با آپدیت جدید بازی Call of Duty، در نقش سربازهای صورتیپوش اسکویید گیم قرار بگیرید!
نکات خواندني
بزرگنمايي:
سیاست و بازاریابی - زومیت / ادغام دنیای بازی کال آف دیوتی و سریال بسیار محبوب اسکویید گیم، با آپدیت جدید این بازی محیا شد.
دنیای سرگرمیهای دیجیتال همواره شاهد نوآوریها و همکاریهای جذابی بوده است. اخیراً، نتفلیکس با همکاری اکتیویژن، فصل دوم سریال محبوب کرهای «بازی مرکب» (Squid Game) را با دنیای بازیهای ویدیویی Call of Duty: Black Ops 6 و Warzone پیوند داده است. این رویداد که از سوم ژانویه آغاز شده و تا بیستوچهارم ژانویه ادامه دارد (14 دی تا 5 بهمن 1403)، فرصتی منحصربهفرد را برای طرفداران هر دو دنیای سرگرمی فراهم آورده تا تجربهای متفاوت را کسب کنند.
همکاری سازندگان اسکویید گیمز و توسعهدهندگان بازی کال آف دیوتی، محتوای جدیدی را به بازیهای «بلک آپس 6» و «وارزون» اضافه کرده است. بازیکنان میتوانند از طریق دو رویداد که یکی از آنها رایگان و دیگری پولی است، جوایزی از جمله پوستههای اپراتورهای سریال اسکویید گیمز که به رنگ صورتی بودند، طرحهای مختلف سلاحهای بازی مثل سلاح سرد «ساتور» را کسب کنند. این جوایز، ظاهر و تجربهی بازی را برای بازیکنان تغییر میدهند و جذابیت بیشتری به آن میبخشند.
علاوهبر بخش جوایز، حالتهای بازی محدود به زمان با الهام از «بازی مرکب» نیز دردسترس قرار گرفتهاند. حالتهایی مانند بخش «چراغقرمز، چراغسبز» و چالشهای «زامبیها»، تجربهای متفاوت از بازی کال آف دیوتی را ارائه میدهند. این حالتها، عناصر اصلی سریال مانند رقابتهای نفسگیر و چالشهای بقا را به دنیای بازی منتقل میکنند.
همچنین، بستههای فروشگاهی ویژهای با تم «بازی مرکب» دردسترس هستند که اپراتورها، پوستههای سلاح و سایر موارد تزیینی منحصربهفرد را ارائه میدهند که درصورتیکه کاربر نتواند در حین مراحل بازی آنها را کسب کند، بتواند از فروشگاه تهیه کند. این بستهها، به بازیکنان اجازه میدهند تا ظاهر شخصیتهای خود را با الهام از سریال محبوب شخصیسازی کنند.
دسترسی به «بلک آپس 6» از طریق اشتراکهای «ایکس باکس گیم پس آلتیمیت» (Xbox Game Pass Ultimate) و «پیسی گیم پس» (PC Game Pass) با قیمت مناسب فراهم شده است. حتی امکان تجربهی بازی با پرداخت تنها 1 دلار از طریق دورهی آزمایشی 14 روزه «پیسی گیم پس» نیز وجود دارد. این دسترسی آسان، به طیف وسیعتری از مخاطبان اجازه میدهد تا از این بازی و رویداد ویژهی آن بهرهمند شوند.
«بلک آپس 6» پساز انتشار در ماه اکتبر، با استقبال چشمگیری روبهرو شد. تحقیقات نشان میدهد که پس از انتشار این بازی و دسترسی به آن از طریق سرویسهای اشتراکی، هزینههای مصرفکنندگان در ایالات متحده برای خرید بازیهای ویدیویی کاهشیافته است. شرکت اکتیویژن، متعلق به مایکروسافت، اعلام کرد که این بازی رکورد بیشترین تعداد بازیکن، بیشترین ساعات بازی و بیشترین مسابقات انجام شده در 30 روز اول انتشار را در میان تمام نسخههای کال آف دیوتی به خود اختصاص داده است.
مطابق با آمار اعلام شده، میتوان به میزان محبوبیت و موفقیت بالای این بازی پی برد؛ بنابراین همکاری بین نتفلیکس و اکتیویژن، میتواند نمونهای موفق از ادغام دنیای سریال و بازی ویدیویی محسوب شود. این رویداد، نهتنها به تبلیغ فصل دوم «بازی مرکب» کمک میکند، بلکه تجربهای جدید و جذاب را برای طرفداران هر دو دنیای سرگرمی فراهم خواهد کرد.
لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/767221/