همکاری ایسوس با یونیتی برای بهبود تجربه بازی روی ROG Phone
کسب و کار
بزرگنمايي:
سیاست و بازاریابی - زومیت / ایسوس در همکاری نزدیک با یونیتی قصد دارد نحوهی اجرای بازیهای ویدئویی را روی ROG Phone II و همچنین گوشی معرفینشدهی ROG Phone III بهبود بخشد.
ایسوس که یکی از شرکتهای فعال در حوزهی گیمینگ است و مقر اصلی آن در تایوان قرار دارد، بهتازگی ازطریق انتشار بیانیهای مطبوعاتی از همکاری نزدیک با مؤسسهی یونیتی (Unity) خبر داده است. یونیتی همان پلتفرمی است که امروزه برای ساخت شمار درخورتوجهی از بازیهای موبایلی مورداستفاده قرار میگیرد. ایسوس مدعی است که امروزه بهعنوان یکی از همکاران تجاری رسمی یونیتی شناخته میشود. بهدلیل همین همکاری، ایسوس از این پس اطمینان حاصل خواهد کرد کیت توسعهی نرمافزارش همواره برای Unity Editor بهینهسازی شده باشد. همچنین ایسوس به توسعهدهندگان امکان خواهد داد از دستگاههایش برای انجام آزمایشهایی خاص استفاده کنند.
ایسوس زیربندی تحت عنوان جمهوری گیمرها (ROG) دارد که بهطور ویژه در زمینهی گیمینگ فعالیت میکند. برند ROG سابقهی ساخت گوشی هوشمند گیمینگ را هم دارد. ظاهرا بهدلیل قراردادتجاری بین ایسوس و یونیتی، برند ROG موظفبه ساخت پلاگینی خاص برای موتور بازیسازی یونیتی است که از پنج قابلیت ویژهی گوشی ROG Phone II بههمراه ROG Phone III پشتیبانی خواهد کرد. ایسوس تاکنون بهصورت رسمی به مدل بعدی گوشیهای سری ROG یعنی ROG Phone III اشاره نکرده بود، بدین ترتیب ساخت این گوشی بهصورت رسمی تأیید شده است.
دیدن منعقدشدن قرارداد تجاری بین دو شرکت بزرگ حوزهی بازیهای ویدئویی قطعا خبر خوبی برای کسانی است که بهتجربهی بازی روی گوشیهای هوشند علاقهی زیادی دارند. جونبو ژانگ، مدیرکل برند یونیتی در چینِ بزرگ، میگوید قرارداد جدید بین یونیتی و ایسوس چیزی فراتر از صرفا یک قرارداد هیجانانگیز است. ایسوس در بیانیهی مطبوعاتی خود میگوید برند جمهوری گیمرها برنامه دارد در شماری از رویدادهای مهم امسال با محوریت توسعهدهندگان بازیهای موبایلی حضور پیدا کند.
بهلطف همکاری جدید ایسوس و یونیتی، آندسته از توسعهدهندگان بازیهای ویدئویی که بر پلتفرم Unity 3D متکی هستند بهبرخی پلاگینهای اختصاصی دسترسی پیدا خواهند کرد تا بازیشان را بیشازپیش بهبود بخشند. از بین این پلاگینهای اختصاصی میتوانیم به TwinView SDK و Gamepad SDK و Aura Light و Refresh Rate Control SDK و Performance Boost SDK اشاره کنیم. بهبیانی سادهتر، تمامی بازیهایی که در آینده با اتکا بر پلتفرم یونیتی ساخته میشوند خواهند توانست عملکرد گوشیهای ROG Phone II و ROG Phone III را در زمینههایی مثل نحوهی واکنش به افزونهها، کنترل کنند؛ بدون اینکه مشکلی در تجربهی بازی ایجاد شود.
شما چه دیدگاهی در این زمینه دارید؟
لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/135200/