سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

شبکه هاي اجتماعي - قسمت 8

با اين 5 ترفند بازاريابي بصري در اينستاگرام متفاوت ظاهر شويد بازاریابی سیاسی

  بزرگنمايي:

بازاریابی سیاسی - استفاده از ترفندهای بازاریابی بصری در اینستاگرام یکی از شرط‌های ادامه حیات در این پلتفرم است.


هنگامی که بدنبال معرفی کردن بیشتر برند خود یا جذب مشتریان جدید در اینستاگرام هستید، باید اطمینان حاصل کنید که محتوای شما قادر خواهد بود توجه مخاطبان را جلب کند.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از هاپ اپ نیوز، اینستاگرام و 700 میلیون کاربری که از آن استفاده می‌کنند؛ نشان می‌دهند رقابت زیادی از نظر تهیه محتوا برای جذب کاربر در این پلتفرم وجود دارد. تمرکز بر جزئیات دقیق‌تر می‌تواند گامی کلیدی برای بازاریابی بصری در اینستاگرام و جذب کاربرانی باشد که بسرعت در حال عبور هستند.

برای ارزیابی استراتژی بازاریابی بصری در اینستاگرام نگاهی به تلاش‌های رقبا داشته باشید یا محتوای کسانیکه حول و حوش هشتگ‌های مورد نظر شما فعالیت می‌کنند را بررسی کنید.
بخاطر داشته باشید برای جلب توجه مخاطبان باید عکس و ویدئوهایی را ارائه کنید که به چشم بیایند. در اینجا 5 راه برای ایجاد یک استراتژی منحصر به فرد بازاریابی بصری در اینستاگرام را معرفی خواهیم کرد، با ما همراه باشید.

راهکارهای ساده برای بازاریابی بصری در اینستاگرام
1 . از گرافیک استفاده کنید
به جای گرفتن عکس‌های کلوز آپ بسیار نزدیک از محصول یا گرفتن عکس از محصول در یک محیط هنری، می‌توانید از عناصر گرافیکی استفاده کنید.
تصاویر جدا شده از محصول خود را در بر روی زمینه‌های گرافیکی قرار دهید یا جلوه‌های گرافیکی را اضافه کنید. برند Sonic همیشه عکس‌های بزرگ برای اینستاگرام استفاده می‌کند. همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید عکس یک محصول جدید به شیوه‌ای نو بر روی یک زمینه گرافیکی ارائه شده است.

2 . از طرح رنگ‌های متضاد استفاده کنید
نگاهی به رنگ‌هایی که برای معرفی برند خود در اینستاگرام استفاده می‌کنید، داشته باشید. آیا همیشه در حال استفاده از رنگ‌های روشن و ملایم هستید؟
کمی تضاد وارد کار کنید و با اضافه کردن سایه‌های خاکستری، سیاه و تیره‌تر که معمولا در اینستاگرام کمتر رایج هستند، شروع جدیدی داشته باشید.
راه دیگری که می‌توانید برای عملی شدن این تاکتیک استفاده کنید، استفاده از همپوشانی‌های رنگی است. از همپوشانی‌های رنگی سبک استفاده کنید تا مطمئن شوید هنوز هم تصاویر شما قابل مشاهده هستند.
برند نایک همیشه از عناصر خلاق در اینستاگرام خود استفاده می‌کند. همانطور که مشاهده می‌کنید این برند با استفاده از تضاد در این عکس باعث به چشم آمدن بیشتر آن برای جلب توجه مخاطب شده است.

3 . زیاد شسته رفته نباشید
بسیاری از شرکت‌ها از صحنه‌های باکیفیت حرفه‌ای برای عکسبرداری برای تصاویر اینستاگرام خود استفاده می‌کنند. برای به چشم آمدن و متفاوت بودن در اینستاگرام، کمتر رسمی و خشک باشید. برای پُشت صحنه، از فضاهای واقعی محیط کار شامل کارمندان، انبار و صحنه‌های واقعی دفتر خود استفاده کنید.
حضور مشتریان واقعی، بچه‌ها و حیوانات در عکس‌های اینستاگرام شما، میزان تعامل مخاطبان را افزایش خواهد داد. گوشی‌های امروز قادر به ارائه عکس‌های باکیفیت هستند، به محض دیدن صحنه‌ای که برند شما در آن حضور دارد، سریع عکس بگیرید.
برند Hootsuite، برای متفاوت بودن در اینستاگرام زندگی کاری و تجربه‌های کارمندان در فضای اداری را به نمایش گذاشته است.

4 . از حرکت و جنبش استفاده کنید
در شرایطی که دیدن محتوای ویدئویی در اینستاگرام در حال افزایش است، همچنان به اشتراک گذاری عکس، پای ثابت این پلتفرم است. با قرار دادن محصولات یا خدمات خود در حالت حرکت و جنبش، همه چیز را به لرزه درآورید.
از ویدئو، بومرنگ یا سینماگراف‌ها برای اضافه کردن جنبش و تکاپو به عکس‌های خود استفاده کنید. حتی انتخاب عکس‌های اکشن و پُرتکاپو برای عکس‌های ساده از تجارب زندگی می‌تواند در برجسته‌تر شدن پُست‌ها و به چشم آمدن برند شما در اینستاگرام کمک زیادی کنند.
مایکروسافت با استفاده از حرکات تصویری ساده در این پُست اینستاگرام، سعی کرده است با جذاب‌تر کردن آن، تعامل مخاطبان را افزایش دهد.

5 . از چند پرده برای نمایش محتوای خود استفاده کنید
ویژگی گالری اینستاگرام، امکان استفاد از 10 عکس همزمان را برای آپلود امکانپذیر کرده است. مخاطبان با مشاهده اولین عکس و کشیدن دست بر روی آن قادر به دیدن بقیه عکس‌ها خواهند بود.
این ویژگی هنوز بطور گسترده‌ای مورد استفاده قرار نگرفته است، بنابراین از رقبا پیشی بگیرید و از این فرمت به نفع خود استفاده کنید.
نمایش قبل و بعد و نشان دادن فرآیندهای مختلف یا استفاده کردن از زوم برای نشان دادن یک موضوع خاص با استفاده از قابلیت گالری اینستاگرام براحتی امکانپذیر شده است.
در پیج The Unlikely Chef از عکس‌های چندگانه برای نمایش مراحل مختلف استفاده شده است.
دست به کار شوید!
برای استفاده خلاقانه از گزینه‌های موجود در اینستاگرام هیچ محدودیتی وجود ندارد، تمام تلاش خود را برای متفاوت بودن در اینستاگرام و به چشم آمدن عکس‌ها و ویدئوهای خود به کار ببرید، چراکه شیوه‌های معمول بزودی کارآیی خود را از دست خواهند داد.
با کمی تفکر خلاقانه، ایده‌های نوآورانه و تازه خلق کنید تا بتوانید با استفاده از آنها برند خود را به شیوه‌ای متفاوت در اینستاگرام به نمایش بگذارید و توجه مخاطبان را جلب نمایید.

لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/12878/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

سم آلتمن می‌گوید مدل GPT-4 «افتضاح» است؛ جایگزینی با مدل جدید GPT-4o

سیاره ما از مریخ چه طور به نظر می‌رسد/ زمین درخشان‌تر است یا مریخ؟

در بازی DMZ Nuclear Survival با خرس‌ها دوست شوید!

کشف جدید محققان؛ درمان خشکی دهان با عوارض نزدیک به صفر

تایید یک داروی جدید برای مقابله با سرطان پستان در بریتانیا

پیام تسلیت رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت مادر شهیدان معزز «علی‌خانی گیلانی»

پیام رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت مادر شهیدان والامقام «طاهری»

طرح جهادی بنیاد خدمتگزار در شهرستان‌های استان تهران آغاز شد/اولین ایستگاه اسلامشهر

هوش مصنوعی به اپل واچ می‌آید، اما به شکلی محدود!

گیمرها تحت‌تاثیر گیم‌پلی Marathon قرار نگرفته‌اند

دیگر برای استفاده از Apple Maps به آیفون نیاز ندارید

آپدیت رابط کاربری سامسونگ اختلال دارد

این بازوی رباتیک، ماهواره‌ها را در مدار زمین تعمیر می‌کند

کدام قسمت بدن مسئول رمزگذاری انواع مختلف درد است؟

«هوش اپل» به طور محدود به اپل‌واچ می‌رسد

استفاده از هوش مصنوعی اوپن ای آی با احراز هویت مجاز می شود

لایحه جدید فلوریدا می‌تواند باعث حذف رمزگذاری سرتاسری پیام‌ها شود

راه حل جدید «اوپن‌ای‌آی» برای کاهش استفاده مخرب از مدل‌های هوش مصنوعی

مشاهده «باران کوانتومی» برای اولین بار

گوشی پرچمدار شیائومی 16 احتمالاً باتری بسیار پرظرفیتی خواهد داشت

نانو در خدمت درمان سرطان پستان؛ امیدی تازه برای مقابله با نوع تهاجمی

سامانه تخصصی «بشری» ویژه تشکل‌های شاهد و ایثارگر به بهره‌برداری رسید

واردات نیمه رسانا به آمریکا شامل مالیات جداگانه می‌شود

کشف دو گونه جدید دایناسور از یک فسیل 125 میلیون ساله

آخرین وداع؛ نگاهی به گوشی های کلاسیک نوکیا قبل از جدایی HMD

عکسی با جزئیات بی‌سابقه از مرکز کهکشان راه شیری

ترامپ: معافیتی در کار نیست؛ تعرفه‌ بر گوشی، لپ‌تاپ و تراشه‌های چینی پابرجا است

ساخت داروی نقص ایمنی با پلاسما؛ سالانه چندبار می‌توان پلاسما اهدا کرد

هدف گذاری بیمه دی برای جهش بزرگ در سال 1404

یک شهاب سنگ باستانی آخرین زمان جاری بودن آب در مریخ را فاش کرد

قیمت کنسول PS5 در اروپا، خاورمیانه و چندین منطقه دیگر افزایش یافت

بازدید رئیس کل بیمه مرکزی از بیمه دی کرمانشاه/ تأکید بر توسعه خدمات بیمه‌ای در منطقه

این قارچ حاوی تلخ‌ترین ماده شناخته شده برای بشر است

نخستین جلسه شورای مدیران مدیران بنیاد گیلان برگزار شد

The Last of Us Complete برای PS5 از راه رسید؛ سفر کامل جوئل و الی در یک بسته!

ورود 25 ماهواره ایرانی به مدار لئو/ایران در آستانه پرتاب ماهواره مخابراتی به مدار ژئو تا سال 1405

پژوهشگران از آب دریا بتن ساختند

ضخامت ویوو X200 اولترا کمتر از رقبا خواهد بود

اپل در گرداب بحران‌ها؛ نگاهی به عملکرد ضعیف باارزش‌ترین شرکت جهان

نسخه‌ سوییچ 2 بازی‌های Madden و FC منحصربه‌فرد خواهند بود

دوجی S200 Plus معرفی شد؛ اولین گوشی جان سخت دنیا با دو نمایشگر

اگر این گوشی های قدیمی سامسونگ را دارید، هفته آینده منتظر آپدیت One UI 7 باشید

گوگل از Firebase Studio رونمایی کرد؛ ساخت اپلیکیشن بدون کدنویسی

گوشی گلکسی زد فولد 7 در گیک‌ بنچ با اندروید 16 ظاهر شد

تولید زخم‌پوش نانو الیاف ایرانی با عصاره بلوط

آیفون 17 پرو مکس امسال با این 12 ویژگی جدید معرفی خواهد شد

این پهپاد عجیب، شب را به روز تبدیل می‌کند

هیتمن، تونی هاوک و Death Stranding به بازی Fortnite خواهند آمد

اولین خانه‌ای که انسان در خارج از زمین بنا کرد

گوشی CMF Phone 2 Pro با آداپتور شارژ درون جعبه عرضه می‌شود؟