سیاست و بازاریابی
وان پلاس برای مشکل خط سبز نمایشگر گارانتی مادام‌العمر ارائه می‌کند
يکشنبه 18 آذر 1403 - 09:18:03
سیاست و بازاریابی - ترنجی / وان پلاس اخیراً ابتکار جدیدی را برای مقابله با مشکل «خط سبز» که روی چندین گوشی هوشمند با نمایشگر AMOLED این شرکت تأثیر گذاشته، معرفی کرده است. این موضوع توجه قابل‌توجهی را به خود جلب کرده است، به‌ویژه در هند که بسیاری از کاربران اخیراً گزارش داده‌اند که یک خط سبز مداوم در صفحه‌نمایش دستگاه آن‌ها ایجاد شده است.
گارانتی مادام‌العمر برای مشکل خط سبز نمایشگر گوشی‌های وان پلاس
برای رفع این مشکل، وان پلاس یک برنامه سه مرحله‌ای به نام «OnePlus Green Line Worry-Free Solution» را ارائه کرده است که هم برای رفع مشکلات موجود و هم برای جلوگیری از وقوع آن در آینده طراحی شده است.
این برنامه بر سه حوزه اصلی تمرکز دارد: بهبود ساختار نمایشگر، تقویت کنترل‌های کنترل کیفیت و ارائه ضمانت‌نامه طولانی برای نمایشگر.

سیاست و بازاریابی


گارانتی مادام‌العمر برای مشکل خط سبز نمایشگر گوشی‌های وان پلاس


اولین گام در این راه‌حل شامل ادغام یک لایه پیوند پیشرفته لبه در تمام نمایشگرهای AMOLED آینده وان پلاس است. این لایه جدید از مواد PVX، از لبه آب‌بندی استفاده می‌کند که به‌عنوان یک مانع برای کاهش رطوبت و نفوذ اکسیژن به صفحه‌نمایش عمل می‌کند. با جلوگیری از رسیدن این عناصر به بخش‌های مهم صفحه‌نمایش، هدف این ساختار پیشرفته بهبود قابل‌توجه طول عمر نمایشگر و کاهش احتمال بروز مشکل خط سبز است.
مرحله دوم شامل بررسی‌های کنترل کیفیت دقیق است که بیش از 180 آزمایش مختلف برای شبیه‌سازی شرایط شدید دنیای واقعی انجام می‌شود. این تست‌ها شامل تست “Double 85” است که نمایشگر را برای مدت طولانی در معرض حرارت 85 درجه سانتی‌گراد و رطوبت 85 درصد قرار می‌دهد تا نحوه عملکرد صفحه‌نمایش تحت استرس را ارزیابی کند.


درنهایت، وان پلاس همچنین گارانتی مادام‌العمر در برابر خط سبز را در تمام مدل‌های گوشی هوشمند خود ارائه می‌دهد، صرف‌نظر از اینکه دستگاه در دوره گارانتی قرار دارد یا خیر. کاربرانی که این مشکل را تجربه می‌کنند، حتی اگر دستگاه آن‌ها از گارانتی خارج شده باشد، مشمول تعویض رایگان صفحه‌نمایش می‌شوند.
درحالی‌که وان پلاس در گذشته راه‌حل‌هایی برای این مشکل ارائه کرده است، چیزی که این آخرین اعلامیه را قابل‌توجه می‌کند، اذعان به این موضوع است که فضایی برای بهبود در فرآیند تولید وجود دارد. همچنین جالب خواهد بود که ببینیم آیا سایر برندها از وان پلاس پیروی می‌کنند و در تلاش‌های مشابه برای رفع یکی از ناامیدکننده‌ترین مشکلات گوشی‌های هوشمند سرمایه‌گذاری می‌کنند یا خیر.
نظر شما درباره گارانتی وان پلاس برای مشکل خط سبز نمایشگر گوشی‌های هوشمند این شرکت چیست؟

http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/764697/وان-پلاس-برای-مشکل-خط-سبز-نمایشگر-گارانتی-مادام‌العمر-ارائه-می‌کند
بستن   چاپ