سیاست و بازاریابی
مشکل شارژ گلکسی بادز 3 پرو صدای کاربران را درآورد
يکشنبه 12 اسفند 1403 - 17:32:04
سیاست و بازاریابی - تکفارس / اگرچه گلکسی بادز 3 پرو به دلیل برخورداری از ظاهر جدید و چراغ‌های جذاب، مورد تحسین بسیاری از افراد قرار گرفت، اما مشکلات کنترل کیفیت موجب شد نظر علاقه‌مندان درباره این هدفون تغییر کند. از سری‌های آسیب‌پذیر گرفته تا صدای زیر گوش‌خراش باعث شده تا سامسونگ با شکایات متعددی از سوی کاربران درباره محصول جدید خود مواجه شود.
با این حال، مهم‌ترین مشکل گلکسی بادز 3 پرو، وجود نقص در عملکرد شارژ آن است. بسیاری از دارندگان این محصول گزارش داده‌اند که یکی از ایربادهای آن به درستی شارژ نمی‌شود. نشانه‌های این مشکل عبارت‌اند از: چشمک زدن چراغ نارنجی روی کیس شارژ، نمایش اعلانی در گوشی مبنی‌بر شارژ نشدن هدفون‌ها و ثابت ماندن درصد شارژ یکی از ایربادها.
باتوجه به بررسی‌های انجام شده، به نظر می‌رسد که این مشکل شارژ دلایل متعددی دارد که ضعف بزرگ سامسونگ در کنترل کیفیت گلکسی بادز 3 پرو را نشان می‌دهد. یکی از کاربران معتقد است سنسور مغناطیسی که تشخیص می‌دهد هدفون‌ها در بدنه قرار دارند، احتمالا موجب به‌وجود آمدن این مشکل شده است. او در ادامه پیشنهاد کرده است که ایرباد معیوب را به کیس شارژ نزدیک کنید تا سنسور تصور کند هدفون در جای خود قرار دارد و سپس آن را بیرون بیاورید.
در این حالت، چراغ LED باید چشمک بزند و اعلان “charging stopped” نمایش داده شود. اگرچه تکرار این فرایند مشکل شارژ گلکسی بادز 3 پرو را حداقل به‌طور موقت برطرف می‌کند، اما آیا فردی که 223 دلار برای این هدفون TWS سامسونگ هزینه می‌کند، چنین تجربه‌ای خواهد پذیرفت؟ افزون‌بر این، کاربر دیگری متوجه شده است که پین‌های شارژ در کیس هدفون خود آسیب دیده‌اند یا حتی ذوب شده‌اند.

سیاست و بازاریابی

شایان ذکر است که هدفون‌های بی‌سیم، دستگاه‌های کم‌مصرفی هستند و گرمای قابل توجهی تولید نمی‌کنند؛ بنابر این، مسئله پیش آمده نگرانی‌هایی را در مورد نقص در فرایند ساخت گلکسی بادز 3 پرو ایجاد کرده است. سال گذشته، گزارشی مبنی‌بر انفجار ایرباد گلکسی بادز FE نیز منتشر شد که این موضوع، نگرانی کاربران را بیشتر می‌کند.
سامسونگ در اکتبر سال 2024 یک آپدیت نرم‌افزاری را برای گلکسی بادز 3 پرو منتشر کرد که برخی از کاربران گزارش دادند مشکل شارژ تنها پس از نصب این آپدیت، در هدفون آن‌ها به‌وجود آمده است. اگرچه این مشکل ممکن است با آپدیت‌های بعدی برطرف شود، اما سامسونگ تاکنون راه‌حلی برای آن ارائه نکرده است. البته آپدیت جدید هدفون مذکور با شماره R530XXU0AYB3 اخیرا در کره جنوبی منتشر شده که کاربران را نسبت به حل مشکل پیش آمده امیدوار کرده است.
با این حال، هنوز مشخص نیست آیا این آپدیت برای سایر افراد در کشورهای دیگر نیز منتشر خواهد شد یا خیر. باوجود مشکلات گلکسی بادز 3 پرو به مربوط به نقص در خط تولید اشاره دارند، مراکز خدماتی سامسونگ در بسیاری از موارد آسیب ناشی از آب را دلیل اصلی به‌وجود آمدن مشکل شارژ در هدفون مذکور دانسته‌اند، در حالی که کاربران اصرار دارند هرگز هدفون‌های خود را در معرض آب قرار نداده‌اند.

http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/771125/مشکل-شارژ-گلکسی-بادز-3-پرو-صدای-کاربران-را-درآورد
بستن   چاپ