سیاست و بازاریابی
پاسخ یوبیسافت به جنجال‌های Assassin’s Creed Shadows؛ تاریخ واقعی متعلق به موزه‌ها است
دوشنبه 6 اسفند 1403 - 13:39:50
سیاست و بازاریابی - گیم فا / Assassin’s Creed Shadows به یکی از جنجالی‌ترین بازی‌های این سری تبدیل شده. رسانه‌ها و طرفداران بابت اشتباهات تاریخی رخ داده در این عنوان شاکی هستند و یوبیسافت حالا واکنش نشان داده است.
یوبیسافت سرانجام به این وضعیت واکنش نشان داده و گفته که Assassin’s Creed Shadows بر اساس یک داستان خیالی است. در مصاحبه‌ای با سایت 4Gamer، از کارگردان خلاق یوبیسافت خواسته شد تا درباره‌ی معنای عبارت «وفاداری به تاریخ» توضیح دهد. او در این باره گفت:
هدف ما این است که بازیکنان از طریق بازی با پیشینه تاریخی و رویدادهای آن آشنا شوند و سپس انگیزه پیدا کرده تا برای یادگیری تاریخ واقعی، به موزه‌ها و دیگر مکان‌ها مراجعه کنند.
توسعه‌دهندگان گفته‌اند هدف‌شان این است که مردم از طریق بازی با پیشینه تاریخی و رویدادهای کلی آن آشنا شده و افرادی که علاقه‌مند به تاریخ هستند، بعداً به موزه‌ها مراجعه کنند تا از تاریخ واقعی آگاه شوند.

علاوه بر این، توسعه‌دهندگان اظهار داشتند که سری Assassin’s Creed از زمانی که اولین بازی در سال 2007 منتشر شد، کاملاً خیالی بوده و افزودن عناصر دراماتیک برای ایجاد دنیای جذاب و سرگرم‌کننده، ضروری است.
توسعه‌دهندگان بیان کردند که در طول فرایند ساخت بازی، اطلاعات زیادی در مورد فرهنگ ژاپن به دست آورده‌اند، اما با این حال، پس از این همه سال، هنوز به اندازه کافی در این زمینه دانش کسب نکرده‌اند.

http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/770710/پاسخ-یوبیسافت-به-جنجال‌های-Assassin’s-Creed-Shadows؛-تاریخ-واقعی-متعلق-به-موزه‌ها-است
بستن   چاپ