سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

دیدار دست‌اندرکاران برگزاری کنگره شهدای استان فارس با رهبر انقلاب بنیاد شهید و امور ایثارگران

  بزرگنمايي:

سیاست و بازاریابی - دست‌اندرکاران برگزاری کنگره شهدای استان فارس با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

به گزارش ایثار، رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز در دیدار دست‌اندرکاران برگزاری کنگره 15 هزار شهید استان فارس، حوادث منطقه و ایستادگی و مجاهدت مقاومت را باعث تغییر در سرنوشت و تاریخ منطقه خواندند و با تأکید بر شکست رژیم صهیونیستی در نابود کردن مقاومت با وجود کشتار بیش از 50 هزار انسان بی‌گناه، شکست بزرگ‌تر را رسوایی فرهنگ و تمدن و سیاستمداران غرب دانستند و گفتند: در صف‌آرایی جبهه مقاومت در مقابل جبهه شرارت، پیروزی از آنِ مقاومت است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مسائل کنونی منطقه و حوادث غزه، لبنان و کرانه باختری را تاریخ‌ساز خواندند و گفتند: اگر امثال شهید سنوار پیدا نمی‌شدند که تا لحظه آخر بجنگند یا اگر بزرگانی همچون شهید سیدحسن نصرالله نبودند که جهاد و عقل و شجاعت و فداکاری را با هم درآمیزند و به میدان بیاورند، سرنوشت منطقه به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد.
رهبر انقلاب برآیند کنونی حوادث منطقه را شکستی بزرگ نه فقط برای رژیم صهیونیستی بلکه برای تمدن و فرهنگ غرب دانستند و گفتند: صهیونیست‌ها فکر می‌کردند به آسانی قادر به نابودی گروههای مقاومت هستند اما امروز به رغم به شهادت رساندن بیش از 50 هزار انسان بی‌دفاع و غیرنظامی و چند تن از سران برجسته مقاومت، و همچنین با وجود انبوه هزینه‌ها و حمایت‌های آمریکا و روسیاهی و نفرتی که در دنیا از آنها ایجاد شد به طوری که حتی در دانشگاه‌های آمریکا علیه جنایتکاران راهپیمایی شد، جبهه مقاومت و جوانان مبارز در حماس، جهاد اسلامی و حزب‌الله و سایر گروههای مقاومت با همان عزم و قدرت در حال مبارزه هستند که این شکستی بزرگ برای رژیم صهیونیستی است.
ایشان شکست بزرگ‌تر را از آنِ فرهنگ و تمدن غرب خواندند و گفتند: قتل عام 10 هزار کودک معصوم و بی‌گناه با بمب‌های دو تُنی و انواع تسلیحات در حالی که سیاستمداران غربی حتی خم به ابروی خود نیاوردند، باعث رسوایی سیاستمداران دروغگوی غربی و مدعیان حقوق بشر شد و بی‌اعتباری تمدن غرب را به همه دنیا نشان داد که این بزرگ‌ترین شکست برای آنها است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای جبهه پشتیبان رژیم صهیونیستی را جبهه شرارت خواندند و افزودند: در مقابل این جبهه شرارت، جبهه مقاومت ایستاده و به توفیق الهی پیروزی از آنِ جبهه مقاومت است.
رهبر انقلاب اسلامی در این دیدار همچنین استان فارس را برترین مظهر ترکیب دین، حماسه و هنر خواندند و با گرامیداشت یاد شهیدان برجسته این دیار از گذشته تاکنون از جمله شهیده معصومه کرباسی که به تازگی در لبنان هدف جنایت رژیم صهیونیستی قرار گرفت، گفتند: کنگره شهدای استان فارس باید ترکیب زیبای حماسه و هنر و دین را ماندگار کند.
ایشان با اشاره به تلاش‌هایی در دوره پهلوی برای دین‌زدایی از شیراز و استان فارس خاطرنشان کردند: غلط کردند کسانی که در آن دوره خیال کردند با اقدامات سخیفی مانند جشن هنر شیراز می‌توانند شیراز را از حرم اهل‌بیت و مرکز دین و ایمان به نقطه فساد برگردانند. البته امروز نیز برخی تفاله‌ها و پسماندهای آن تشکیلات در کشور عزیز ما به دنبال جدا کردن هنر از معنویت و حماسه‌اند اما آنچه موجب پیشرفت کشور و ملت است، ترکیب دین، حماسه و هنر است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دست‌اندرکاران برگزاری کنگره 15 هزار شهید استان فارس را به اثرسنجی تولیدات فرهنگی و هنری توصیه کردند و افزودند: جوانان ما به شناخت گذشته پر افتخار کشور بخصوص سال‌های پس از انقلاب و حقایقی مانند ابعاد تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران و یا علت 8 سال جنگ در مقابل دشمن بعثی نیاز دارند که لازمه آن، روایت خوب و صحیح از حوادث انقلاب است.

لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/758882/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

127 تیم در ماموریت غیر ممکن و جنگ ربات‌ها رقابت می‌کنند

پیگیری روند توسعه ماهواره «پژوهش 2» و طرح‌های اکتشافات فضایی در ماه

شهاب‌سنگی 4 برابر اورست حیات را روی زمین تقویت کرد

تاریخ معرفی ایسوس ROG Phone 9 به‌همراه نمایش طراحی این گوشی‌ها مشخص شد

آپدیت اندروید 15 برخی از گوشی‌های پیکسل 6 را دچار مشکل می‌کند

پانسمان سریع زخم‌های باز شکمی در اتاق عمل با کیت‌های دانش‌بنیان

ساخت دستگاه دمنده گاز دی اکسید کربن به‌دست دانش‌بنیان‌ها

آغاز به کار سمپوزیوم فولاد 1403در کیش

نشست چهارم روابط‌عمومی های جزیره کیش به میزبانی صداوسیما

24 ساعته شدن مرکز تماس بیمه دی/ شماره مرکز تماس بیمه دی 1671 است

تیم کوک اعتراف کرد: اپل ویژن پرو محصولی برای بازار انبوه نیست

بومی‌سازی تجهیزات ارتباطی و مخابراتی

میز خدمت ایثارگران شرکت گاز استان چهارمحال بختیاری تشکیل شد

دیدار چهره‌به‌چهره با سرپرست بنیاد شهید آذربایجان‌شرقی

عملکرد مطلوب بنیاد شهید خوزستان در همکاری و تعامل با ستاد شاهد آموزش و پرورش استان

تجلیل از دانش آموزان ممتاز شاهد و ایثارگر دبیرستان دخترانه شاهد

نشست افزایش آگاهی مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران در حوزه پدافند غیرعامل برگزار شد

مشکلات تعدادی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران بررسی شد

سفر مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان به جزیره هرمز

مدیرکل بنیاد استان البرز: شاخصه اصلی یک مددکار ارائه مشاوره صحیح به مددجو است

آمریکا قوانین جدیدی برای جلوگیری از دسترسی چین، روسیه و ایران به داده‌های کلان تصویب کرد

لایحه بودجه 1404؛ تعرفه واردات گوشی‌های بالای 600 دلار تغییر نکرد