پاسخگویی سرپرست بنیاد شهید آذربایجانشرقی به تماسهای ایثارگران در «سامد»
بنیاد شهید و امور ایثارگران
بزرگنمايي:
سیاست و بازاریابی - سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجانشرقی در ادامۀ روند پاسخگویی به مطالبات جامعۀ معزّز ایثارگری، با حضور در مرکز سامانۀ الکترونیکی ارتباط دولت و مردم(سامد) استان، با ایثارگران عزیز گفتوگو و پیگیریهای لازم را در راستای عملیاتی کردن درخواستهای آنان انجام داد.
به گزارش «ایثار»، علیاکبر سلمانی با هماهنگی و برنامهریزی دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری، از طریق تلفن 111 سامد به مشکلات و سوالات خانوادههای بزرگوار شهدا و ایثارگران معظمِ ساکن در اقصی نقاط آذربایجانشرقی، بهصورت برخط و مستقیم پاسخ داد.
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجانشرقی در این برنامه، ضمن پاسخگویی به تکتک تماسها، مشکلات و مسائل مطرحشده توسط 19 نفر از آنان را جهت بررسی و رسیدگی ثبت، و دستورات لازم جهت پیگیری این درخواستها در اسرعوقت را صادر کرد.
سلمانی علاوه بر حضورِ منظم و زمانبندی شده در مرکز سامد استانداری برای پاسخگویی تلفنی، روزهای سهشنبۀ هر هفته پاسخگوی حضوریِ آحاد مردم بهویژه ایثارگران عزیز در محل ادارهکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجانشرقی است.
انتهای پیام/
لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/759032/