سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

تبليغات در اينستاگرام چقدر براي برند شما مفيد است؟ بازاریابی سیاسی

  بزرگنمايي:

بازاریابی سیاسی - اینستاگرام یکی از پر کاربرترین شبکه‌های اجتماعی است که ماهانه نزدیک به یک میلیون تبلیغات در آن انجام می‌شود. می‌توان گفت آمار تبلیغات اینستاگرام برای یک شبکه اجتماعی عکس محور فوق‌العاده است. جالب است بدانید که شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام ۶۰۰ میلیون کاربر دارد که روزانه ۴۰۰ میلیون کاربر به آن سر می‌زنند و در آن فعالیت می‌کنند. از سوی دیگر نیز طبق آمار به دست آمده علاوه بر کاربران عادی، بیشتر برندها نیز در این رسانه‌ی اجتماعی حضور دارند و محصولات و خدمات خود را در قالب عکس یا ویدیوی کوتاه به مخاطبان خود معرفی می‌کنند. از این رو تبلیغات اینستاگرام رو به روز طرفدار بیشتری پیدا می‌کند. اما همانگونه که می‌دانید استفاده از رسانه‌های عکس محور برای همه برندها مفید نیست. از این رو در این مطلب نکاتی را با شما به اشتراک می‌گذاریم تا بتوانید به راحتی تصمیم خود را مبنی بر استفاده از تبلیغات اینستاگرام برای برند خود بگیرید.


تبلیغات اینستاگراماینستاگرام یکی از پر کاربرترین شبکه‌های اجتماعی است که ماهانه نزدیک به یک میلیون تبلیغات در آن انجام می‌شود. می‌توان گفت آمار تبلیغات اینستاگرام برای یک شبکه اجتماعی عکس محور فوق‌العاده است. جالب است بدانید که شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام ۶۰۰ میلیون کاربر دارد که روزانه ۴۰۰ میلیون کاربر به آن سر می‌زنند و در آن فعالیت می‌کنند.

کم هزینه‌ترین تبلیغات اینستاگرام به چه شکلی انجام می‌شود؟
اگر به عنوان یک کسب و کار نوپا قصد دارید به کمک تبلیغات اینستاگرام به معرفی برند خود بپردازید. جالب است بدانید اجرای کمپین‌های تبلیغاتی در اینستاگرام یکی از کم هزینه‌ترین و رایج‌ترین شیوه‌های تبلیغاتی است. زیرا با توجه به حضور فعال تعداد کثیری از کاربران معمولا کمپین‌های تبلیغاتی اینستاگرام معمولا با بازخورد خوبی مواجه می‌شوند.
گونه‌های مختلف تبلیغات در اینستاگرام کدامند؟
تبلیغات تصویری : آگهی‌های تبلیغاتی تصویری که در خوراک خبری کاربران اینستاگرام قرار می‌گیرند معمولا شامل مهمترین تبلیغات تصویری هستند. این تصاویر عموما یک کپشن مناسب که باعث افزایش تعامل با کاربران می‌شود را در بر دارند.تبلیغات ویدئویی : همانگونه که می‌دانید ویدئوهای قرار گرفته بر روی اینستاگرام محدودیت زمانی دارند. بنابراین برندها باید سعی کنند تا جای ممکن ویدئوهای کوتاه و کاربردی برای معرفی محصولات و خدمات خود تهیه کنند.استوری اینستاگرام : هر چند استوری اینستاگرام یکی از ویژگی‌های جدیدی است که اخیرا به این شبکه‌ی اجتماعی اضافه شده است. اما معمولا بازخورد زیادی از کاربران دریافت می‌کند. بنابراین برای جلب اعتماد بیشتر و تعمل با کاربران، برندها می‌توانند استفاده روزانه از استوری را در دستور کار خود قرار دهند.ویژگی‌های منحصر به فرد تبلیغات اینستاگرام کدامند؟
برندها معمولا اهداف تبلیغاتی مختلفی دارند. از جمله مهمترین اهدافی که برندها برای استفاده از تبلیغات اینستاگرام دنبال می‌کنند عبارتند از : افزایش نرخ کلیک کاربران بر روی لینک سایت، نصب برنامه، مشاهده ویدئو، آگاهی از برند، آگهی‌های محلی و … .از این رو هر یک از ویژگی‌های منحصر به فرد تبلیغات اینستاگرام به برندها و کسب و کارها کمک می‌کند تا بیشترین بازخورد ممکن را دریافت کرده و توسعه یابند. امکان افزودن موقعیت جغرافیایی، امکان تعامل آسان با مخاطب، اشتراک‌گذاری آسان، مواجهه بسیاری از کاربران با پست‌های این رسانه، حجم کاربران و بازدید روزانه بالای اینستاگرام از جمله مهمترین عوامل محبوبیت این شبکه‌ی اجتماعی برای صاحبان کسب و کار و برندها است.
چه برندهایی معمولا از اینستاگرام برای تبلیغ محصولات خود استفاده می‌کنند؟
تمام برندهایی که در زمینه مد، زیبایی، محصولات آرایش و بهداشتی، لباس، خدمات مرتبط با جشن‌ها و … فعالیت می‌کنند معمولا استفاده از تبلیغات اینستاگرام را در اولویت استراتژی بازاریابی و فروش خود قرار می‌دهند. در حالت کلی می‌توان گفت که این شبکه اجتماعی فرصت مناسبی برای کسب و کارهای B2C فراهم می‌کند تا میزان تعاملات خود را با کاربران و به تبع آن فروش را افزایش دهند. در حقیقت می‌توان گفت اینستاگرام بستر مناسبی را برای مشتری مداری کسب و کارها فراهم می‌کند.
کاربران اینستاگرام چه کسانی هستند؟
تحلیل داده‌های اینستاگرام نشان می‌دهد که در حدود ۶۰٪ از کاربران این شبکه‌ی اجتماعی افراد بین ۱۸ تا ۳۰ سال هستند. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که کسب و کارها و برندهایی که به ارائه محصولاتی برای این رده‌ی سنی می‌پردازند، می‌توانند با تنظیم یک استراتژی قوی میزان فروش محصولات خود را چندین برابر کنند. با توجه به این‌که اکثر مخاطبان این شبکه قشر جوان هستند. بنابراین می‌توان گفت محصولات مرتبط با لوازم آرایشی و بهداشتی، محصولات ورزشی، لباس و لوازم سرگرم‌کننده و … از جمله محصولاتی هستند که طرفداران زیادی را جلب می‌کنند.
آیا اینستاگرام رسانه‌ی مناسبی برای معرفی برند است؟
می‌توان گفت اینستاگرام ابزار مناسبی برای معرفی برند جدید و یافتن مخاطبان هدف است. زیرا معمولا کاربرانی که در شبکه حضور دارند روزانه ساعت‌ها از وقت خود را صرف گشت و گذار در آن می‌کنند. بنابراین مواجهه با تبلیغات اینستاگرام میزان جذب مشتری و آگاهی از برند را دو برابر می‌کند. وجود تاثیرگذاران نیز یکی دیگر از عواملی است که اینستاگرام را به یکی از موثرترین شبکه‌های اجتماعی موجود تبدیل کرده است.
آیا تبلیغات اینستاگرام رسانه‌ی اجتماعی مناسبی برای برند شما است؟
با توجه به این‌که اینستاگرام یکی از رسانه‌های اجتماعی تبلیغاتی کم هزینه است. معمولا مورد توجه همه برندها قرار می‌گیرد. زیرا حتی در صورتی هم که این رسانه کمکی به جذب مشتری و افزایش فروش یک برند نکند نیز این برند، سرمایه زیادی را از دست نخواهد داد. بنابراین اگر به دنبال یک کانال ارتباطی کم هزینه و موثر برای برند خود هستید باید بدانید که اینستاگرام مهمترین و بهترین ابزار برای انتشار تبلیغات و تعامل با مشتریان شما است.
برچسب ها: استراتژی بازاریابی, استراتژی تبلیغات, افزایش فروش, انواع تبلیغات, ایده تبلیغاتی, اینستاگرام, برندسازی در اینستاگرام, تبلیغات, تبلیغات اینستاگرام, تبلیغات رسانه‌های اجتماعی, تعامل با مخاطب, رسانه‌های اجتماعی, شبکه اجتماعی اینستاگرام, کپشن اینستاگرام

لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/770/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

نشست استاندار همدان با بانوان استان و تجلیل از مادر سه شهید چنگیزی

سفر گروه جهادی درمان و سلامت تشکل‌های شاهد و ایثارگر به بیرجند

لنوو با یک کنسول بازی جدید به نمایشگاه CES 2025 می‌آید

شناساگری حساس برای تشخیص پرتوهای فروسرخ

چالش‌های قانونی جمینای؛ جنگ بر سر آینده جستجو و هوش مصنوعی

شناساگری حساس برای تشخیص مادون قرمز

ابداع یک ماده شبیه به پوست برای کاهش عفونت کاتترهای داخل وریدی

بازی Borderlands 4 از کراس پلی پشتیبانی می‌کند

درهم‌تنیدگی کوانتومی زنده در کابل‌های اینترنت به دست آمد

سگا ایده راه‌اندازی یک سرویس اشتراکی مشابه با گیم پس را بررسی می‌کند

شرکت چینی در رقابت با ایلان ماسک 1000 ربات انسان‌نما می‌سازد

مشخصات مادربردهای B850 و B840 جدید گیگابایت و ایسوس افشا شد!

این 3 قابلیت مهم iOS همچنان در macOS وجود ندارند

روزهای سخت در انتظار کوالکام؛ بزرگان صنعت فناوری مودم‌های 5G را در جایی دیگر جست‌و‌جو می‌کنند

وان پلاس اوپن 2 دیرتر از آنچه انتظار می‌رفت معرفی خواهد شد

آنر مجیک 7 پورشه‌دیزاین، دوربین پریسکوپی 200 مگاپیکسلی خواهد داشت

حرکت ماه دور زمین این شکلی هستش!

نگرانی‌ها درباره ظرفیت رم گلکسی S25 افزایش یافت

شرکت جاسوس‌افزاری NSO Group مسئول حمله به کاربران واتساپ است

جت مافوق صوت چینی‌ها در آزمایش اولیه سربلند بیرون آمد

گیت‌هاب نسخه رایگان هوش مصنوعی کدنویسی کوپایلت را برای برنامه‌نویسان عرضه کرد

به صدای وزش باد در مریخ گوش دهید

دانشمند ایرانی ناسا با هوش مصنوعی آدم فضایی پیدا می‌کند

دیدار مهندس اوحدی با مادر شهیدان باقری زند

مدیرعامل پیشین اینتل باید حقوق 207 میلیون دلاری‌اش را پس دهد

اولین داروی رشد مجدد دندان

گوگل برای جلوگیری از فروش کروم راهکارهایی به دادگاه پیشنهاد کرد

اینتل ظاهراً برنامه توسعه معماری X86S برای نسل بعدی پردازنده‌ها را کنار گذاشته است

ادریس البا به ساخت لایو اکشن سایبرپانک با همکاری کیانو ریوز تمایل نشان داد

با سقوط به درون سیاهچاله، مرگ آن را خواهیم دید!

سری گلکسی S25 با حداقل رم 12 گیگابایتی عرضه می‌شوند

وزیر ارتباطات: شاید فیلترینگ به صورت‌ گام‌به‌گام حذف شود

منبع انتشار عکس گلکسی S25 پلاس احتمالاً از سامسونگ اخراج شده است

ابداع ماده‌ نوینی با قابلیت جذب دی اکسید کربن و ذخیره انرژی

پیاده روی جالب فضانوردان

تمام آیفون‌های سازگار با iOS 18، به‌روزرسانی iOS 19 را هم دریافت می‌کنند

دستور مالزی به فیس‌بوک و تیک‌تاک برای دریافت مجوز فعالیت

ارتقای کیفیت زیره کفش با مواد اولیه نانویی ایرانی

فوربز: 20 هزار ایرانی از اینترنت ماهواره‌ای استارلینک استفاده می‌کنند

برنامه شخصی‌سازی نمایشگر گوشی‌های گلکسی منتشر شد

یوتوب علیه محتواهای گمراه‌کننده؛ برخورد با ویدیوهای کلیک‌بیت آغاز شد

کشف جدید تلسکوپ‌های ناسا در یک صحنه جنایت کیهانی

اضافه شدن قابلیت هوش مصنوعی به موتور «جستجوی گوگل»

اپل به لغو ممنوعیت آیفون 16 در اندونزی نزدیک شد

بزرگترین تونل زیر آبی جهان در چین تکمیل شد

اولین ضربان‌ساز دو حفره‌ای بدون سرب در قلب یک بیمار 13 ساله کاشته شد

«اوپن‌ای‌آی» از مدل هوش مصنوعی o3 رونمایی کرد

جا دادن یک زمین فوتبال روی یک قاشق چای‌خوری!

کار پژوهش و تحقیقات در کنار روحیه ایثارگری چالش‌ها را برطرف خواهد کرد

اختتامیه جشنواره شهید پیشرفت یادبود شهید «محمدحسین رمضانخانی» برگزار شد