سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

راه‌هايي براي برندسازي در اينستاگرام و افزايش ميزان فالور بازاریابی سیاسی

  بزرگنمايي:

بازاریابی سیاسی - امروزه شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام با بیش از ۶۰۰ میلیون کاربر در ماه، به یکی از محبوب‌ترین و قدرتمندترین شبکه‌های اجتماعی موجود تبدیل شده است. زیرا با توجه به گرایش مردم به رسانه‌های تصویر محور، برندسازی در اینستاگرام به یکی از موثرترین راه‌های جذب مشتری تبدیل شده است. اما ممکن است برای شما نیز این سوال به وجود آید که برندسازی در اینستاگرام چگونه انجام می‌گیرد؟ و برای موفقیت در این رسانه‌ی اجتماعی چگونه باید عمل کرد. در ادامه به بررسی عوامل موثر در موفقیت برندسازی در اینستاگرام می‌پردازیم.
۷ راهکار برای موفقیت برندسازی در اینستاگرام و افزایش فالور
۱) ایجاد یک پروفایل با مشخصات کامل و شفاف
مشخصات وارد شده در پروفایل هر برند مهمترین دارایی آن محسوب می‌شود. در حقیقت می‌توان گفت عکس پروفایل، توضیحات موجود در بیو پیج و لینک‌های موجود در قسمت بیو مهمترین عامل در جلب اعتماد مشتری است. بنابراین برای برندسازی در اینستاگرام سعی کنید تصویر لوگوی برند خود را به عنوان عکس پروفایل پیج خود قرار دهید. در ضمن بهتر است این لوگو با لوگوی موجود در سایت رسمی برند شما یکسان باشد. زیرا این لوگو کلیدی برای جلب اعتماد و جذب مشتری بیشتر است. توضیحات موجود در بیو پیج در یک نگاه اطلاعات جامعی را در مورد برند و پیج شما در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. بنابراین سعی کنید جملات کوتاه و جذابی را برای بیو پیج خود انتخاب کنید. این جملات باید هدف کلی برند شما را برای مشتری آشکار کند.
۲) استفاده از عکس‌های مرتبط و منسجم
در هر زمینه‌ای فعالیت می‌کنید برای جلب اعتماد مشتری بهتر است تصاویر منسجم و یک دستی را برای پیج خود تهیه کنید. به منظور یک دست بودن پیجتان می‌توانید قالب، تمپلیت و یا تمی را مطابق با رنگ سازمانی برند خودتان تهیه کنید. بنابراین هر تصویری که قرار است داخل پیج قرار گیرد را به کمک این قالب به تصویری مرتبط با پیجتان تبدیل کنید. در صورتی که عکاسی محصولاتتان را خودتان انجام می‌دهید بهتر است زمینه‌ی یکسانی را برای این محصولات در نظر بگیرید. این کار سبب می‌شود که مشتریان شما راحت‌تر به شما اعتماد کنند.


برندسازی در اینستاگراماستفاده از عکس‌های مرتبط و منسجم روشی برای کمک به بهبود برندسازی در اینستاگرام است

۳) استفاده از هشتگ‌های مناسب
استفاده از هشتگ‌های مناسب در کپشن اینستاگرام یکی از عوامل موثر در پروموت کردن پست‌های اینستاگرامی است. البته نکته‌ی مهمی که در ارتباط با انتخاب هشتگ مناسب وجود دارد انتخاب و استفاده از تعداد محدودی هشتگ مرتبط و تخصصی است. اهمیت هشتگ از آنجا ناشی می‌شود که معمولا مشتریان حرفه‌ای با جستجوی هشتگ‌های تخصصی به پست‌های شما خواهند رسید. بنابراین قبل از انتخاب هشتگ‌های مناسب بهتر است با بررسی پیج‌های رقبا هشتگ‌های پرطرفدار را انتخاب کنید.
۴) استفاده از محتوای ویدئویی
محتوای ویدئویی سبب افزایش تعامل برند شما با مشتریانتان خواهد شد. به اشتراک‌گذاری ویدئوهای آموزش استفاده از محصول و مراحل تهیه‌ی آن باعث می‌شود که نام برند شما به عنوان یک برند معتبر در ذهن مشتری ماندگار شود. بنابراین سعی کنید گاهی ویدئوهایی از همکاران و کارمندان خود نیز تهیه کرده و در پیج اینستاگرام خود منتشر کنید. استوری اینستاگرام نیز یکی دیگر از عوامل مهمی است که می‌تواند سبب افزایش تعامل با مشتریان شما شود.
۵) انتشار پست در بازه‌های زمانی مشخص
انتشار پست در بازه‌های زمانی مشخص به نوعی احترام به مخاطب تلقی می‌شود. بسته به نوع فعالیت‌های برند خود می‌توانید بازه‌های زمانی روزانه و هفتگی مشخصی را طبق تقویم محتوایی مشخص برای برند خود در نظر بگیرید. داشتن تقویم محتوایی سبب انسجام فعالیت‌های برند شما شده و به دسته‌بندی ذهن مخاطبان شما کمک خواهد کرد.


برندسازی در اینستاگرام داشتن تقویم محتوایی سبب انسجام فعالیت‌های برند شما شده و به دسته‌بندی ذهن مخاطبان شما کمک خواهد کرد.

۶) تولید محتوای خلاق
تولید محتوای خلاق یک مزیت رقابتی در عصر دیجیتال است. با توجه به عکس محور بودن اینستاگرام احتمالا تولید محتوای خلاق برای آن دشوار خواهد بود. بنابراین بهتر است با استخدام نیروی گرافیک خلاق پست‌های خلاقانه بیشتری را تهیه کنید و از طریق این پست‌ها مخاطبان خود را به چالش بکشید.
۷) تبادل با سایر پیج‌ها و تاثیرگذاران
تبادل با تاثیرگذاران و سایر پیج‌های مرتبط سبب جذب مخاطبان جدید خواهد شد. زیرا افراد بیشتری با برند شما مواجه می‌شوند. همین مواجه شدن افراد جدید و به اشتراک‌گذاری تجربه‌ی مشتریان می‌تواند وجهه مثبتی به برند شما ببخشد. بنابراین تبادل با پیج‌های پرطرفدار مرتبط با محصولات برندتان را به عنوان گامی موثر برای برندسازی در اینستاگرام فراموش نکنید.


برچسب ها: اصول برندسازی, افزایش فالور, افزایش فالور اینستاگرام, اینستاگرام, برند, برند، برندینگ, برندسازی, برندسازی در اینستاگرام, برندینگ, تولید محتوای خلاق, شبکه اجتماعی اینستاگرام

لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/780/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

تصاویر فاش شده از One UI 8 از تغییرات ناچیز خبر می‌دهند

اتفاق عجیب در کالیفرنیا؛ هکرها صدای جعلی ایلان ماسک و مارک زاکربرگ را در خیابان پخش کردند

گفتگوی تیم کوک با ترامپ ظاهراً در لغو تعرفه‌ها تأثیر داشته است

هوش مصنوعی جمینای گوگل به اپلیکیشن Photos در اندروید تزریق شد

حداقل حافظه داخلی موردنیاز برای اندروید 15 به 32 گیگابایت افزایش می‌یابد

قابلیت امنیتی جدید اندروید: ری‌استارت خودکار دستگاه پس از 3 روز قفل‌بودن

برنامه پیچیده اپل برای بهبود هوش مصنوعی محصولاتش با حفظ حریم خصوصی کاربران

عذرخواهی رسمی سامسونگ برای تأخیر در انتشار One UI 7

کدام افراد مشهور تا کنون با بلواوریجین به فضا رفته‌اند؟

تصاویری از خورشید گرفتگی در مریخ ثبت شده توسط کاوشگر ا

نمونه آزمایشی "ماه‌نورد" ایرانی در 1404 ساخته می‌شود

مهندس اوحدی: خدمت‌رسانی به ایثارگران و خانواده‌های شهدا در دوره جدید پویاتر شده است

اوحدی: *خدمت رسانی به ایثارگران و خانواده‌های شهدا در دوره جدید پویا تر شده است*

هوش مصنوعی تپش قلب را بازسازی می‌کند

آنر پاور با باتری 8000 میلی‌آمپر ساعتی معرفی شد: از 270 دلار در چین

کلسترول بالا می‌تواند خطرناک نباشد!

پیش‌بینی سود چشمگیر TSMC در فصل اول 2025 با وجود نگرانی‌ها از تعرفه‌های ترامپ

چرا سیارک‌های غنی از کربن به زمین نمی‌رسند؟

ظاهراً انتشار One UI 7 سامسونگ از سر گرفته شده است

ثبت‌نام بیمه موبایل و لپ‌تاپ دانشجویان آغاز شد

کشف تاریخی اخترشناسان: جهان هستی در حال چرخش است

اپل در سه‌ماهه اول 2025 بزرگ‌ترین فروشنده موبایل جهان شد

گوشی‌های جدید Acer رسما معرفی شدند

احتمال وقوع 2 فوران خورشیدی در روز 16 آوریل

تولید نانوذرات پلیمری با قابلیت هدفگیری مستقیم تومور سرطانی

اندروید 12 حالا سیستم‌عاملی منسوخ است و دیگر پشتیبانی نمی‌شود

واکسن نجات سالمندان از ذات الریه تولید شد

هوش مصنوعی جدید «گوگل»، گفتار دلفین‌ها را رمزگشایی می‌کند

همه چیز درباره هوش مصنوعی جدید «اوپن‌ای‌آی»

تشخیص آلزایمر با یک آزمایش ساده

برگزاری مراسم تشییع پیکر جانباز شهید در مشهد مقدس

اینتل پس‌ از 10 سال، عمده سهامش از شرکت تراشه‌سازی Altera را با ارزش 4٫46 میلیارد دلار واگذار می‌کند

دقت بیش از 96 درصدی یک حسگر زیستی در تشخیص سیگنال‌های عصبی مغز

فضانوردی که  روز تولدش را در یک تِرَن فضایی می‌گذراند

سرمایه‌گذاری 500 میلیارد دلاری انویدیا در آمریکا؛ تولید تراشه به ایالات متحده می‌رود

رنگ سبز اقیانوس‌های زمین در گذشته و ارغوانی در آینده!

گرامیداشت روز جهانی نجوم همزمان با تقدیر از معلمان

هوش مصنوعی در خدمت تذکر حجاب

آغاز استفاده «متا» از داده‌های کاربران اروپایی برای آموزش هوش مصنوعی خود

تقارن روز جهانی نجوم با گرامیداشت روز معلم/فرصتی برای لمس شگفتی‌های کیهان در آزمایشگاه بزرگ آسمان شب

دیدار مدیرکل بنیاد گلستان با جامعه ایثارگری شهرستان بندرترکمن

مارک زاکربرگ به دادگاه رفت؛ تلاش متا برای جلوگیری از تجزیه اینستاگرام و واتس‌اپ

سرمایه‌گذاری 100 میلیون دلاری برای توسعه هوش مصنوعی در ایران

پرجزئیات‌ترین مدل سه‌بعدی لاشه کشتی تایتانیک ساخته شد

تاریخ رونمایی و طراحی کامل وان‌پلاس 13T با انتشار تیزر رسمی مشخص شد

بحران جهانی کاهش درآمد اپراتورها و فناوری‌محور شدن آنها

تصویر جدید «هابل» از یک سحابی ستاره‌زا

شناسایی رادار پنهان باکتری‌ها جهت شناسایی دشمنان

ساخت اولین ساختمان یکپارچه دیجیتال جهان در دانشگاه متروپولیتن تورنتو

اپل نام کسب‌و‌کار تبلیغاتی‌اش را به Apple Ads تغییر داد