برگزاری جلسه همافزایی مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری و اداره کل ارتباطات و مراجعات بنیاد شهید و امور ایثارگران
بنیاد شهید و امور ایثارگران
بزرگنمايي:
سیاست و بازاریابی - جلسه همافزایی مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری و اداره کل ارتباطات و مراجعات بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.
به گزارش ایثار، در این جلسه مدیران ارتباطات مردمی دو نهاد در راستای همافزایی و بهبود فرآیندهای رسیدگی به درخواستهای مراجعان و ارتباطاتهای جامعه هدف، به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند.
حسینی، معاون اداره کل رسیدگی به شکایات و درخواستهای مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه سیاستهای جدید ابلاغی بر نقش نظارتی آن اداره کل تاکید شده است، به برنامهریزی جهت کنترل کیفیت پاسخهای ارائه شده در سامانه سامد از سوی دستگاهها اشاره کرد و بنیاد شهید و امور ایثارگران را اولین دستگاه مقصد این برنامه معرفی کرد و ضمن تشکر از استقرار نماینده اداره کل ارتباطات و مراجعات بنیاد در نهاد ریاست جمهوری و پاسخگویی مناسب به درخواستهای ایثارگران در سامانه سامد خواستار استمرار این روند و افزایش تعاملات دو حوزه در راستای تکریم جامعه معزز ایثارگری شد.
صفرعلی مهدوی، سرپرست اداره کل ارتباطات و مراجعات بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن اعلام آمادگی بنیاد در ارائه وب سرویسهای لازم به آن نهاد در راستای افزایش سرعت و بهبود کیفیت پاسخگویی به جامعه هدف به بیان راهکارهای لازم جهت کاهش مراجعات حضوری و ضرورت اصلاحات لازم در سامانه سامد و تعاملات دو اداره کل پرداخت.
در ادامه پس از تبادل نظرات و پیشنهادهای کارشناسان حاضر در جلسه میهمانان از میز خدمت ستاد مرکز بازدید بعمل آوردند و بنیاد شهید و امور ایثارگران را یکی از نهادهای پاسخگو در صف اول معرفی کردند.
انتهای پیام/
لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/767883/