سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

ردمی K80 با نمایشگر TCL راهی بازار می‌شود نکات خواندني

ردمی K80 با نمایشگر TCL راهی بازار می‌شود
  بزرگنمايي:

سیاست و بازاریابی - دیجی کالا / ردمی، زیربرند محبوب شیائومی، در حال آماده‌سازی سری جدید گوشی‌های هوشمند خود با نام K80 است و اطلاعات جدیدی در مورد این سری هیجان‌انگیز منتشر شده است. طبق اطلاعات فاش شده، ردمی K80 نه تنها با همکاری شیائومی، بلکه با همکاری TCL نیز توسعه یافته است که نشان از یک همکاری استراتژیک برای ارائه بهترین کیفیت دارد. این همکاری نویدبخش نمایشگری با کیفیت فوق‌العاده است؛ چرا که ردمی K80 به یک صفحه نمایش OLED ساخت TCL مجهز خواهد بود. TCL که از تولیدکنندگان پیشرو نمایشگر در دنیاست، می‌تواند تضمین‌کننده کیفیت بصری بی‌نظیر این گوشی باشد.
همچنین، کدهای رابط کاربری HyperOS تأیید کرده است که قلب تپنده این گوشی هوشمند، پردازنده قدرتمند Snapdragon 8 Gen 3 خواهد بود. این پردازنده قدرتمند کوالکام، به معنای ارائه‌ی عملکردی سریع و روان، همراه با بهره‌وری انرژی بالا است. با این ترکیب قدرتمند، ردمی K80 می‌تواند تجربه‌ای بی‌نظیر از اجرای بازی‌های سنگین و برنامه‌های کاربردی پیشرفته را به کاربران ارائه دهد.
سری ردمی K80 احتمالا در ماه نوامبر رونمایی خواهد شد. بر اساس اطلاعات قبلی، ردمی K80 با اسم رمز «zorn» و شماره مدل داخلی «O11» شناخته می‌شود. در حالی‌که نسخه پرو، با اسم رمز «miro» و شماره مدل «O11U» در دست توسعه است. این اطلاعات توسط XiaomiTime فاش شده که منبع معتبری در زمینه اخبار شیائومی محسوب می‌شود.



نکته جالب توجه این است که ردمی‌ K80 پرو به پردازنده نسل بعدی کوالکام، یعنی Snapdragon 8 Gen 4 (که احتمالا اسنپدراگون 8 الیت نام دارد) مجهز خواهد شد. این موضوع می‌تواند ردمی‌ K80 پرو را به یکی از قدرتمندترین گوشی‌های هوشمند بازار تبدیل کند. همچنین، کد «xiaomi_o11» به همراه عبارت «42_02_0a_cmd_mode_dsc_dsi_panel» تایید می‌کند که ردمی K80 از نمایشگر OLED ساخت TCL استفاده خواهد کرد. استفاده از عدد «42» در این کد، به TCL اشاره دارد، در حالی‌که اعداد «36» و «38» به ترتیب برای نمایشگرهای Tianma و Samsung استفاده می‌شوند.
خبر خوب برای کاربران جهانی این است که سری ردمی‌ K80 به بازار جهانی نیز راه پیدا خواهد کرد. انتظار می‌رود این گوشی‌های هوشمند با برند POCO و به عنوان سری جدید POCO عرضه شوند. اطلاعات بیشتر در مورد این سری در آینده منتشر خواهد شد.

لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/758097/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

کشف شواهدی از زمان منفی

جلوگیری از مرگ سالانه 10 هزارنفر با تولید پادزهرمار و عقرب‌های سمی

تصویر لورفته از قاب آیفون SE 4 نکات جالبی دربر دارد

گوگل ادعای جمع‌آوری موقعیت مکانی و اطلاعات کاربران پیکسل را رد کرد

صدها ناظر محتوا در تیک‌تاک اخراج می‌شوند

یک ادعای عجیب/ دو انسان در خواب با هم ارتباط برقرار کردند

مدل ویژه گلکسی زد فولد 6 یکی از مشکلات گوشی‌های تاشو را تا حد زیادی رفع می‌کند

یوتوبر معروف MKBHD اشتباهات خود در عرضه اپلیکیشن Panels را پذیرفت

کوالکام آسیب پذیری امنیتی در دستگاه‌های اندرویدی را تأیید کرد

استفاده از پروتئین های تاردیگرید برای تقویت سلول انسان

آیا شارژرها واقعاً می‌توانند به گوشی آسیب بزنند؟

پرواز با موشک فالکون در پس زمینه ماه!

چند میلیون مجوز در درگاه ملی مجوزها صادر شد؟

کاهش نفوذ آب و زردشدن سیمان با تکنولوژی نانو

تاکید دکتر باقری لنکرانی بر لزوم اجرای طرح های غربالگری سرطان

فراخوان جذب مدرس در فرهنگسراهای کیش

برگزاری دوره های آموزشی در کیش

ظاهراً USB SuperDrive اپل به خاطره‌ها پیوسته است

اوپو K12 Plus با تراشه Snapdragon 7 Gen 3 و باتری 6400mAh معرفی شد

مشخصات تبلت شیائومی پد 7 و پد 7 پرو لو رفت

عملکرد پردازنده‌های Ryzen 9000X3D فاش شد؛ پیشرفت لاک‌پشتی مدل‌های گیمینگ AMD

گلکسی S24 FE رایگان است؛ البته فقط برای کاربران ورایزن