سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

همایش فصلی کارکنان بنیاد استان البرز برگزار شد بنیاد شهید و امور ایثارگران

همایش فصلی کارکنان بنیاد استان البرز برگزار شد
  بزرگنمايي:

سیاست و بازاریابی - اولین همایش فصلی کارکنان اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با هدف افزایش بهره وری در ارائه خدمت رسانی به ایثارگران به همت معاونت توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی برگزار شد.

به گزارش «ایثار»، امیرحسین دانش کهن مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در این مراسم که در سالن شهدای مدافع حرم اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز برگزار شد، با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و تبریک پیروزی رزمندگان اسلام در جبهه مقاومت در موشک باران رژیم صهیونیستی، گفت: این پیروزی بزرگی بود و امیدواریم هرچه زودتر شاهد محو این رژیم منحوس باشیم.
وی در ادامه تصریح کرد: بیست سال پیش دشمنان ایران را تهدید جدی میکردند و دور تا دور ایران را دشمنان احاطه کرده بودند الان به جایی رسیده است که به قولی رهبر معظم انقلاب اسرائیل 70سال به عقب برگشته و فقط در حال تلاش برای بقای خود هست، در آینده نزدیک مشاهده خواهیم کرد اسرائیلی وجود نخواهد داشت.
دانش کهن افزود: مطالب و علائمی که چهل سال گذشته در خصوص ظهور امام زمان(عج) شنیده میشد، امروز قابل مشاهده است و ما شاهد رخداد آن هستیم و این نشان میدهد چه قدر به ظهور حضرت حجت(عج) نزدیک میشویم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با بیان اینکه باید سرباز خوبی برای امام زمان(عج) باشیم، گفت: ما در سنگر خودمان که ارائه خدمات به ایثارگران است میتوانیم سرباز خوبی برای امام زمان(عج) باشیم و برای اینکه سرباز خوبی باشیم باید به ایثارگران به خوبی خدمات بدهیم.
وی در ادامه با تقدیر و از تشکر از زحمات همکاران، تصریح کرد: از بازخورد های گرفته شده، بالای 90درصد ایثارگران از خدمات ارائه شده و تکریم ایثارگران رضایت داشته اند و این خیلی ارزشمند است و در مقایسه با دستگاه های دیگر بسیار عالی است، انشاءالله این رضایتمندی باید به صد در صد برسد.
دبیر شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان البرز افزود: همه عالی هستید و خدمات خوبی که به ایثارگران میدهید لذت بخش است و خدا را از این بابت شاکریم.
دانش کهن تکریم ارباب رجوع را یک شاخصه مهم برشمرد و تصریح کرد: این امر از آموزه های دین ما هست ما هم انسان های معتقدی هستیم و باید در فتار و کردار خود در ارتباط با ایثارگر نهایت دقت را داشته باشیم.
وی با بیان اینکه دیدگاه عموم جامعه بر این است که کارمندان بنیاد باید رفتار شهدایی داشته باشند، افزود: حتی اگر کاری در حوزه قانون نتوانیم انجام بدهیم، میتوانیم با رفتار خوب ایجاد رضایتمندی کنیم و این یک امر بدیهی است، ایثارگر انتظار برخورد خوب دارد و انتظار دارد با همدلی گره ای از مشکلات وی باز کنیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با تاکید بر انجام کار به صورت جمعی، گفت: اطمینان به یکدیگر یکی از مهمترین اقدامات کار جمعی است که باید به آن پایبند باشیم. حرکات بسیار خوبی در زمینه ایثارگران و همکاران صورت گرفته که بسیار ارزشمند است، انشاءالله همه همراهی کنند تا کارها به سرانجام برسد تا بتنوانیم به گذشته افتخار کنیم.
وی در بخش دیگر به اشاره با تاکید بر استفاده از ظرفیت نیروهای مردمی در پیشبرد اهداف بنیاد و ارائه خدمات به ایثارگران، گفت: این طرح بازخوردهای خوبی داشته است، استفاده از ظرفیت نیروهای جهادی و مردمی همچون خادمیاران و بسیجیان یکی از مهمترین فرصت ها برای پیشبرد اهداف است و باید از این ظرفیت استفاده شود و دامنه این کار باید گسترش پیدا کند.
دانش کهن افزود: خیلی از والدین شهدا و جانبازان در کهولت سن هستند و نیازمند رائه خدمات هستند و در کنار اینکه این کار بسیار ثواب دارد، یک فرصت طلایی برای کسانی است که عاشق خدمات به خانواده های شهدا و ایثارگران هستند، و از طرفی سبب خدمات دهی خوب به ایثارگران خواهد شد، لذا باید واسطه شویم و از این فرصت و ظرفیت استفاده کنیم.
دبیر شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان البرز در ادامه گفت: تسلط بر قوانین و بروزرسانی اطلاعات، رعایت نظم و انضباط و رعایت ارزشهای اسلامی همانگونه که شهدا نسبت به آن تاکید داشتند باید در رفتار و کردار یک خادم شهدا نمود داشته باشد.
وی در در خاتمه ضمن تبریک کسب رتبه اول در اجرای برنامه عملیاتی در ماه گذشته، گفت: این روند بسیار خوب و حاصل زحمات کارکنان است و البرز شایسته این رتبه میباشد.
گفتنی است برگزاری کارگاه آموزشی تکریم ارباب رجوع ازجمله برنامه‌های این همایش بود.
انتهای پیام/

لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/758114/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

چین بزرگترین کره آشکارساز «ذرات شبح‌وار» جهان را ساخت

ساخت ربات پزشک از راه دور در ایران

فروش کنسول‌های بازی در آمریکا به شدت کاهش یافته است

ارتقاء دوام ابزارآلات صنایع ماشینکاری با پوشش‌های نانویی

اسراری که با بررسی «DNA» شیرهای انسان‌خوار فاش شد

عربستان به دنبال سرمایه‌گذاری بیشتر روی شرکت‌های بازی‌سازی ژاپنی است

حجم و تاریخ پیش دانلود Call of Duty Black Ops 6 مشخص شد

به جدیدترین گوشی میان‌رده اوپو سلام کنید

یک روش جدید و سریع برای تولید باتری‌های سدیم-یون

حل معمای توت

ابو شهیدین «حاج حبیب پور محمدی ماهونکی» به فرزندان شهیدش پیوست

ابو شهیدین حاج حبیب پور محمدی ماهونکی به فرزندان شهیدش پیوست

کسب جوایژه ویژه آثار بنیاد شهید و امور ایثارگران در جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان اصفهان

پدرخوانده هوش مصنوعی: افتخار می‌کنم که شاگردم سم آلتمن را از OpenAI اخراج کرد

محتوایی که در تلویزیون‌های هوشمند می‌بینید، ردیابی می‌شود

گوگل به‌خاطر یک مشکل بزرگ، انتشار آپدیت Wear OS برای ساعت‌های قدیمی پیکسل را متوقف کرد

ایکس باکس کلود احتمالاً به‌زودی استریم آنلاین بازی‌های شخصی شما را ممکن می‌کند

ربات کاسیو Moflin به بازار می‌آید؛ حیوان خانگی پشمالو و بااحساس

این گوشی میان‌رده نمایشگر 120 هرتز و باتری غول‌پیکر 6400 میلی‌آمپرساعتی دارد

پدرخوانده هوش مصنوعی هشدار داد: شاید هیولاهایی بسازیم که از ما قوی‌تر باشند

زمین از نگاه ایستگاه فضایی بین المللی

کارمند اپل از محدودیت‌ها شاکی شد