بازی Avowed ابتدا قرار بود ترکیبی از Destiny و Skyrim باشد
نکات خواندني
بزرگنمايي:
سیاست و بازاریابی - گیم فا / اگر Avowed به طرح اولیه و اصلی خود پایبند مانده بود، به احتمال زیاد کشفیاتی که این روزها در بازی میتوان مشاهده کرد، ناپدید میشدند؛ بازی که در نهایت منتشر نشد، ابتدا قرار بود طراحی کاملاً متفاوتی داشته باشد.
در یک گزارش گسترده توسط جیسون شرایر از سایت بلومبرگ، مشخص شد که در دو نقطه مختلف، Avowed ریبوت شد؛ آخرین آنها در سال 2021 اتفاق افتاد. بر اساس این گزارش، توسعه بازی در سال 2018 آغاز شد و آبسیدین آن را به عنوان ترکیبی از Destiny و Skyrim توسعه میداد؛ عنوانی که به بازیکنان اجازه میداد تا در یک دنیای فانتزی اما با کارگردانی هنری واقعگرایانه با هم به گشت و گذار بپردازند. پس از خریداری شدن توسط مایکروسافت و تحت رهبری کری پاتل، بازی مسیر متفاوتی را پیش گرفت و روی چیزی که آبسیدین در ساخت آن مهارت داشت، متمرکز شد.
بازی بعدها سعی کرد بیش از پیش بر پسزمینههای روایی Pillars of Eternity تکیه بزند. در ریبوت دوم، شرکت علاقه خود را به ساخت یک اثر وسیع با «مناطق باز» در اولویت قرار داد. اما در نهایت، بازی دوباره معرفی و پس از یک تأخیر کوتاه منتشر شد. حالا اثر نهایی یک عنوان با مقیاس مشابه The Outer Worlds است که شامل مبانی نقشآفرینی قابل توجهای میشود.
لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/770604/