سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

حل مشکل گرایند Metaphor ReFantazio تقریباً سیستم مبارزه را خراب می‌کرد نکات خواندني

حل مشکل گرایند Metaphor ReFantazio تقریباً سیستم مبارزه را خراب می‌کرد
  بزرگنمايي:

سیاست و بازاریابی - گیم فا / یکی از بهترین خصوصیت‌های Metaphor ReFantazio، سیستم مبارزه اکشن زنده بود که به شما اجازه می‌داد دشمنان را گیج کنید یا حتی موجودات ضعیف‌تر را بدون ورود به محیط نوبتی از بین ببرید تا از مشکل خسته‌کننده «گرایند» که در این سبک بسیار رایج است اجتناب کنید.
آتلس طی توسعه، ناخواسته در بخش اکشن زیاده‌روی و تقریباً «مسیر اصلی خود را گم کرد». در یک پنل از کنفرانس توسعه‌دهندگان بازی 2025 (GDC)، کنیچی گوتو، طراح باتجربه سیستم‌های نبرد Atlus که روی بازی‌هایی مانند Persona و Shin Megami Tensei تا Digital Devil Saga کار کرده، توضیح داد که تیم سازنده می‌خواست «تعداد نبردهایی که نتیجه آنها از ابتدا مشخص بود» را در حماسه فانتزی جدید Metaphor: ReFantazio کاهش دهد.

سیاست و بازاریابی


او در این باره گفت:
بازار


یکی از دلایل اصلی کاهش محبوبیت نبردهای نوبتی این است که این نبردها به کارهای تکراری ختم می‌شوند. پاسخ ما به این مشکل، سیستم نبرد سریع و گروهی بود. در اصل، به جای درگیر شدن در نبردهای نوبتی، شما می‌توانستید دشمنان را مستقیماً در محیط بازی از بین ببرید، اما کل این سیستم برای حل مشکل گرایند طراحی شده بود، نه صرفاً برای اضافه کردن اکشن.
با این حال، اوضاع به سرعت از کنترل خارج شد و فراموش کردن این اصل باعث شد ما مسیر اصلی خود را گم کنیم.
گوتو توضیح داد که در یک مقطع، بازیکنان می‌توانستند با صرف زمان کافی حتی دشمنان هم‌سطح یا قوی‌تر از خود را شکست دهند.
حتی برای ما توسعه‌دهندگان، جذابیت تعاملی بودن اکشن انکارناپذیر بود و ایده‌های جدید به راحتی به ذهن می‌رسید، بنابراین تیم اجازه داد تسترها این سیستم را امتحان کنند و نتایج مطابق انتظار نبود. بسیاری از افراد احساس می‌کردند که استفاده از نبردهای نوبتی نوعی تسلیم شدن است.
این یک مشکل بزرگ برای بازی (و استودیویی) بود که به نبردهای نوبتی خود افتخار می‌کرد.


بازیکنان شکایت داشتند که تصمیم‌گیری بین ورود به نبرد نوبتی یا تلاش برای شکست دشمنان در محیط بازی سخت بوده و نمی‌توانند تشخیص دهند کدام روش صحیح است.
گوتو این بازخوردها را «یک مشکل بحرانی» نامید. در نهایت، تیم Atlus اکشن بازی را محدود کرد و تصمیم گرفت که بازیکنان تنها بتوانند دشمنان ضعیف‌تر را در محیط بازی از بین ببرند:
ما در تیم به این نتیجه روشن رسیدیم که اکشن باید تنها برای هدایت تفکر بازیکن به قلب بازی، یعنی نبردهای نوبتی، وجود داشته باشد.

لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/772853/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

برنامه یوبیسافت برای تغییرات ساختاری پیش‌رو مشخص شد

بازی Assassin’s Creed Shadows دل گیمرهای آمریکایی را برده است

مسابقه فضایی میان هند، چین و اسپیس‌ایکس در سال 2025 تا کجا پیش می‌رود؟

ساعت Vivoactive 6 گارمین با پشتیبانی بیش‌از 80 حالت ورزشی معرفی شد

تاریخ انتشار تریلر دوم GTA 6 مشخص شد

نخستین تصاویر ماموریت فضایی «فرم2» از قطب‌های زمین منتشر شد

وقتی مساوی، مساوی نیست/ چالشی که دنیای ریاضی را به‌هم ریخت

جانباز 70درصد «قهرمان چاکتن» از مازندران به همرزمان شهیدش پیوست

فیلمبرداری ویوو X200 اولترا معیار جدیدی در گوشی‌های هوشمند تعیین می‌کند

قابلیت تولید تصویر ChatGPT در اختیار تمام کاربران قرار گرفت

گوشی فوق مقاوم یولفون Armor 30 Pro با دو نمایشگر، دوربین دید در شب و باتری 12800 میلی‌آمپرساعتی معرفی شد

ربات‌های انسان‌نما با هوش مصنوعی گام‌های طبیعی‌تر برمی‌دارند

رازگشایی از یک پاپیروس باستانی/ سندی از معجزات حضرت عیسی (ع)

صدای این ماهی کوچک به بلندی صدای هواپیما است!

شرکت OpenAI، پیشرفته‌ترین مدل زبانی وزن‌باز را معرفی می‌کند

رئیس واحد موبایل سامسونگ حالا مسئولیت مهم‌تری برعهده دارد

عبور از تحریم‌ها/دستگاه میکرو سی‌تی‌اسکن به دست پژوهشگر ایرانی ساخته شد

آپدیت iOS 19 برای آیفون XR، آیفون XS و XS Max عرضه نمی‌شود

تحقیق جدید ناسا از اثرات نگران‌کننده فضا بر استخوان‌ موش‌ها خبر می‌دهد

طلوع هم‌زمان 2 خورشید

چرا زنان در برابر استرس‌های فضایی مقاوم‌ترند؟

تبلت و ساعت هوشمند بالارده ویوو به‌زودی معرفی می‌شوند

«اوپن‌ای‌آی» در ماه‌های آینده یک مدل زبانی وزن باز را معرفی می‌کند

هوش مصنوعی گوگل در حل تکالیف درسی به کمک دانش‌آموزان می‌آید

اپل قابلیت‌های هوش مصنوعی خود را به هدست ویژن پرو اضافه می‌کند

ماهواره‌های استارلینک در فضا بیشتر شد

هوش مصنوعی مولد تصویر «اوپن‌ای‌آی» اکنون در دسترس همه کاربران است

پرچمدار جمع‌وجور وان‌پلاس 13T با باتری پرظرفیت ماه آوریل رونمایی می‌شود

ال‌جی از نسخه جدید لپ‌تاپ «گرم 15» با تراشه کراکن پوینت AMD رونمایی کرد

شگفتی طبیعت؛ پروانه‌ای که 4200 کیلومتر بدون توقف پرواز کرد!

امن‌ترین برنامه‌های پیام‌رسان کدامند؟

موشک «نیو گلن» در اواخر بهار برای دومین بار پرتاب می‌شود

28 ماهواره «استارلینک» راهی مدار زمین شدند

رندر پیکسل 10 پرو فولد گوگل را ببینید؛ تغییرات طراحی نسبت‌به نسل پیش چیست؟

سالی که پشت سر گذاشتیم برای زیست‌شناسان چه آورده‌ای داشت؟

گوگل مپ آپدیت مهمی دریافت کرد؛ طراحی جدید مسیرها و نمایش زمان تخمینی رسیدن به مقصد

کمک 5.4 میلیارد دلاری ژاپن به یک استارتاپ تراشه

هجوم کاربران به ChatGPT؛ یک میلیون کاربر جدید در ساعت

سیارک قاتل در فکر انتقام از زمین است

ناسا، نزدیکتر از همیشه به شناسایی حیات فرازمینی

اپل iOS 18.4 را منتشر کرد

«اسپیس‌ایکس» اولین ماموریت سرنشین‌دار را بر فراز قطب‌های زمین پرتاب کرد

هوشمندسازی خدمات؛ راهی برای توسعه عدالت اجتماعی

ایموجی‌های جدید به آیفون آمدند؛ انتشار آپدیت iOS 18.4

نمایش فناوری ارتباطات با پرتاب ماهواره جدید چین

سرعت شارژ آنر GT پرو در میان داده‌های گواهی 3C مشاهده شد

تبلت های سامسونگ گلکسی تب S10 FE و S10 FE Plus بی‌سروصدا به بازار آمدند

حل مشکل گرایند Metaphor ReFantazio تقریباً سیستم مبارزه را خراب می‌کرد

استخراج آب از خاک کره ماه ممکن شد

گوشی‌های چینی با باتری 8000 میلی‌آمپری راهی بازار می‌شوند