گیمرها تحتتاثیر گیمپلی Marathon قرار نگرفتهاند
نکات خواندني
بزرگنمايي:
سیاست و بازاریابی - گیم فا / سال گذشته، گزارش شد که توسعه بازی Marathon در استودیوی Bungie با مشکلاتی روبهرو است و به همین دلیل، ادامه پروسه ساخت به سونی سپرده شده است. از آن پس، آزمایش بازی به خوبی پیش میرفت، اما رونمایی از گیمپلی آن طی روزهای گذشته، ناامیدی طرفداران را در پی داشته است.
ویدیوی رونمایی از گیمپلی بازی Marathon در یوتیوب دیسلایکهای زیادی دریافت کرده است. اکثر مخاطبها در بخش نظرات از گانپلی ساده و نحوه پیادهسازی مکانیزمهای یک اثر اکسترکشن شوتر در این بازی انتقاد کردند.
گیمرهای باتجربه و طرفداران جدید، همگی از جهتگیری IP جدید Bungie و مکانیزمهای ساده آن گلایه دارند. طبق نظرات کاربران، تنها جنبه مثبت بازی مذکور، سبک هنری آن است، که حتی آن هم برای همه خوشایند نبوده است.
بازار ![]()
در دیگر شبکههای اجتماعی و فرومها، واکنش منفی گیمرها به بازی Marathon مشهود است. آنها معتقد هستند که اکثر عناوین شوتر منتشر شده در یک دهه گذشته، از یک لوپ گیمپلی ثابت پیروی میکنند و از این روند خسته شدهاند.
علاوه بر این، ماهیت سریع گیمپلی بازی، مخاطبهایی که خواستار یک تجربه سنتیتر از استودیوی Bungie بودند را نیز آزرده کرده است. همچنین، بسیاری از کاربران اشاره داشتند که داراییهای فعلی Marathon شبیه به دیگر عناوین Bungie بهنظر میرسد.
به طور کلی، بهنظر میرسد بازی Marathon در اولین قدم، در جذب مخاطبهای خود عملکرد مطلوبی نداشته و اگر درک کاربران از ماهیت بازی تغییر نکند، احتمالاً شکست خواهد خورد.
لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/773668/