سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

روش های جذب مشتری آنلاین در 3 ثانیه مقالات بازاریابی

روش های جذب مشتری آنلاین در 3 ثانیه
  بزرگنمايي:

سیاست و بازاریابی - چگونه خریداران برای خرج کردن پول های خود یک فروشگاه خرده فروشی آنلاین را انتخاب می‌کنند؟ امروزه تقریباً تمام فروشگاه های شناخته شده و معروف محصولات مشابهی دارند. شما می توانید ست 10 تایی آشپزی را از فروشگاه های مختلف مانند تارگت، وال‌مارت و یا آمازون خریداری کنید. تجربه خرید متفاوت است. اما نتیجه همان است. چند روز بعد ست قابلمه و ماهی تابه به دست شما می رسد. اما کدام فروشگاه در جذب مشتری آنلاین موفق بوده است و به فروش دست می یابد؟ بر طبق گفته های استراتژیست دیجیتال،Brendan Kane، آن کسی پیروز است که بتواند توجه خریدار را به خود جلب کند و از طریق آن کسب درآمد کند.
این مقاله حاصل مصاحبه ویراستار مجله SUCCESS People با کین، نویسنده کتاب « چگونه در سه ثانیه مطرح شویم ؟» است. موضوع مصاحبه در خصوص جذب مشتری آنلاین است. کین با برخی از ستاره های مشهور موسیقی مانند سوئیفت تیلور، ریحانا و برندهای مشهوری مانند IKEA, Skechers وMTV همکاری کرده است. او توانسته است در عرض 30 روز یک میلیون فالوور فیسبوک به دست آورد. او همواره در حال آزمودن ایده های رسانه های اجتماعی است. اگر به دنبال جذب مشتری آنلاین هستید بهترین ایده های او که در زیر آمده است را دنبال کنید:
روش های جذب مشتری آنلاین
در کمتر از 3 ثانیه مشتری آنلاین را مجذوب خود کنید

سیاست و بازاریابی

سیاست و بازاریابی


اینترنت جای بسیار شلوغی است. بنابراین لازم است سریعاً به مردم دسترسی یابید. چه در حال گذاشتن پست در تیک توک، یوتیوب و یا اینستاگرام هستید تنها سه ثانیه فرصت دارید تا قبل از این که بیننده از محتوای شما رد شود مجذوب شما گردد. تنها راه برای جذب مخاطب شناسایی الگوی محتوایی است که آنها مصرف می کنند -الگوی رقبا و فراتر از آن. کین می گوید:« اکثر مردم در هنگام باز کردن اینستاگرام، به تماشای رقیب پشت رقیب نمی نشینند. آنها تنها لبورن جیمز را می‌بینند که در حال بسکتبال است و یا کیم کارداشیان را می‌بینند که در مورد مد و فشن صحبت می کند.»
اینگونه لحظات را قطع کننده الگو (pattern interrupters)می‌نامد که به طرز چشمگیری توجه کاربر را می رباید و اولین قدم برای انجام کارهای جالب دیگر از طرف مخاطب مانند پیوستن به لیست ایمیل و یا خرید یک جفت کفش جدید است. اینکه کدام قطع کننده موثر است، نیاز به صرف زمان و تحقیق دارد. بنابراین هنگام تحقیق از خود سوال کنید:
چه چیزی باعث می‌شود تا افراد در صفحه من متوقف شوند؟ کدام محتوا جواب می دهد و کدام یک نمی دهد؟ آیا موضوع یا ساختار داستانی در داخل محتوای من وجود دارد که مردم از آن لذت ببرند؟ آهسته به پیش بروید هر محتوا را آزمایش کنید

سیاست و بازاریابی

سیاست و بازاریابی


بسیاری از برندها در رسانه‌های اجتماعی به سرعت به پیش می‌روند. آنها در ظرف یک هفته 15 محتوا پست می کنند و همه آنها را در یک لحظه تحلیل می‌کنند. شاید ایده خوبی برای جذب مشتری آنلاین به نظر برسد، اما تسلط بر رسانه های اجتماعی مستلزم داشتن چشمان تیزبین و جزء نگر است.
شما باید سرعت خود را کاهش دهید و بر روی داده ها تامل کنید. شاید این کار به خصوص زمانی که به دنبال رسیدن به حجم معینی از محتوا هستید دشوار باشد. کیم می گوید:« بسیاری از افراد درگیر برنامه‌ریزی پست‌ گذاشتن هستند. آنها تصور می کنند هر روز، یک روز در میان و یا سه روز یکبار باید پست بگذارند و سپس در این فرایند غرق می شوند. اما بیایید تحقیق خود را انجام دهیم، فرضیه ای را که تصور می کنیم جواب می دهد شناسایی کنیم، یک محتوا بسازیم و سپس فرضیه خود را آزمایش کنیم.»
اگر معتقد هستید که یک عکس و یا ویدیو خاص می‌تواند تعامل برانگیز باشد فرضیه خود را شروع کنید. در هر مرحله از تکرار تا آزمایش، فرایند را به دقت زیر نظر داشته باشید. آنگاه در می یابید که آیا این ایده توانسته فالوورهای جدید به ارمغان آورد یا خیر. اگر چنین نیست، حداقل می دانید که این فرضیه جواب نمی دهد. آنگاه می توانید به سراغ یک ایده جدید و ناب دیگر بروید و این فرآیند را تکرار کنید تا زمانی که کشف کنید چه چیزی واقعاً موثر است.
شخصی برخورد کنید. یک مدل ارتباطی خوب با مخاطب بیابید.

سیاست و بازاریابی

سیاست و بازاریابی


تصور کنید شما یک مدیر بازاریابی شرکتی هستید که محصولات عطر به فروش می رساند و شما قصد دارید در فصل بعدی فروش شرکت را افزایش دهید. تصمیم می گیرید که پیام شرکت را از نو بسازید و تمرکز خود را بر روی ارزش می گذارید. در پیش نویس برند شما نوشته شده که «بوی خوش شان اجتماعی افراد را می رساند.» ایده هایی نیز وجود دارد که دیگران بوی خوش را تقدیر می کنند. اما تنها یک مشکل وجود دارد. به گفته کین «فقط ده درصد مردم جهان تنها از طریق ارزش ها و ایده ها، جهان پیرامون خود را درک می کنند.» کین می گوید:« در واقع آنچه ما شناسایی کرده ایم یک ارتباطات ریاضی است. 6 روش مختلف وجود دارد که مردم از طریق آنها جهان پیرامون خود را درک می کنند. ما به هر شش روش دست یافته ایم، اما معمولاً یک الی دو روش نقاط قوت ما را تشکیل می دهد و بقیه نقاط ضعف هستند.»
شش روشی که مردم از طریق آن جهان خود را درک می کنند:
از طریق احساسات و عواطف از طریق حقایق و منطق از طریق سرگرمی و شوخ طبعی از طریق ارزش ها و نظرات از طریق تخیل و تعامل از طریق عمل کین می گوید:« برندها باید بر روی احساسات، حقایق و سرگرمی تمرکز کنند. زیرا 75 درصد مردم از طریق آن جهان خود را درک می کنند. همچنین پرهیز از ابراز عقیده و زبان مبتنی بر عمل نیز مفید است.» به گفته کین تنها 15 درصد مردم دوست دارند که به آنها گفته شود چه کاری انجام دهند.

لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/206364/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

از شخصیت Ironeye بازی Elden Ring: Nightreign رونمایی شد

متا در حال ساخت عینک هوشمند 1000 دلاری است

بومی‌سازی کلاستر دیجیتال خودرو به دست محققان ایرانی

هدف بلندپروازانه آرم؛ تسلط بر نیمی از بازار تراشه‌های دیتاسنتر در سال 2025

خشک کردن زعفران با فناوری جدید؛ کیفیتی بهتر با هزینه کمتر

الکسا پلاس به‌صورت محدود عرضه شد؛ بدون برخی از قابلیت‌های پیشرفته

بنچمارک پوکو C71 مشخصات تراشه گوشی اقتصادی شیائومی را فاش کرد

گوگل چگونه از دریا نیرو می‌گیرد؟

مدیرعامل جدید اینتل برنامه‌هایش را اعلام کرد؛ واگذاری واحدهای غیرضروری

اشاره به کنسول دستی ایکس‌ باکس در یک ویدیو تبلیغاتی

کوچک‌ترین پهپاد جهان ساخته شد

ایلان ماسک در برابر اپل؛ آینده ارتباط ماهواره‌ای در خطر است؟

آدامس نیکوتینی برای ترک سیگار والدین؛ هوای تازه برای کودکان آسمی

نشت اطلاعاتی بزرگ ایکس؛ آدرس ایمیل بیش از 200 میلیون کاربر لو رفته است

یوتیوب شمشیر را از رو بست!

بودار کردن گاز طبیعی؛ مشکلات و راهکارها

موتورولا اج 60 فیوژن معرفی شد؛ نمایشگر خیره‌کننده، لبه‌خمیده و بدنه با استاندارد نظامی

بهبود میزان موفقیت «آی‌وی‌اف» با کمک هوش مصنوعی

میلیاردر چینی صنعت بیت‌کوین در مسیر سفر فضایی قطبی

تصاویر نمونه اولیه یک اپل واچ مرموز فاش شد

از تراشه مغزی «نورالینک» بترسیم یا شگفت‌زده شویم؟

تلسکوپ فضایی جدید ناسا اولین تصاویر کیهانی خود را ثبت کرد

تبدیل 1.8 میلیون تُن زباله پلاستیکی به نخ دستگاه‌های ‌چاپ 3 بُعدی

چگونه زندگی در تاریک‌ترین شرایط ادامه می‌یابد؟

برنامه یوبیسافت برای تغییرات ساختاری پیش‌رو مشخص شد

بازی Assassin’s Creed Shadows دل گیمرهای آمریکایی را برده است

مسابقه فضایی میان هند، چین و اسپیس‌ایکس در سال 2025 تا کجا پیش می‌رود؟

ساعت Vivoactive 6 گارمین با پشتیبانی بیش‌از 80 حالت ورزشی معرفی شد

تاریخ انتشار تریلر دوم GTA 6 مشخص شد

نخستین تصاویر ماموریت فضایی «فرم2» از قطب‌های زمین منتشر شد

وقتی مساوی، مساوی نیست/ چالشی که دنیای ریاضی را به‌هم ریخت

جانباز 70درصد «قهرمان چاکتن» از مازندران به همرزمان شهیدش پیوست

فیلمبرداری ویوو X200 اولترا معیار جدیدی در گوشی‌های هوشمند تعیین می‌کند

قابلیت تولید تصویر ChatGPT در اختیار تمام کاربران قرار گرفت

گوشی فوق مقاوم یولفون Armor 30 Pro با دو نمایشگر، دوربین دید در شب و باتری 12800 میلی‌آمپرساعتی معرفی شد

ربات‌های انسان‌نما با هوش مصنوعی گام‌های طبیعی‌تر برمی‌دارند

رازگشایی از یک پاپیروس باستانی/ سندی از معجزات حضرت عیسی (ع)

صدای این ماهی کوچک به بلندی صدای هواپیما است!

شرکت OpenAI، پیشرفته‌ترین مدل زبانی وزن‌باز را معرفی می‌کند

رئیس واحد موبایل سامسونگ حالا مسئولیت مهم‌تری برعهده دارد

عبور از تحریم‌ها/دستگاه میکرو سی‌تی‌اسکن به دست پژوهشگر ایرانی ساخته شد

آپدیت iOS 19 برای آیفون XR، آیفون XS و XS Max عرضه نمی‌شود

تحقیق جدید ناسا از اثرات نگران‌کننده فضا بر استخوان‌ موش‌ها خبر می‌دهد

طلوع هم‌زمان 2 خورشید

چرا زنان در برابر استرس‌های فضایی مقاوم‌ترند؟

تبلت و ساعت هوشمند بالارده ویوو به‌زودی معرفی می‌شوند

«اوپن‌ای‌آی» در ماه‌های آینده یک مدل زبانی وزن باز را معرفی می‌کند

هوش مصنوعی گوگل در حل تکالیف درسی به کمک دانش‌آموزان می‌آید

اپل قابلیت‌های هوش مصنوعی خود را به هدست ویژن پرو اضافه می‌کند

ماهواره‌های استارلینک در فضا بیشتر شد