سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

بدترین محصولات برند معروفی که ایرانی‌ها آرزویش را دارند استارت آپ

بدترین محصولات برند معروفی که ایرانی‌ها آرزویش را دارند
  بزرگنمايي:

سیاست و بازاریابی - لامبورگینی همیشه در تولید خودروهای سوپراسپرت شگفت‌انگیز و زیبا تخصص داشته است، که همیشه در فروش محصولات خود با موفقیت هم روبه‌رو بوده است، اما برخی از آن ها به دلایل مختلف خوب نبوده اند.

اسب بخار: لامبورگینی همیشه در تولید خودروهای سوپراسپرت شگفت‌انگیز و زیبا تخصص داشته است، که همیشه در فروش محصولات خود با موفقیت هم روبه‌رو بوده است، اما برخی از آن ها به دلایل مختلف خوب نبوده اند.

سیاست و بازاریابی


در اولین سال های فعالیت صنعت خودروسازی جهان، چه کسی فکر می کرد خدمات پس از فروش خودروها چنین تأثیری بر میزان فروش یک خودرو داشته باشد؟ اما دقیقاً همین موضوع برای فروچیو لامبورگینی و فراری رخ داد. پس از خدمات خوب پس از فروش برند لامبورگینی، رئیس کمپانی تصمیم جدیدی گرفت، وی تصمیم گرفت با توجه به موفقیت خود در زمینه تولید تراکتور به سمت تولید خودروهای سوپر اسپرت برود، که در این مسیر بسیار موفق بود و به یکی از تولیدکنندگان خودروهای سوپر اسپرت در جهان تبدیل شد.
واقعیت این است که لامبورگینی تقریباً هیچ خودروی بدی تولید نکرده است، حتا خودروهایی با طراحی عجیب و غریب، اما موتورهای قدرتمند داشتند که صداهای جذاب و دلنشینی را تولید می کردند و کابین بسیار لوکس با بهترین مواد داشتند، اما لامبورگینی هم در بعضی مواقع دچار مشکل در طراحی و تولید خودرو شده است.
در ادامه مقاله، پنج مدل از بدترین لامبورگینی های تولیدشده را معرفی خواهیم کرد.
لامبورگینی اسپادا

سیاست و بازاریابی


لامبورگینی اسپادا همان چیزی است که از یک لامبورگینی انتظار ندارید؛ این خودرو یک گرند تورر 2+2 است، که مجهز به موتور V12 لامبورگینی میورا در جلوی خود است و یک خودروی گرند تورر نسبتاً خوب است. در واقع، این‌قدر خوب است که تا زمانی که دیابلو در دهه 90 میلادی معرفی شد، بهترین خودروی کمپانی از نظر میزان فروش بود، اما اسپادا بدون نقص نبود؛ این خودرو مصرف سوخت بسیار بالایی داشت، البته اکثر خریداران لامبورگینی به میزان مصرف سوخت آن چندان اهمیت نمی دهند، اما این خودرو یک گرند تورر است، که باید مسافت های طولانی را طی می کرد؛همچنین، این خودرو کمی سنگین بود، بنابراین فرمان پذیری خیلی خوبی هم نداشت.
لامبورگینی جالپا

سیاست و بازاریابی


لامبورگینی جالپا یک خودروی سوپراسپرت است. این خودرو، در جهان به «بچه لامبورگینی» معروف است، که هدف کمپانی از تولید آن، تأمین منابع مالی پروژه‌های بزرگ‌تری مانند میورا یا کونتاچ بود، اما این مدل خودروها از لامبورگینی نسبت به مدل های ذکرشده، کارآمدتر هستند و برای استفاده روزمره مناسب‌تر هستند. این خودرو طراحی کلاسیک لامبورگینی را داشت، اما نتوانست در فروش، خوب عمل کند. این خودرو همچنان در حال گران شدن است، زیرا تنها 410 دستگاه از آن تولید شده است؛ همچنین، طبق نظر کارشناسان، نگهداری این خودرو گران‌تر از یک فراری V8 در همان زمان است. یکی از بزرگ‌ترین ایرادهای این مدل این بود که در بخش پیشرانه مشکلات اساسی وجود داشت، که برای خریداران هزینه های اساسی داشت و همین موضوع باعث عدم استقبال عمومی از آن شد.
لامبورگینی جاراما

سیاست و بازاریابی


اکثر طرف‌داران برند لامبورگینی، نام جاراما را به‌ندرت شنیده اند؛ جاراما یک لامبورگینی فراموش شده است. این خودرو یک خودروی عالی برای استفاده روزمره بود. طراحی اسپرت و صندلی‌های عقبِ قابل استفاده از ویژگی‌های آن بود. مانند اکثر مدل های لامبورگینی، این خودرو هم با یک موتور V12 قدرتمند که صدای جذابی داشت، مجهز شده بود. این خودرو نه تنها آخرین لامبورگینی با موتور جلو تا زمان معرفی اوروس بود، بلکه محبوب‌ترین مدل فروچیو لامبورگینی نیز بود.
مسئله درباره لامبورگینی جاراما، کیفیت ساخت، یا تولید محدود آن بود. این مدل از لامبورگینی ها به دلیل مشکلات زنگ‌زدگی شهرت دارند، اما دلیل اصلی این که این خودرو در این فهرس قرار دارد، ظاهر آن است. از نظر اکثر مردم این خودرو زشت است و در قامت یک لامبورگینی طراحی نشده است، اما جاراما در همان زمان عرضه هم بسیار کمیاب بود، که باز هم با موتور V12 قدرتمند لامبورگینی تجهیز شده بود.
لامبورگینی اوراکو

سیاست و بازاریابی


لامبورگینی اوراکو طراحی کلاسیک برتونه را داشت و مجهز به یک موتور V8 دلنشین در قسمت عقب بود. این خودرو کاملاً مناسب بود تا وارد بازار خودروهای اسپرت شود. بزرگ‌ترین مزیت این خودرو این بود که بهتر و ارزان‌تر از رقبا بود، اما لامبورگینی اوراکو مانند سایر خودروهای کمپانی، سریع و پرشتاب نبود، به همین دلیل در نظر خریداران خیلی جذاب به نظر نمی رسید. لامبورگینی برای مشتریان سه گزینه موتوری عرضه می کرد که هیچ کدام از آن ها مشکل کندی این خودرو را حل نمی کرد.
لامبورگینی LM002

سیاست و بازاریابی


لامبورگینی LM002، که به عنوان رمبو لامبو نیز شناخته می‌شود، نتیجه‌ای از یک قرارداد نظامی ناموفق است. این خودرو اولین اس یو وی لوکس بود که اتفاقاً یه پروژه به شدت شکست خورده برای کمپانی بود. ظاهر آن چندان شبیه به لامبورگینی ها نبود و یکی از دلایل عدم موفقیت این مدل، طراحی ساختارشکنانه آن بود که برای مشتریان چندان جذاب نبود. این خودرو از موتور V12 ، 5.2 لیتری کونتاچ استفاده می‌کرد، بنابراین توانایی تولید قدرت تا 450 اسب بخار داشت، اما این خودرو با این پیشرانه بیش‌تر شبیه به یک خودرو سوپراسپرت بود تا یک اس یو وی با قابلیت های آفرودی. لامبورگینی LM002 بسیار سنگین بود و وزن آن حدود 2800 کیلوگرم بود. سیستم ترمز آن خوب نبود و همچنین هندلینگ و سواری خوبی هم نداشت.

لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/734714/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

رباتی که نظافت را برعهده می‌گیرد

اولین بتای اندروید 16 اعلان‌های حساس را روی صفحه قفل نمایش نمی‌دهد

اثر مشابه «بربرین» استخراج شده از زرشک با قرص متفورمین

نوجوانان استرالیایی در آستانه محدودیت استفاده از شبکه‌های اجتماعی

بلاتکلیفی در رجیستری گوشی های واردشده قبل از مصوبه دولت

کریستالی که از هوا آب می گیرد

امکان خرید و تجربه بازی در ایکس باکس کلاود گیمینگ فعال شد

گوگل هم وی پی ان فروش می شود!

عکس‌های پزشکی خود را در چت‌بات‌ها آپلود نکنید!

این 50 گوشی آپدیت One UI 7 سامسونگ را دریافت می‌کنند

تریلر معرفی نسخه تلفن همراه Final Fantasy 14 منتشر شد

جهالت مدرن با ادعای زمینِ تخت

جزئیات انتشار بازی Stray برای نینتندو سوییچ مشخص شد

سازنده STALKER 2 به دنبال بررسی بازخوردها و رفع سریع مشکلات بازی است

همه به خاطر این قابلیت، گلکسی A56 سامسونگ را خواهند خرید

یک ایرانی مدیر ارشد مالی ایکس شد

ثبت رکورد باورنکردنی سرعت انتقال اطلاعات؛ دانلود یک فیلم 4K فقط در 260 میلی‌ثانیه!

جزئیات بیشتری از دوربین گوشی پرچم‌دار نوبیا Z70 Ultra منتشر شد

برخی از بزرگترین کهکشان های کشف شده

هواوی میت 70 پرو پلاس در دستان مدیرعامل این شرکت مشاهده شد

فیچرفون تاشوی HMD با رنگ‌‌های جذاب لو رفت؛ جانشین معنوی نوکیا 2660 فلیپ

ماهیچه هایی برای روبات های ایجاد شده!

نقش قانون جالب فیزیک در قوری قدیمی

سازنده اولین گوشی تاشو دنیا ورشکسته شد و از بازار خداحافظی کرد

نقدها و نمرات Diablo 4: Vessel of Hatred منتشر شدند [به‌روزرسانی شد]

در گوشی غرق می‌شوید و کنترل زمان را از دست می‌دهید؟ اندروید به کمک شما می‌آید

ماه چقدر دور است؟

پلی استیشن پورتال بتای استریم ابری دریافت می‌کند

تعداد کاربران بلواسکای به بیش از20 میلیون نفر رسید

حقایقی شگفت انگیز در مورد کهکشان IC 1101

به‌روزرسانی iOS 18.1.1 با یک وصله امنیتی مهم برای آیفون‌ها منتشر شد

استارلینک بازارش را به رقیب چینی باخت

نسخه پیش‌نمایش اندروید 16 برای توسعه‌دهندگان منتشر شد

یک سیستم جدید برای محاسبات پیشرفته مبتنی بر هوش مصنوعی

اگر از پیشنهادهای اینستاگرام خسته‌اید، به‌زودی می‌توانید الگوریتم آن را «ریست» کنید!

نصب تاج نگار خورشیدی

انقلاب استارلینک؛ اینترنتی با سرعت 2 گیگابیت در راه است!

تاشدنی ارزان سامسونگ سال آینده عرضه می‌شود؛ زد فلیپ FE در راه است

سیستم‌های بانک ملت هک نشده است

آیفون‌های وارد شده به زودی رجیستر می‌شوند

تریلر داستانی جدید از بازی Alien: Rogue Incursion منتشر شد

آپدیت جدید تلگرام با قابلیت‌های جدید از راه رسید

سری گلکسی S25 با رم بیشتر و بدون افزایش قیمت راهی بازار می‌شود

تراشه‌های تقلبی با یک ابزار نانویی قابل شناسایی می‌شوند

هوش مصنوعی مایکروسافت، سرطان را تشخیص می‌دهد

حمایت از نظریه اینشتین با ترسیم 11 میلیارد سال از تاریخ کیهان

یک ایرانی، مدیر مالی شبکه اجتماعی «ایکس» ایلان ماسک شد

سونی در طراحی داخلی پلی استیشن 5 پرو یک تغییر کاربردی را لحاظ کرده است

تولید تلویزیون اختصاصی اپل بسیار بعید به نظر می‌رسد

دستور رئیس جمهور درباره سازمان هوش مصنوعی به معاونت علمی