سیاست و بازاریابی
بازی معرفی‌نشده Blade Runner از استودیو سوپرمسیو لغو شد
پنجشنبه 4 ارديبهشت 1404 - 12:55:27
سیاست و بازاریابی - زومجی / شایعاتی از بازی معرفی‌نشده Blade Runner در فضای مجازی دست‌به‌دست می‌شود.
براساس اطلاعاتی که به‌تازگی توسط رسانه اینسایدر گیمینگ منتشر شده است، پروژه‌ای معرفی‌نشده از سری Blade Runner که توسط استودیوی سوپرمسیو گیمز در دست توسعه بود، لغو شده است. این بازی با نام Blade Runner: Time To Live شناخته می‌شد و توصیف آن در اسناد داخلی، یک «بازی ماجراجویانه سینمایی با محوریت شخصیت‌ها» بود و بازیکن را در نقش تنها بلید رانر باقی‌مانده در سال 2065 قرار می‌داد.
طبق جزئیات ارائه‌شده در این اسناد که به شرط عدم انتشار مستقیم در اختیار اینسایدر گیمینگ قرار گرفته‌اند، بازی دارای یک کمپین داستانی تک‌نفره 10 تا 12 ساعته بود که قصد داشت مضامین فلسفی دنیای Blade Runner را با گیم‌پلی پرتحرک اکشن‌ماجراجویی ترکیب کند. توسعه این بازی از سپتامبر 2024 (شهریور/مهر 1403) در مرحله پیش‌تولید قرار گرفته بود و هسته اصلی تیم سازنده از اعضای توسعه‌دهنده بازی The Quarry تشکیل می‌شد. بر اساس برنامه‌ریزی اولیه، پیش‌تولید تا مارس 2025 (اسفند 1403/فروردین 1404) ادامه پیدا می‌کرد و مرحله نمونه‌سازی تا سپتامبر 2025 (شهریور/مهر 1404) به پایان می‌رسید.
بازار
عرضه نهایی بازی برای سپتامبر 2027 (شهریور/مهر 1406) برنامه‌ریزی شده بود و قرار بود روی پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5، رایانه‌های شخصی و همچنین کنسول‌های نسل بعدی پلی استیشن و ایکس باکس که با نام موقتی «نسل دهم» شناخته می‌شوند، منتشر شود. بودجه کلی توسعه حدود 45 میلیون دلار در نظر گرفته شده بود که از این میزان، 9 میلیون دلار برای ضبط حرکات و بازیگران حرفه‌ای اختصاص یافته بود. البته این بودجه شامل هزینه‌های تولید موسیقی اختصاصی، حقوق تصویری بازیگران، تست کیفی، بومی‌سازی زبان‌ها و محتوای قابل دانلود آینده نمی‌شد.
در این بازی اکشن‌ماجراجویی سوم‌شخص، بازیکنان کنترل شخصیتی به نام So-Lange را برعهده می‌گرفتند؛ یک مدل قدیمی Nexus-6 که به طرز غیرقابل‌باوری فراتر از طول عمر محدودش زنده مانده بود. طبق توصیف رسمی، «از اعماق شهر پرهیاهوی New Zurich در سال 2065 تا بازمانده‌های وهم‌آلود دنیای فراموش‌شده، سفری پرفراز و نشیب در انتظار شما است. مأموریت دارید که Rev، رهبر بی‌رحم و مرموز شبکه زیرزمینی رپلیکنت‌ها را بازنشسته کنید؛ اما در میانه راه خیانت می‌بینید و در محیطی به‌شدت خصمانه رها می‌شوید.»
طرح کلی بازی بر چهار ستون گیم‌پلی استوار بود: «مخفی‌کاری، مبارزه، اکتشاف و تعاملات نمایشی با شخصیت‌ها.» استودیوی سوپرمسیو گیمز همچنین وعده داده بود که دیالوگ‌هایی واقع‌گرایانه، کوبنده و تأثیرگذار را در میان شخصیت‌ها ارائه دهد. بررسی جزئی‌تر طرح گیم‌پلی نشان می‌داد که بازی دارای مضامین گوناگونی چون ارتقای مهارت‌ها، استفاده از خاطرات گذشته برای رمزگشایی داستان، بهره‌گیری از فناوری‌های درون بازی برای تحقیقات و عناصر دیگر بود. البته احتمال تغییر این عناصر در طول توسعه وجود داشت.
یکی از منابع نزدیک به پروژه در توصیف بازی چنین گفته است: «واقعا چشمگیر بود.» در مورد دلیل لغو این پروژه گفته می‌شود که شرکت آلکون اینترتینمنت، دارنده حقوق برند Blade Runner، عامل اصلی توقف آن بوده است. جزئیات دقیق‌تر در این‌باره برای حفظ امنیت منابع منتشر نشده‌اند؛ اما بر اساس شنیده‌ها، این لغو در اواخر سال گذشته صورت گرفته است. لطفا برای دریافت اطلاعات رسمی و تکمیلی در آینده با زومجی همراه باشید و نظرات خود را در این‌باره با ما به اشتراک بگذارید.

http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/775217/بازی-معرفی‌نشده-Blade-Runner-از-استودیو-سوپرمسیو-لغو-شد
بستن   چاپ