سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

غافلگیری همستر کامبت؛ فصل یک با نقره داغ کردن کاربران متقلب به پایان رسید نکات خواندني

غافلگیری همستر کامبت؛ فصل یک با نقره داغ کردن کاربران متقلب به پایان رسید
  بزرگنمايي:

سیاست و بازاریابی - زومیت / پنج روز مانده به مرحله اول ایردراپ همستر، این بازی رسما به فصل اول خود پایان داد.
بازی پرسروصدای همستر کامبت امشب کاربران خود را با صفر شدن امتیازات و سکه‌هایشان غافلگیر کرد اما این اتفاق به‌معنای از دست رفتن تلاش چندین و چند شبانه‌روز کاربران آن نبود؛ بلکه مدیران همستر با این اقدام رسما به فصل اول و امکان امتیازگیری (پروفیت و سکه) پایان دادند. پیش‌تر اعلام شده بود که ایردراپ همستر کامبت طی چنین مرحله انجام می‌شود و تاریخ اولین ایردراپ آن نیز 26 سپتامبر (5 مهر) اعلام شده است.
اکنون پنج روز پیش‌از زمان اعلام‌شده برای لیست‌شدن توکن این ایردراپ در صرافی‌ها، به‌نظر می‌رسد که میان‌فصلی به‌اسم Interlude Season آغاز شده و برای چند هفته پیش‌از شروع فصل دوم ادامه دارد. بنابراین دیگر فرصتی برای جمع‌آوری سکه و افزایش پروفیت برای کاربران فصل اول وجود نداشته و تنها اقدامی که باید انجام شود، وصل کردن ربات برای اتصال آن به کیف‌پول‌های مختلف از جمله تون‌کیپر است.



سیاست و بازاریابی

هم‌اکنون برای افرادی که در فصل اول این بازی فعال بوده‌اند در تب Airdrop پیام Season 1 is over نشان داده و در زیر آن نوشته شده که دستاورهای آنان درحال محاسبه‌شدن است اما این‌که دقیقا چه چیزی در تعیین امتیاز نهایی و تبدیل آن به‌توکن نقش دارد، هنوز مشخص نیست.
همستر قبلا اعلام کرده بود که تعداد سکه‌های جمع‌آوری شده اهمیتی ندارد و کاربران باید روی افزایش مقدار درآمد به‌ازای هر ساعت یا همان پرافیت تمرکز کنند اما هیچ‌وقت مشخص نشد که دقیقا چه چیزی توکن اصلی این بازی را مشخص می‌کند.
برای روشن‌شدن این موضوع باید تا روز لیست‌شدن آن در صرافی‌ها منتظر بمانیم. ضمنا برای اتصال همستر به کیف پول نهایتا تا ساعت 11:30 صبح روز 31 شهریور ماه فرصت باقی مانده است. در صورتی‌که هنوز نسبت‌به اتصال همستر به کیف پول اقدام نکرده‌اید می‌توانید با مراجعه به‌تب Airdrop، انتخاب گزینه‌ی Withdraw و سپس On-chain airdrop این کار را انجام دهید.

سیاست و بازاریابی

سیاست و بازاریابی

همستر همچنین امکان اتصال مستقیم ربات خود به صرافی‌های مختلف از جمله بایننس را دراختیار گذاشته است، اما با توجه‌به تحریم‌ها و محدودیت‌های احراز هویت بهتر است در بازه‌ی فعلی از همان گزینه‌ی On-chain airdrop برای اتصال به کیف پول‌های مختلف استفاده کنید.
نکته‌ای دیگری که وجود دارد آن است که برخی کاربران در بخش Airdrop با پیام You"ve been cheating this season مواجه شده‌اند و به‌نظر می‌رسد افرادی که به‌روش‌های مختلف برای کسب کارت‌ها، کلید‌ها و سکه‌ها تقلب کرده‌اند شناسایی و از فصل اول محروم شده‌اند.

سیاست و بازاریابی

براساس پست منتشرشده در کانال تلگرامی همستر، فصلی به‌نام Interlude Season اکنون با آیتم‌های جدید و همچنین جایگزین‌شدن الماس به‌جای سکه دردسترس کاربران قرار دارد و امتیازات کسب‌شده این فصل در شروع فصل دوم نیز تاثیر خواهند داشت.

سیاست و بازاریابی

کسب درآمد همچنان به‌شکل Tap to Earn و پروفیت ساعتی است و پروفیت را می‌توان در بخش Playground با انجام بازی‌ها و خرید کارت‌های مختلف افزایش داد. در بخش Memories نیز می‌توانید تاریخچه‌ای از فعالیت خود در فصل قبلی همستر از جمله تعداد کارت‌ها، سکه‌ها و روزهایی که بازی کرده‌اید را مشاهده کنید.

لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/755773/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

فروشگاه معروف اپل در نیویورک عرضه آیفون 16 را به روشی خاص جشن گرفت

مقایسه میزان قطعی اینترنت در 3 اپراتور؛ اعلام شاخص‌های کیفیت شبکه

کوالکام به اتهام رفتار ضدرقابتی با جریمه 265 میلیون دلاری اتحادیه اروپا مواجه شد

فشار اتحادیه اروپا بر اپل؛ الزام به همکاری بیشتر iOS با دستگاه‌ها و توسعه‌دهندگان ثالث

تاریخ رونمایی گلکسی S24 FE سامسونگ به‌طور غیرمستقیم اعلام شد

ورود سکوهای بومی به عرصه بین‌الملل در دولت چهاردهم

ادعای دانشمندان چینی: می‌توان از ماهواره‌های استارلینک برای شناسایی هواپیماهای رادارگریز استفاده کرد

بازی Star Wars Outlaws کمتر از یک میلیون نسخه فروش کرده است

فروشگاه‌های روسیه محدودیت‌های صادراتی اپل را دور زدند

فصل ششم Call of Duty Modern Warfare 3 رونمایی شد

شیائومی با کنارزدن اپل به دومین فروشنده بزرگ گوشی‌های هوشمند جهان تبدیل شد

مایکروسافت هدست‌های نظامی IVAS را پیشرفته‌‌تر می‌کند

هشدار؛ موبایل‌ها در این نقاط خطرناک می‌شوند

ماموریت “EuropaClipper” با هدف کاوش مشتری

سحابی زیبای N44

آیا باتری گوشی‌های همراه هم منفجر می‌شود؟

عرضه بسته الحاقی بازی Cities Skylines 2 دوباره عقب افتاد

ربات NEO تازه رونمایی شده را ببینید

گردشگری کیش در مسیر شفافیت

عجیب اما واقعی؛ هوش مصنوعی ChatGPT آب مصرف می‌کند!

برای گوشی «هیولا» Galaxy M55s سامسونگ آماده‌اید؟

کهکشان زیبا و اسرارآمیز معروف به Hoag