سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی بیمه دی

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  بزرگنمايي:

سیاست و بازاریابی - معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار در اولین دوره پایش سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران از رضایتمندی 97 درصدی بیمه شدگان و مراجعان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ بهمن برزگر معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار این شرکت ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در سال 1402 رویکرد بیمه دی با هدف بهبود مشتری مداری، خدمات پس از فروش و تکریم ارباب رجوع، به طور جدی در چارچوب مفهمومی به عنوان تحول دیجیتال مطرح شد که در این راستا چرخه نظرسنجی را به عنوان یکی از مهم ترین مؤلفه های مربوط به تحول دیجیتال در دستور کار قرار دادیم.
وی بیان کرد: در ابتدای این مسیر، به توسعه کانال های ارتباطی پرداختیم به نحوی که نظرسنجی از مراجعان نزیک به 100 شعبه تخصصی جبران و شعب عادی بیمه دی را در دستور کار قراردادیم. زمانی که فردی به عنوان مراجع به یکی از این شعب مراجعه می نماید، در زمان دریافت خدمات بیمه گری یا در زمان پرداخت خسارت و ... فرصتی فراهم شده تا مراجع بتواند از طریق کانال های ارتباطی شامل QR code و اعمال نظرسنجی در سایت و یا از طریق شماره گیری سرشماره 1671، یا استفاده از ussd و وارد کردن شماره #1671* نظر خود را درخصوص کیفیت ارائه خدمات ثبت نمایند.
معاون برنامه ریزی و تحول مسب و کار بیمه دی در ادامه افزود: این مهم از طریق نصب استند در شعب به اطلاع مراجعان محترم رسیده و از 15 فروردین ماه سال جاری به اجرا گذاشته شده است. همچنین اولین دوره پایش داده های این نظر سنجی اخیراً انجام شده که طی آن قریب به 95 درصد مراجعان از کیفیت ارائه خدمات خیلی راضی بوده اند، 2/5 درصد نیز گزینه راضی را انتخاب کرده اند و در نهایت 2/5 درصد از خدمات ناراضی بوده اند که اطلاعات این نظرسنجی در اختیار مدیریت امور مشتریان قرار گرفت تا پیگیری های لازم انجام شود. همچنین این پایش ها به صورت ماهانه انجام خواهد شد.
عضو هیأت عامل شرکت با اشاره به برنامه های تحول دیجیتال عنوان کرد: در ادامه به دنبال این مهم هستیم تا با سهل ترین شیوه ها بتوانیم با مشتریان و مراجعان شرکت در ارتباط باشیم. البته برنامه های بیشتری در بستر تحول دیجیتال در برنامه عملکردی امسال این معاونت برنامه ریزی شده است که یکی از این اقدامات و برنامه های تسری این نظرسنجی به ازای هر همکارمان است در واقع در این راستا به دنبال بهبود مولفه های نحوه برخورد با مشتری و تکریم ارباب رجوع هستیم.
وی در ادامه ضمن اشاره به نحوه بهره گیری از داده های این نظر سنجی تصریح کرد: این داده ها به ما کمک می کند شعب قوی تر را شناسایی کنیم و شعبی که نیاز به بهبود دارند را مورد بررسی بیشتر قرار دهیم. بیمه دی به عنوان یک شرکت بیمه ای، خدمت رسانی به مشتریان را به عنوان مهمترین وظیفه خود در دستور کار قرار داده است که مهم ترین مولفه برای ارائه خدمات بهتر، بهره گیری از بازخورد هاست که این سامانه این مهم را فراهم می کند که موجب تحول چشمگیری خواهد شد.
وی اذعان کرد: پیش از این در سیستم نظرسنجی شرکت، نظرسنجی از مراکز درمانی را داشتیم و با برنامه اجرا شده‌ی اخیر این چرخه نظرسنجی را تکمیل کرده ایم. این کار گامی مهم در دریافت نظر خدمت گیرندگان است و در آینده نزدیک این نظرسنجی علاوه بر شعب در دفاتر نمایندگی نیز پیاده سازی خواهد شد. در بستر دیجیتال نیز تمامی خدمات آنلاین به زودی به نظرسنجی مجهز خواهند شد.
بهمن برزگر تأثیر داده های نظرسنجی در بهبود عملکرد شرکت را بسیار حائز اهمیت دانست و بیان کرد: با استفاده از این داده ها که از طریق سایت، مرکز تماس 1671 و مرکز صدای مشتری در سامانه دی دار به دست می آید در واقع ما اطلاعاتی از نقاط قوت ضعف و همچنین نیاز های مشتریان خواهیم داشت که در ادامه می تواند حتی به توسعه محصولات بیمه ای و ایجاد بیمه نامه های جدید در شرکت منجر شود.
وی در پایان اظهار کرد: این مهم از طریق اجرای سختگیرانه و دقیق فرآیندهای نظرسنجی امکان پذیر است که امیدواریم با همت و یاری همه معاونت ها و مدیریت ها در سطح ستاد و شعب این افق ترسیم شده دی به زودی به منصه ظهور برسد.

لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/739949/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

هوش مصنوعی، شخصیت 1000 نفر را کپی کرد!

هواوی فعلا برنامه‌ای برای عرضه گوشی کامپکت ندارد

وزیر ارتباطات: ضرر فیلترینگ به ارتباطات کشور بیش از 50 هزار میلیارد تومان است

تهران میزبان همایش سراسری مدیران بیمه دی

آدامسی که می‌تواند از زایمان زودرس جلوگیری کند

کمک 11.5 میلیون دلاری ناسا برای طراحی هواپیماهای نسل آینده

جایگزین شدن نانوکاتالیست ایرانی با نمونه‌های وارداتی در پتروشیمی‌ها

تکنو پاپ 9 رونمایی شد؛ یک گوشی فوق ارزان با ظاهری شبیه آیفون!

زمان آغاز فصل دوم بازی Test Drive Unlimited Solar Crown اعلام شد

یافتن سنگی که 10,000,000,000,000,000,000 دلار می‌ارزد

کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا دست از سر ماسک بر نمی‌دارد

اثرات هوش مصنوعی در مدیریت انرژی‌های تجدیدپذیر و بهینه‌سازی مصرف سوخت

استودیوی Heart Machine با تعدیل نیرو مواجه شد

حمایت مالی «اوپن‌آی‌آی» از پژوهش در زمینه اخلاق هوش مصنوعی

تقریباً تمامی شرکت‌ها در ابتدا باور داشتند که استیم شکست خواهد خورد

سوءاستفاده عامدانه از یک اختراع جریمه سامسونگ را 3 برابر کرد

تشریح آخرین وضعیت «هدهد» و «کوثر» در مدار/2 چالش بخش خصوصی برای ورود به صنعت فضا

آزمایش موتور جدید دوزیست چین برای سلاح‌های مافوق صوت

به‌روزرسانی بازی Gran Turismo 7 شامل خودروها و رویداد‌های جدیدی می‌شود

مایکروسافت می‌خواهد اج را به مرورگر بی‌نقص گیمینگ بدل کند

دوربین های وضوح بالای Sen مستقر در ایستگاه فضایی

آیفون 17 و آیفون 17 ایر دوربین تله‌فوتو 5 برابری نخواهند داشت

کالبدشکافی مک‌بوک پرو M4 منتشر شد؛ همان طراحی داخلی نسل قبل

قبل از بیگ بنگ چه اتفاقی افتاد؟

بخشی از برنامه ی چین برای سفر به ماه

سامسونگ و OpenAI در حال مذاکره برای ادغام ChatGPT با هوش مصنوعی گوشی‌های گلکسی

ابداع رشته‌های اسپاگتی 200 بار نازک‌تر از تار مو

برنامه ایلان ماسک برای سفر به فضا فاش شد!

طراحی محصولات اپل با نقش و نگار ایرانی

هواوی امیدوار است تعداد اپ‌های HarmonyOS به 100 هزار برسد

ترکیب خیره‌کننده کهکشان راه شیری، طلوع خورشید و شفق قطبی

ماهواره استارلینک همین الان روی بام شماست

تایم لپسی از فولاد در نزدیکی قسمت درب محموله

ضبط رویا؛ تحولی شگفت‌انگیز در علم و هنر

تایم لپسی از فولاد در نزدیکی قسمتت درب محموله

توسعه نسل دوم فناوری تبدیل گازهای گلخانه‌ای به گرافن

فراخوان بورس‌های تحصیلی مشترک اپسکو و دانشگاه‌های چین در سال 2025

وزیر ارتباطات: رفع فیلترینگ در دست اقدام است

رکوردشکنی ایلان ماسک؛ ثروت مدیرعامل تسلا به حدود 350 میلیارد دلار رسید

اندازه‌گیری ویسکوزیته سیالات حفاری با ویسکومتر ایرانی

ابداع یک جوهر و چاپگر 3 بعدی مخصوص گرانش صفر

انگلیس سلطه اپل و گوگل بر اکوسیستم موبایل را هدف گرفت

راه‌اندازی کارخانه تبدیل پسماند خرما به مواد کربنی

موشک «نیو گلن» در آستانه نخستین پرتاب

کشف درمان آلزایمر و پارکینسون با کمک مغزهای پرورش‌یافته در فضا

دانشمندان کوچکترین سیارک را رصد کردند

سامسونگ به‌دلیل نقض پتنت باید جریمه 118 میلیون دلاری پرداخت کند

پژوهشگر ایرانی ویژگی جدید ایکس را فاش کرد

اولین پیوند ریه دوگانه «کاملا رباتیک» در جهان انجام شد

پشه‌ها تزریق واکسن به انسان را بر عهده گرفتند!