاهی ویدئوهایی از همکاران و کارمندان خود نیز تهیه کرده و در پیج اینستاگرام خود منتشر کنید. استوری اینستاگرام نیز یکی دیگر از عوامل مهمی است که می‌تواند سبب افزایش تعامل با مشتریان شما شود.
۵) انتشار پست در بازه‌های زمانی مشخص
انتشار پست در بازه‌های زمانی مشخص به نوعی احترام به مخاطب تلقی می‌شود. بسته به نوع فعالیت‌های برند خود می‌توانید بازه‌های زمانی روزانه و هفتگی مشخصی را طبق تقویم محتوایی مشخص برای برند خود در نظر بگیرید. داشتن تقویم محتوایی سبب انسجام فعالیت‌های برند شما شده و به دسته‌بندی ذهن مخاطبان شما کمک خواهد کرد.


برندسازی در اینستاگرام داشتن تقویم محتوایی سبب انسجام فعالیت‌های برند شما شده و به دسته‌بندی ذهن مخاطبان شما کمک خواهد کرد.

۶) تولید محتوای خلاق
تولید محتوای خلاق یک مزیت رقابتی در عصر دیجیتال است. با توجه به عکس محور بودن اینستاگرام احتمالا تولید محتوای خلاق برای آن دشوار خواهد بود. بنابراین بهتر است با استخدام نیروی گرافیک خلاق پست‌های خلاقانه بیشتری را تهیه کنید و از طریق این پست‌ها مخاطبان خود را به چالش بکشید.
۷) تبادل با سایر پیج‌ها و تاثیرگذاران
تبادل با تاثیرگذاران و سایر پیج‌های مرتبط سبب جذب مخاطبان جدید خواهد شد. زیرا افراد بیشتری با برند شما مواجه می‌شوند. همین مواجه شدن افراد جدید و به اشتراک‌گذاری تجربه‌ی مشتریان می‌تواند وجهه مثبتی به برند شما ببخشد. بنابراین تبادل با پیج‌های پرطرفدار مرتبط با محصولات برندتان را به عنوان گامی موثر برای برندسازی در اینستاگرام فراموش نکنید.


برچسب ها: اصول برندسازی, افزایش فالور, افزایش فالور اینستاگرام, اینستاگرام, برند, برند، برندینگ, برندسازی, برندسازی در اینستاگرام, برندینگ, تولید محتوای خلاق, شبکه اجتماعی اینستاگرام

لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/780/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

سم آلتمن می‌گوید مدل GPT-4 «افتضاح» است؛ جایگزینی با مدل جدید GPT-4o

سیاره ما از مریخ چه طور به نظر می‌رسد/ زمین درخشان‌تر است یا مریخ؟

در بازی DMZ Nuclear Survival با خرس‌ها دوست شوید!

کشف جدید محققان؛ درمان خشکی دهان با عوارض نزدیک به صفر

تایید یک داروی جدید برای مقابله با سرطان پستان در بریتانیا

پیام تسلیت رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت مادر شهیدان معزز «علی‌خانی گیلانی»

پیام رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت مادر شهیدان والامقام «طاهری»

طرح جهادی بنیاد خدمتگزار در شهرستان‌های استان تهران آغاز شد/اولین ایستگاه اسلامشهر

هوش مصنوعی به اپل واچ می‌آید، اما به شکلی محدود!

گیمرها تحت‌تاثیر گیم‌پلی Marathon قرار نگرفته‌اند

دیگر برای استفاده از Apple Maps به آیفون نیاز ندارید

آپدیت رابط کاربری سامسونگ اختلال دارد

این بازوی رباتیک، ماهواره‌ها را در مدار زمین تعمیر می‌کند

کدام قسمت بدن مسئول رمزگذاری انواع مختلف درد است؟

«هوش اپل» به طور محدود به اپل‌واچ می‌رسد

استفاده از هوش مصنوعی اوپن ای آی با احراز هویت مجاز می شود

لایحه جدید فلوریدا می‌تواند باعث حذف رمزگذاری سرتاسری پیام‌ها شود

راه حل جدید «اوپن‌ای‌آی» برای کاهش استفاده مخرب از مدل‌های هوش مصنوعی

مشاهده «باران کوانتومی» برای اولین بار

گوشی پرچمدار شیائومی 16 احتمالاً باتری بسیار پرظرفیتی خواهد داشت

نانو در خدمت درمان سرطان پستان؛ امیدی تازه برای مقابله با نوع تهاجمی

سامانه تخصصی «بشری» ویژه تشکل‌های شاهد و ایثارگر به بهره‌برداری رسید

واردات نیمه رسانا به آمریکا شامل مالیات جداگانه می‌شود

کشف دو گونه جدید دایناسور از یک فسیل 125 میلیون ساله

آخرین وداع؛ نگاهی به گوشی های کلاسیک نوکیا قبل از جدایی HMD

عکسی با جزئیات بی‌سابقه از مرکز کهکشان راه شیری

ترامپ: معافیتی در کار نیست؛ تعرفه‌ بر گوشی، لپ‌تاپ و تراشه‌های چینی پابرجا است

ساخت داروی نقص ایمنی با پلاسما؛ سالانه چندبار می‌توان پلاسما اهدا کرد

هدف گذاری بیمه دی برای جهش بزرگ در سال 1404

یک شهاب سنگ باستانی آخرین زمان جاری بودن آب در مریخ را فاش کرد

قیمت کنسول PS5 در اروپا، خاورمیانه و چندین منطقه دیگر افزایش یافت

بازدید رئیس کل بیمه مرکزی از بیمه دی کرمانشاه/ تأکید بر توسعه خدمات بیمه‌ای در منطقه

این قارچ حاوی تلخ‌ترین ماده شناخته شده برای بشر است

نخستین جلسه شورای مدیران مدیران بنیاد گیلان برگزار شد

The Last of Us Complete برای PS5 از راه رسید؛ سفر کامل جوئل و الی در یک بسته!

ورود 25 ماهواره ایرانی به مدار لئو/ایران در آستانه پرتاب ماهواره مخابراتی به مدار ژئو تا سال 1405

پژوهشگران از آب دریا بتن ساختند

ضخامت ویوو X200 اولترا کمتر از رقبا خواهد بود

اپل در گرداب بحران‌ها؛ نگاهی به عملکرد ضعیف باارزش‌ترین شرکت جهان

نسخه‌ سوییچ 2 بازی‌های Madden و FC منحصربه‌فرد خواهند بود

دوجی S200 Plus معرفی شد؛ اولین گوشی جان سخت دنیا با دو نمایشگر

اگر این گوشی های قدیمی سامسونگ را دارید، هفته آینده منتظر آپدیت One UI 7 باشید

گوگل از Firebase Studio رونمایی کرد؛ ساخت اپلیکیشن بدون کدنویسی

گوشی گلکسی زد فولد 7 در گیک‌ بنچ با اندروید 16 ظاهر شد

تولید زخم‌پوش نانو الیاف ایرانی با عصاره بلوط

آیفون 17 پرو مکس امسال با این 12 ویژگی جدید معرفی خواهد شد

این پهپاد عجیب، شب را به روز تبدیل می‌کند

هیتمن، تونی هاوک و Death Stranding به بازی Fortnite خواهند آمد

اولین خانه‌ای که انسان در خارج از زمین بنا کرد

گوشی CMF Phone 2 Pro با آداپتور شارژ درون جعبه عرضه می‌شود؟