سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

برگزاری نشست هم‌اندیشی کانون سراسری انجمن‌های صنفی نمایندگان بیمه بیمه دی

برگزاری نشست هم‌اندیشی کانون سراسری انجمن‌های صنفی نمایندگان بیمه
  بزرگنمايي:

سیاست و بازاریابی - کانون سراسری انجمن‌های صنفی نمایندگان بیمه دی، طی نشستی با سرپرست این شرکت، معاونین و مدیران ارشد ستادی، به بررسی چالش‌های پیش روی نمایندگان پرداخت.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی، دکتر حمیدرضا صفی خانی سرپرست بیمه دی در جمع اعضای کانون سراسری انجمن‌های صنفی نمایندگان شرکت گفت: شبکه فروش و نمایندگان، همراهان و همکاران شرکت محسوب می‌شوند و رشد و سربلندی شرکت در گرو موفقیت ایشان است. بهتر است این نگرش و رویکرد را تقویت نماییم که بیمه دی را به واسطه نمایندگان موفق آن بشناسند. از این رو باید به نیازهای شبکه فروش توجه و تا حد امکان، موانع و چالش‌های پیش روی ایشان را برطرف کنیم.
وی افزود: جهان امروز در معرض تحول است، گردش اطلاعات و دانش و فناوری به سرعت بر روندها و فرآیندها تأثیر می‌گذارد و در لحظه شاهد تغییرات و تحولات هستیم. در حال حاضر، برنامه‌های استراتژیک جای خود را به تفکرات استراتژیک داده‌اند. از این رو، شناسایی نقاط چرخش استراتژیک است که می‌تواند سازمان‌ها را از بحران خارج و به سمت ارتقا پیش ببرد. بنابراین از تحولی که در حال رخ دادن در جهان است و بخشی از آن «تحول دیجیتال» است، گریزی نیست.
دکتر صفی خانی با تأکید بر حوزه «تحول دیجیتال» اظهار کرد: خصوصیت تحول دیجیتال آن است که فقط به الکترونیکی کردن فرآیندها ختم نمی‌شود، بلکه باید ساختارها را بر مبنای آن تغییر داد. اگر تغییرات و تحولات دیجیتال در سطح سازمان دیده شود و مجموعه در برابر آن منعطف باشد، قادر به دگردیسی و ادامه حیات خواهد بود.
سرپرست شرکت بیمه دی نقش شبکه فروش و نمایندگان را در صنعت بیمه حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: ارائه دهندگان خدمات بیمه‌ای در مواجهه با تحولات دیجیتال دچار خطر تهدید نیستند بلکه این تحولات می تواند به بهترین شکل در اختیار شبکه فروش بیمه قرار بگیرد و کیفیت و سرعت ارائه خدمت را بالا ببرد. صنعت بیمه عرصه بسیار متنوعی است و نیروی انسانی خبره این صنعت، حذف شدنی نیست.
وی همچنین بیان کرد: شعبه و نمایندگان باید در کنار هم باشند و هیچ رقابتی بین این دو بخش نیست. ارتقای سامانه‌های الکترونیکی و تسهیل گری در فرآیندها، آموزش و همچنین، توسعه سرویس‌های ارزش افزوده می‌تواند در ارتقای عملکرد شبکه فروش موثر باشد و باید به آن توجه شود.
صفی خانی افزود: وضع موجود، نتیجه عملکرد ما در گذشته است و اگر می‌خواهیم وضع موجود خود را تغییر دهیم، باید دیدگاه و عملکرد خود را تغییر داده و تصحیح کنیم. توهم خوب بودن، بزرگترین آفت تعالی است به همین دلیل باید هر لحظه به فکر بهبود و ارتقای وضع موجود باشیم و در این راه، از عقلانیت جمعی بهره گیریم.
وی همچنین درخصوص وصول مطالبات تصریح کرد: درآمدهای وصول نشده، تبعات نامطلوبی برای شرکت دارد و اگر قرار باشد خروجی کارهای ما، به برتری در عرصه رقابت بازار منجر شود، باید عملکرد متفاوتی داشته باشیم و فرآیندها به صورت نظام‌مند، پایشی، انگیزشی و حمایتی اجرا شود.
صفی خانی، نقش شبکه فروش در تحقق اهداف بیمه دی را انکار ناپذیر توصیف کرد و افزود: باید با دیدگاهی همه جانبه و حرفه‌ای، نقش همکاران شبکه فروش در فرآیندهای شرکت را افزایش دهیم. همچنین شاهد حضور بیش از پیش این همکاران در رویدادهای شرکت بوده و حمایت‌های ویژه‌ای از این عزیزان در حوزه‌های مختلف از جمله فرآیندهای حقوقی به عمل آوریم.

لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/755575/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

سازنده تایوانی منکر تولید پیجرهای انفجاری شد

تاریخ رونمایی و مشخصات رسمی گلکسی M55s سامسونگ اعلام شد

نمونه‌عکس 10برابری ویوو X200 عملکرد خیره‌کننده دوربین تله‌فوتو در تاریکی را نشان می‌دهد

اپل پشتیبانی از چند زبان دیگر برای Apple Intelligence را تأیید کرد

درخشش چشم‌نواز شهاب‌ها‌‌ در شب‌های بارش شهابی پرساوشی برفراز کوهستان سبلان

بازی بتلفیلد بعدی را چهار استودیوی EA می‌سازند

اگر شارژر آیفون شما کُند باشد، iOS 18 هشدار می‌دهد

ویدیویی از پرواز هلیکوپترِ ناسا «Ingenuity» در سیاره ی «بهرام»

چراغ‌قوه 2024 شیائومی با عمر باتری 30 ساعته و استاندارد ضدآب رونمایی شد

قوانین جدید کالیفرنیا ساخت نسخه هوش مصنوعی از بازیگران را محدود می‌کند

شرکت EA برای بازی‌های ورزشی‌اش، شبکه اجتماعی راه‌اندازی می‌کند

بایننس با Moonbix به بازار بازی‌های پول‌ساز تلگرامی ملحق می‌شود

بزرگ‌ترین بازطراحی اسنپ‌چت؛ با تمام تغییرات آشنا شوید

غروب آفتاب زیبا از نمای فضاپیمای کرو-دراگون شرکت اسپیس ایکس

رحیم سرهنگی : امام جمعه اهل سنت کیش، مظهرعقل و وحدت در این منطقه است

همایش تحقیقات بازی‌های دیجیتال از ایستگاه دوم به هفتم پرید

بازی/ Riddle Test: Brain Teaser Game؛ با منطق یا بدون آن به پاسخ درست برسید

تصویری از یخ های قطب شمالِ سیاره ی مریخ

ایمپلنت بازیابی بینایی نورالینک ایلان ماسک برچسب «دستگاه پیشگام» را از FDA دریافت کرد

ستار هاشمی: از پیام‌رسان‌های داخلی برای حضور در بازارهای بین‌المللی حمایت می‌کنیم

کشف جدید چین در ماه / چه چیزی در خاک نیمه تاریک ماه نهفته است؟

اپل در شاخص رضایت مشتریان آمریکایی، سامسونگ را پشت سر گذاشت