سیاستهای گوگل تغییر کرد
کسب و کار
بزرگنمايي:
سیاست و بازاریابی - ایسنا / گوگل با تغییر سیاست خود از ماه میلادی آینده، تبلیغات برای جاسوس افزارها و بدافزاریهایی که ممکن است برای ردگیری پیامها، تماسهای تلفنی یا سوابق وب گردی کاربران مورد استفاده قرار گیرند را محدود می کند.
طبق پستی که در وب سایت شرکت آلفابت منتشر شده، به روزرسانی سیاست گوگول که از 11 اوت در سطح جهانی اجرایی می شود، به تبلیغات کنندگان اجازه نخواهد داد محصولاتی را عرضه کنند که هدف آنها ردگیری فعالیتهای کاربر بدون اجازه وی است.
بر اساس گزارش رویترز، این شرکت از کاربران خواست این سیاست را مرور کنند و به نهادهایی که از دستورالعمل به روزشده تخطی کنند هشدار داد ممکن است با تعلیق فعالیت روبرو شوند.
لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/140809/