سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

راه‌هايي براي برندسازي در اينستاگرام و افزايش ميزان فالور بازاریابی سیاسی

  بزرگنمايي:

بازاریابی سیاسی - امروزه شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام با بیش از ۶۰۰ میلیون کاربر در ماه، به یکی از محبوب‌ترین و قدرتمندترین شبکه‌های اجتماعی موجود تبدیل شده است. زیرا با توجه به گرایش مردم به رسانه‌های تصویر محور، برندسازی در اینستاگرام به یکی از موثرترین راه‌های جذب مشتری تبدیل شده است. اما ممکن است برای شما نیز این سوال به وجود آید که برندسازی در اینستاگرام چگونه انجام می‌گیرد؟ و برای موفقیت در این رسانه‌ی اجتماعی چگونه باید عمل کرد. در ادامه به بررسی عوامل موثر در موفقیت برندسازی در اینستاگرام می‌پردازیم.
۷ راهکار برای موفقیت برندسازی در اینستاگرام و افزایش فالور
۱) ایجاد یک پروفایل با مشخصات کامل و شفاف
مشخصات وارد شده در پروفایل هر برند مهمترین دارایی آن محسوب می‌شود. در حقیقت می‌توان گفت عکس پروفایل، توضیحات موجود در بیو پیج و لینک‌های موجود در قسمت بیو مهمترین عامل در جلب اعتماد مشتری است. بنابراین برای برندسازی در اینستاگرام سعی کنید تصویر لوگوی برند خود را به عنوان عکس پروفایل پیج خود قرار دهید. در ضمن بهتر است این لوگو با لوگوی موجود در سایت رسمی برند شما یکسان باشد. زیرا این لوگو کلیدی برای جلب اعتماد و جذب مشتری بیشتر است. توضیحات موجود در بیو پیج در یک نگاه اطلاعات جامعی را در مورد برند و پیج شما در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. بنابراین سعی کنید جملات کوتاه و جذابی را برای بیو پیج خود انتخاب کنید. این جملات باید هدف کلی برند شما را برای مشتری آشکار کند.
۲) استفاده از عکس‌های مرتبط و منسجم
در هر زمینه‌ای فعالیت می‌کنید برای جلب اعتماد مشتری بهتر است تصاویر منسجم و یک دستی را برای پیج خود تهیه کنید. به منظور یک دست بودن پیجتان می‌توانید قالب، تمپلیت و یا تمی را مطابق با رنگ سازمانی برند خودتان تهیه کنید. بنابراین هر تصویری که قرار است داخل پیج قرار گیرد را به کمک این قالب به تصویری مرتبط با پیجتان تبدیل کنید. در صورتی که عکاسی محصولاتتان را خودتان انجام می‌دهید بهتر است زمینه‌ی یکسانی را برای این محصولات در نظر بگیرید. این کار سبب می‌شود که مشتریان شما راحت‌تر به شما اعتماد کنند.


برندسازی در اینستاگراماستفاده از عکس‌های مرتبط و منسجم روشی برای کمک به بهبود برندسازی در اینستاگرام است

۳) استفاده از هشتگ‌های مناسب
استفاده از هشتگ‌های مناسب در کپشن اینستاگرام یکی از عوامل موثر در پروموت کردن پست‌های اینستاگرامی است. البته نکته‌ی مهمی که در ارتباط با انتخاب هشتگ مناسب وجود دارد انتخاب و استفاده از تعداد محدودی هشتگ مرتبط و تخصصی است. اهمیت هشتگ از آنجا ناشی می‌شود که معمولا مشتریان حرفه‌ای با جستجوی هشتگ‌های تخصصی به پست‌های شما خواهند رسید. بنابراین قبل از انتخاب هشتگ‌های مناسب بهتر است با بررسی پیج‌های رقبا هشتگ‌های پرطرفدار را انتخاب کنید.
۴) استفاده از محتوای ویدئویی
محتوای ویدئویی سبب افزایش تعامل برند شما با مشتریانتان خواهد شد. به اشتراک‌گذاری ویدئوهای آموزش استفاده از محصول و مراحل تهیه‌ی آن باعث می‌شود که نام برند شما به عنوان یک برند معتبر در ذهن مشتری ماندگار شود. بنابراین سعی کنید گاهی ویدئوهایی از همکاران و کارمندان خود نیز تهیه کرده و در پیج اینستاگرام خود منتشر کنید. استوری اینستاگرام نیز یکی دیگر از عوامل مهمی است که می‌تواند سبب افزایش تعامل با مشتریان شما شود.
۵) انتشار پست در بازه‌های زمانی مشخص
انتشار پست در بازه‌های زمانی مشخص به نوعی احترام به مخاطب تلقی می‌شود. بسته به نوع فعالیت‌های برند خود می‌توانید بازه‌های زمانی روزانه و هفتگی مشخصی را طبق تقویم محتوایی مشخص برای برند خود در نظر بگیرید. داشتن تقویم محتوایی سبب انسجام فعالیت‌های برند شما شده و به دسته‌بندی ذهن مخاطبان شما کمک خواهد کرد.


برندسازی در اینستاگرام داشتن تقویم محتوایی سبب انسجام فعالیت‌های برند شما شده و به دسته‌بندی ذهن مخاطبان شما کمک خواهد کرد.

۶) تولید محتوای خلاق
تولید محتوای خلاق یک مزیت رقابتی در عصر دیجیتال است. با توجه به عکس محور بودن اینستاگرام احتمالا تولید محتوای خلاق برای آن دشوار خواهد بود. بنابراین بهتر است با استخدام نیروی گرافیک خلاق پست‌های خلاقانه بیشتری را تهیه کنید و از طریق این پست‌ها مخاطبان خود را به چالش بکشید.
۷) تبادل با سایر پیج‌ها و تاثیرگذاران
تبادل با تاثیرگذاران و سایر پیج‌های مرتبط سبب جذب مخاطبان جدید خواهد شد. زیرا افراد بیشتری با برند شما مواجه می‌شوند. همین مواجه شدن افراد جدید و به اشتراک‌گذاری تجربه‌ی مشتریان می‌تواند وجهه مثبتی به برند شما ببخشد. بنابراین تبادل با پیج‌های پرطرفدار مرتبط با محصولات برندتان را به عنوان گامی موثر برای برندسازی در اینستاگرام فراموش نکنید.


برچسب ها: اصول برندسازی, افزایش فالور, افزایش فالور اینستاگرام, اینستاگرام, برند, برند، برندینگ, برندسازی, برندسازی در اینستاگرام, برندینگ, تولید محتوای خلاق, شبکه اجتماعی اینستاگرام

لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/780/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

روزهای سخت در انتظار کوالکام؛ بزرگان صنعت فناوری مودم‌های 5G را در جایی دیگر جست‌و‌جو می‌کنند

وان پلاس اوپن 2 دیرتر از آنچه انتظار می‌رفت معرفی خواهد شد

آنر مجیک 7 پورشه‌دیزاین، دوربین پریسکوپی 200 مگاپیکسلی خواهد داشت

حرکت ماه دور زمین این شکلی هستش!

نگرانی‌ها درباره ظرفیت رم گلکسی S25 افزایش یافت

شرکت جاسوس‌افزاری NSO Group مسئول حمله به کاربران واتساپ است

جت مافوق صوت چینی‌ها در آزمایش اولیه سربلند بیرون آمد

گیت‌هاب نسخه رایگان هوش مصنوعی کدنویسی کوپایلت را برای برنامه‌نویسان عرضه کرد

به صدای وزش باد در مریخ گوش دهید

دانشمند ایرانی ناسا با هوش مصنوعی آدم فضایی پیدا می‌کند

دیدار مهندس اوحدی با مادر شهیدان باقری زند

مدیرعامل پیشین اینتل باید حقوق 207 میلیون دلاری‌اش را پس دهد

اولین داروی رشد مجدد دندان

گوگل برای جلوگیری از فروش کروم راهکارهایی به دادگاه پیشنهاد کرد

اینتل ظاهراً برنامه توسعه معماری X86S برای نسل بعدی پردازنده‌ها را کنار گذاشته است

ادریس البا به ساخت لایو اکشن سایبرپانک با همکاری کیانو ریوز تمایل نشان داد

با سقوط به درون سیاهچاله، مرگ آن را خواهیم دید!

سری گلکسی S25 با حداقل رم 12 گیگابایتی عرضه می‌شوند

وزیر ارتباطات: شاید فیلترینگ به صورت‌ گام‌به‌گام حذف شود

منبع انتشار عکس گلکسی S25 پلاس احتمالاً از سامسونگ اخراج شده است

ابداع ماده‌ نوینی با قابلیت جذب دی اکسید کربن و ذخیره انرژی

پیاده روی جالب فضانوردان

تمام آیفون‌های سازگار با iOS 18، به‌روزرسانی iOS 19 را هم دریافت می‌کنند

دستور مالزی به فیس‌بوک و تیک‌تاک برای دریافت مجوز فعالیت

ارتقای کیفیت زیره کفش با مواد اولیه نانویی ایرانی

فوربز: 20 هزار ایرانی از اینترنت ماهواره‌ای استارلینک استفاده می‌کنند

برنامه شخصی‌سازی نمایشگر گوشی‌های گلکسی منتشر شد

یوتوب علیه محتواهای گمراه‌کننده؛ برخورد با ویدیوهای کلیک‌بیت آغاز شد

کشف جدید تلسکوپ‌های ناسا در یک صحنه جنایت کیهانی

اضافه شدن قابلیت هوش مصنوعی به موتور «جستجوی گوگل»

اپل به لغو ممنوعیت آیفون 16 در اندونزی نزدیک شد

بزرگترین تونل زیر آبی جهان در چین تکمیل شد

اولین ضربان‌ساز دو حفره‌ای بدون سرب در قلب یک بیمار 13 ساله کاشته شد

«اوپن‌ای‌آی» از مدل هوش مصنوعی o3 رونمایی کرد

جا دادن یک زمین فوتبال روی یک قاشق چای‌خوری!

کار پژوهش و تحقیقات در کنار روحیه ایثارگری چالش‌ها را برطرف خواهد کرد

اختتامیه جشنواره شهید پیشرفت یادبود شهید «محمدحسین رمضانخانی» برگزار شد

تجلیل استاندار سمنان از همسر والامقام سردار شهید «سید رضی موسوی»

اولین مرکز خصوصی دیالیز استان سیستان و بلوچستان افتتاح شد

اردوی درمانی، آموزشی و فرهنگی ویژه جانبازان اعصاب و روان برگزار می‌شود

یارانه سامسونگ برای تولید تراشه در آمریکا نهایی شد؛ 1.7 میلیارد دلار کمتر از رقم اولیه

مغز انسان با سرعتی بسیار آهسته اطلاعات را پردازش می‌کند!

رونمایی از یک ربات انسان‌نمای سریع‌تر از انسان

اختتامیه اردوی «یاد عزیزان»، بازدید از مناطق عملیاتی کرمانشاه برگزار شد

تولید قطعات پیچیده صنایع پزشکی و هوافضا با پرینترهای سه‌بعدی ایرانی

ایران به جمع هفت کشور با فناوری تشخیص سرطان به کمک امواج کوانتومی پیوست

طراحی وان پلاس واچ 3 احتمالا به این صورت است

درهای ایردراپ به روی کاربران اندروید باز می‌شود

گوترش به دنیا هشدار داد؛ تلفیق مرگبار هوش مصنوعی و سلاح هسته‌ای

کنترل ربات از راه دور با دستکش هوشمند