سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی بیمه دی

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  بزرگنمايي:

سیاست و بازاریابی - معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار در اولین دوره پایش سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران از رضایتمندی 97 درصدی بیمه شدگان و مراجعان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ بهمن برزگر معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار این شرکت ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در سال 1402 رویکرد بیمه دی با هدف بهبود مشتری مداری، خدمات پس از فروش و تکریم ارباب رجوع، به طور جدی در چارچوب مفهمومی به عنوان تحول دیجیتال مطرح شد که در این راستا چرخه نظرسنجی را به عنوان یکی از مهم ترین مؤلفه های مربوط به تحول دیجیتال در دستور کار قرار دادیم.
وی بیان کرد: در ابتدای این مسیر، به توسعه کانال های ارتباطی پرداختیم به نحوی که نظرسنجی از مراجعان نزیک به 100 شعبه تخصصی جبران و شعب عادی بیمه دی را در دستور کار قراردادیم. زمانی که فردی به عنوان مراجع به یکی از این شعب مراجعه می نماید، در زمان دریافت خدمات بیمه گری یا در زمان پرداخت خسارت و ... فرصتی فراهم شده تا مراجع بتواند از طریق کانال های ارتباطی شامل QR code و اعمال نظرسنجی در سایت و یا از طریق شماره گیری سرشماره 1671، یا استفاده از ussd و وارد کردن شماره #1671* نظر خود را درخصوص کیفیت ارائه خدمات ثبت نمایند.
معاون برنامه ریزی و تحول مسب و کار بیمه دی در ادامه افزود: این مهم از طریق نصب استند در شعب به اطلاع مراجعان محترم رسیده و از 15 فروردین ماه سال جاری به اجرا گذاشته شده است. همچنین اولین دوره پایش داده های این نظر سنجی اخیراً انجام شده که طی آن قریب به 95 درصد مراجعان از کیفیت ارائه خدمات خیلی راضی بوده اند، 2/5 درصد نیز گزینه راضی را انتخاب کرده اند و در نهایت 2/5 درصد از خدمات ناراضی بوده اند که اطلاعات این نظرسنجی در اختیار مدیریت امور مشتریان قرار گرفت تا پیگیری های لازم انجام شود. همچنین این پایش ها به صورت ماهانه انجام خواهد شد.
عضو هیأت عامل شرکت با اشاره به برنامه های تحول دیجیتال عنوان کرد: در ادامه به دنبال این مهم هستیم تا با سهل ترین شیوه ها بتوانیم با مشتریان و مراجعان شرکت در ارتباط باشیم. البته برنامه های بیشتری در بستر تحول دیجیتال در برنامه عملکردی امسال این معاونت برنامه ریزی شده است که یکی از این اقدامات و برنامه های تسری این نظرسنجی به ازای هر همکارمان است در واقع در این راستا به دنبال بهبود مولفه های نحوه برخورد با مشتری و تکریم ارباب رجوع هستیم.
وی در ادامه ضمن اشاره به نحوه بهره گیری از داده های این نظر سنجی تصریح کرد: این داده ها به ما کمک می کند شعب قوی تر را شناسایی کنیم و شعبی که نیاز به بهبود دارند را مورد بررسی بیشتر قرار دهیم. بیمه دی به عنوان یک شرکت بیمه ای، خدمت رسانی به مشتریان را به عنوان مهمترین وظیفه خود در دستور کار قرار داده است که مهم ترین مولفه برای ارائه خدمات بهتر، بهره گیری از بازخورد هاست که این سامانه این مهم را فراهم می کند که موجب تحول چشمگیری خواهد شد.
وی اذعان کرد: پیش از این در سیستم نظرسنجی شرکت، نظرسنجی از مراکز درمانی را داشتیم و با برنامه اجرا شده‌ی اخیر این چرخه نظرسنجی را تکمیل کرده ایم. این کار گامی مهم در دریافت نظر خدمت گیرندگان است و در آینده نزدیک این نظرسنجی علاوه بر شعب در دفاتر نمایندگی نیز پیاده سازی خواهد شد. در بستر دیجیتال نیز تمامی خدمات آنلاین به زودی به نظرسنجی مجهز خواهند شد.
بهمن برزگر تأثیر داده های نظرسنجی در بهبود عملکرد شرکت را بسیار حائز اهمیت دانست و بیان کرد: با استفاده از این داده ها که از طریق سایت، مرکز تماس 1671 و مرکز صدای مشتری در سامانه دی دار به دست می آید در واقع ما اطلاعاتی از نقاط قوت ضعف و همچنین نیاز های مشتریان خواهیم داشت که در ادامه می تواند حتی به توسعه محصولات بیمه ای و ایجاد بیمه نامه های جدید در شرکت منجر شود.
وی در پایان اظهار کرد: این مهم از طریق اجرای سختگیرانه و دقیق فرآیندهای نظرسنجی امکان پذیر است که امیدواریم با همت و یاری همه معاونت ها و مدیریت ها در سطح ستاد و شعب این افق ترسیم شده دی به زودی به منصه ظهور برسد.

لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/739949/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

جانباز 70درصد «قهرمان چاکتن» از مازندران به همرزمان شهیدش پیوست

فیلمبرداری ویوو X200 اولترا معیار جدیدی در گوشی‌های هوشمند تعیین می‌کند

قابلیت تولید تصویر ChatGPT در اختیار تمام کاربران قرار گرفت

گوشی فوق مقاوم یولفون Armor 30 Pro با دو نمایشگر، دوربین دید در شب و باتری 12800 میلی‌آمپرساعتی معرفی شد

ربات‌های انسان‌نما با هوش مصنوعی گام‌های طبیعی‌تر برمی‌دارند

رازگشایی از یک پاپیروس باستانی/ سندی از معجزات حضرت عیسی (ع)

صدای این ماهی کوچک به بلندی صدای هواپیما است!

شرکت OpenAI، پیشرفته‌ترین مدل زبانی وزن‌باز را معرفی می‌کند

رئیس واحد موبایل سامسونگ حالا مسئولیت مهم‌تری برعهده دارد

عبور از تحریم‌ها/دستگاه میکرو سی‌تی‌اسکن به دست پژوهشگر ایرانی ساخته شد

آپدیت iOS 19 برای آیفون XR، آیفون XS و XS Max عرضه نمی‌شود

تحقیق جدید ناسا از اثرات نگران‌کننده فضا بر استخوان‌ موش‌ها خبر می‌دهد

طلوع هم‌زمان 2 خورشید

چرا زنان در برابر استرس‌های فضایی مقاوم‌ترند؟

تبلت و ساعت هوشمند بالارده ویوو به‌زودی معرفی می‌شوند

«اوپن‌ای‌آی» در ماه‌های آینده یک مدل زبانی وزن باز را معرفی می‌کند

هوش مصنوعی گوگل در حل تکالیف درسی به کمک دانش‌آموزان می‌آید

اپل قابلیت‌های هوش مصنوعی خود را به هدست ویژن پرو اضافه می‌کند

ماهواره‌های استارلینک در فضا بیشتر شد

هوش مصنوعی مولد تصویر «اوپن‌ای‌آی» اکنون در دسترس همه کاربران است

پرچمدار جمع‌وجور وان‌پلاس 13T با باتری پرظرفیت ماه آوریل رونمایی می‌شود

ال‌جی از نسخه جدید لپ‌تاپ «گرم 15» با تراشه کراکن پوینت AMD رونمایی کرد

شگفتی طبیعت؛ پروانه‌ای که 4200 کیلومتر بدون توقف پرواز کرد!

امن‌ترین برنامه‌های پیام‌رسان کدامند؟

موشک «نیو گلن» در اواخر بهار برای دومین بار پرتاب می‌شود

28 ماهواره «استارلینک» راهی مدار زمین شدند

رندر پیکسل 10 پرو فولد گوگل را ببینید؛ تغییرات طراحی نسبت‌به نسل پیش چیست؟

سالی که پشت سر گذاشتیم برای زیست‌شناسان چه آورده‌ای داشت؟

گوگل مپ آپدیت مهمی دریافت کرد؛ طراحی جدید مسیرها و نمایش زمان تخمینی رسیدن به مقصد

کمک 5.4 میلیارد دلاری ژاپن به یک استارتاپ تراشه

هجوم کاربران به ChatGPT؛ یک میلیون کاربر جدید در ساعت

سیارک قاتل در فکر انتقام از زمین است

ناسا، نزدیکتر از همیشه به شناسایی حیات فرازمینی

اپل iOS 18.4 را منتشر کرد

«اسپیس‌ایکس» اولین ماموریت سرنشین‌دار را بر فراز قطب‌های زمین پرتاب کرد

هوشمندسازی خدمات؛ راهی برای توسعه عدالت اجتماعی

ایموجی‌های جدید به آیفون آمدند؛ انتشار آپدیت iOS 18.4

نمایش فناوری ارتباطات با پرتاب ماهواره جدید چین

سرعت شارژ آنر GT پرو در میان داده‌های گواهی 3C مشاهده شد

تبلت های سامسونگ گلکسی تب S10 FE و S10 FE Plus بی‌سروصدا به بازار آمدند

حل مشکل گرایند Metaphor ReFantazio تقریباً سیستم مبارزه را خراب می‌کرد

استخراج آب از خاک کره ماه ممکن شد

گوشی‌های چینی با باتری 8000 میلی‌آمپری راهی بازار می‌شوند

فرزند ایلان ماسک می‌گوید او گیمر افتضاحی است

کره شمالی پهپاد انتحاری با هوش مصنوعی ساخت

یک استارت‌آپ چینی از عامل هوش مصنوعی جدید خود رونمایی کرد

نرم‌افزار Pentastic سامسونگ با قابلیت‌هایی جدید برای One UI 7 آماده شد

این پرچم‌دار اندرویدی فیلم‌برداری بهتری از آیفون خواهد داشت

هوش مصنوعی هنگام صحبت کردن با این طوطی تشخیص داده که انسان نیست

تعداد بازیکنان Death Stranding به بیش از 20 میلیون نفر رسید