شهردار منطقه2 در نشست گرامیداشت هفته روابط عمومی:
ماهیت اصلی وظیفه روابط عمومی ارتقای اعتماد عمومی و حفظ سرمایه اجتماعی است
شهرداری تهران
بزرگنمايي:
سیاست و بازاریابی - شهردار منطقه 2 درمراسم گرامیداشت هفته روابط عمومی گفت: موفقیت هر سازمان مستلزم ارتباط موثر و تعامل با مخاطب است و نقش روابط عمومی در ارتقا و حفط سرمایه اجتماعی به عنوان بزرگترین دارایی مدیریت شهری بسیار قابل اهمیت است.
به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 2، مهدی صالحی شهردار منطقه در این مراسم که با حضورمشاور، معاونین،مدیران و کارشناسان روابط عمومی منطقه، حوزهها و نواحی 9 گانه برگزار شد، گفت: روابط عمومی واسطه اثرگذار میان مدیریت شهری، پرسنل سازمان و عموم شهروندان است و با عملکرد مناسب می تواند مردم را به حقوق شهروندی خود آگاه و زمینه را برای حل مسائل و مطالبات آنان فراهم کند.وی با اشاره به وظایف و نقش روابط عمومی در مدیریت شهری، افزود: شهروندان به عنوان صاحبان اصلی شهر، مهم ترین سرمایه اجتماعی شهرداری هستند و ما به عنوان کارگزار آنان موظف به حفاظت از حقوق آنها هستیم.
صالحی تاکید کرد: به کمک روابط عمومی می توان اعتماد میان مدیریت شهری و شهروندان را گسترش داد و با این اعتمادسازی بستر مشارکت آنها در تحقق و پیشبرد برنامههای شهری را فراهم کرد.
وی با تاکید بر اهمیت تعامل وهمراهی شهروندان بر کاهش هزینه های نگهداشت شهر و ارائه خدمات مطلوب گفت: رویکرد سیاستگذاری در برنامه ها و فعالیتها ضروری است و روابط عمومی در شهرداری که یک سازمان خدمات رسان است میبایست ضمن شناسائی نیاز مخاطبان، توانمندی لازم برای انتقال برنامههای سازمان به شهروندان و ارتقاء مطالبهگری آنها را داشته باشد.
شهردار منطقه ضمن قدردانی از زحمات روابط عمومی منطقه در حوزه اطلاع رسانی و تبلیغات اظهار داشت: امید است روابط عمومی با انرژی و آرامش بیشتر و در قالب یک تلاش برنامهریزی شده و هوشمندانه بتواند سازمان و مخاطبان را به یک نقطه تعاملی، تفاهمی و مشارکتی نزدیک سازد و رسالت خود را در راستای تحقق اهداف مدیریت شهری و افزایش سرمایه اجتماعی ایفا کند.
انتهای پیام/
لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/694582/