اینستاگرام اپلیکیشن Edits را بهطور عمومی منتشر کرد؛ رقیب CapCut برای ویرایش ویدیوها
نکات خواندني
بزرگنمايي:
سیاست و بازاریابی - زومیت / اپلیکیشن Edits بهعنوان رقیب CapCut برای ویرایش ویدیوها با ابزارهای کاربردی در پلی استور و اپ استور منتشر شد.
همزمان با ممنوعیت موقت تیکتاک و سایر اپلیکیشنهای بایتدنس از فروشگاههای اپلیکیشن اپل و گوگل در آمریکا، متا درحال توسعهی اپلیکیشنی جدید برای ویرایش ویدیو، ویژهی سازندگان محتوای اینستاگرام بهنام Edits بود. این اپلیکیشن حالا بهصورت رسمی منتشر شده و متا تلاش میکند با استفاده از بلاتکلیفی موجود پیرامون آیندهی تیکتاک، سازندگان بیشتری را به پلتفرمهای خود جذب کند.
Edits ابزارهایی بسیار پیشرفتهتر از امکانات ویرایشی فعلی اپلیکیشنهای متا ارائه میدهد. دوربین داخلی این اپ به سازندگان اجازه میدهد ویدیوهایی تا 10 دقیقه ضبط و با کیفیت بالا در اینستاگرام منتشر کنند. امکانات محبوبی مانند پردهی سبز و دسترسی به کتابخانهی موسیقی گستردهی اینستاگرام در Edits گنجانده شده است.
بازار ![]()
در ادامهی تمرکز متا بر هوش مصنوعی، Edits چند قابلیت مبتنیبر AI را در Edits ارائه میدهد. ابزار animate امکان تبدیل عکس ثابت به ویدیو را فراهم میکند و قابلیت cutouts به سازندگان اجازه میدهد افراد یا اشیای خاصی را با دقت بالا از ویدیو جدا کنند.
برخلاف اپلیکیشن محبوب CapCut از بایتدنس، Edits هیچ واترمارکی روی خروجیها درج نمیکند؛ چرا که اینستاگرام ویدیوهای دارای واترمارک قابلمشاهده را با رتبهی پایینتری نمایش میدهد.
با وجود اینکه Edits چند ماه پساز بازگشت CapCut به فروشگاههای اپلیکیشن در آمریکا منتشر شده، متا قابلیتهای ویژهی اینستاگرام را برای جذب خالقان Reels در نظر گرفته است. این امکانات شامل آنالیز درونبرنامهای برای پستها و امکان واردکردن صداهایی میشود که پیشتر در اپ ذخیره شدهاند. متا میخواهد در آینده قابلیتهای بیشتری به Edits اضافه کند.
لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/775129/