سیاست و بازاریابی
بیمه دی در جایگاه نخست اعتماد مشتریان
پنجشنبه 8 آذر 1403 - 17:42:32
سیاست و بازاریابی - شرکت بیمه دی در در نهمین همایش ملی اعتماد مشتریان، موفق به جایگاه نخست شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی، در این همایش که با حضور میهمانانی چون نمایندگان مجلس شورای اسلامی، رییس کمیسیون اقتصادی مجلس و نیز با حضور بیش از صد شرکت مطرح در حوزه‌های بانک، بیمه، صنایع غذایی و پتروشیمی برگزار شد، این شرکت موفق به کسب جایگاه نخست اعتماد مشتریان شد.
در پی این موفقیت اسماعیلی، مدیر امور مشتریان و خدمات پس از فروش بیمه دی، ضمن اشاره به اقدامات این شرکت در راستای مشتری‌مداری، مانند پاسخگویی 24 ساعته از طریق مرکز ارتباط این شرکت گفت: تمامی بیمه‌شدگان و مشتریان بیمه دی می‌توانند از طریق تماس تلفنی با سرشماره 1671 موضوعات خود را پیگیری کنند.
مدیر امور مشتریان و خدمات پس از فروش بیمه دی اظهار داشت: این شرکت با میانگین 2600 تماس به طور روزانه، به دریافت نظرات و پیشنهادات بیمه‌شدگان خود می‌پردازد و رضایت‌مندی مشتریان خود را به‌طور پیوسته مورد سنجش قرار می‌دهد.
وی افزود: بیمه دی با اشاره به برنامه‌های آتی خود، همچون راه اندازی تل مدیسین (ویزیت تلفنی) و ویزیت آنلاین برای ایثارگران معزز (با اولویت جانبازان 70درصد)، ابراز امیدواری کرد اعتماد مشتریان بیمه دی به بهترین شکل ممکن پاسخ داده می‌شود.

http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/764114/بیمه-دی-در-جایگاه-نخست-اعتماد-مشتریان
بستن   چاپ