سیاست و بازاریابی
اکتیویژن: Black Ops 6 بزرگ‌‎ترین ماه عرضه Call of Duty را رقم زد
سه شنبه 6 آذر 1403 - 13:05:15
سیاست و بازاریابی - گیم فا / به گفته اکتیویژن، Black Ops 6 در اولین ماه عرضه خود بیش از هر نسخه دیگری از سری Call of Duty مخاطب جذب کرد. ناشر همچنین اشاره داشت که این بازی از نظر “ساعات تجربه” و “تعداد بازی‌های انجام شده”، در جایگاه اول فرنچایز قرار می‌گیرد.
ساتیا نادلا (Satya Nadella)، مدیر عامل مایکروسافت، طی گزارش سه ماهۀ اخیر شرکت به عملکرد ابتدایی بازی اشاره کرد:
Black Ops 6 بزرگ‌ترین عرضه سری Call of Duty را رقم زد و رکورد جدید تعداد بازیکنان روز اول و مخاطبان گیم پس را به ثبت رساند.

فروش نسخه‌های پلی استیشن و استیم بیش از 60 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافت که نشان‌دهنده موفقیت استراتژی ما در جذب مخاطبان جدید است. به این ترتیب، گیمرها می‌توانند از عناوین بیشتری در دستگاه‌های مورد علاقه خود لذت ببرند.
مت پیسکاتلا (Mat Piscatella)، تحلیلگر شرکت تحقیقاتی Circana، در اواسط نوامبر گفت که افزودن Black Ops 6 به گیم پس تأثیر بی‌سابقه‌ای بر تعامل بازیکنان داشته است:
درگیر شدن گیمرها با Black Ops 6 قابل وصف نیست. هرگز مشابه چنین داده‌هایی را ندیدیم.
و هفته گذشته اضافه کرد:
ورود Black Ops 6 به گیم پس چند نتیجه مهم در ایالات متحده به همراه داشت… هزینه‌ها برای تهیه اشتراک افزایش یافت، فروش بازی روی پلی استیشن رشد پیدا کرد، به فروش دیگر نسخه‌های سری لطمه‌ای وارد نشد و البته، تاثیر مستقیمی بر فروش سخت افزار ایکس باکس نگذاشت.
بنابراین، هنوز نمی‌توان به سوالات پیرامون تاثیر اشتراک‌ها جواب مشخصی داد. صرف نظر از باورهای کنونی، به نظر نمی‌رسد این آزمون عقیده افراد را تغییر دهد.
جدیدترین نسخه از شوتر مشهور اکتیویژن برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC منتشر شده است و برای اولین بار، همزمان با عرضه در دسترس مخاطبان گیم پس قرار گرفت.

http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/763997/اکتیویژن--Black-Ops-6-بزرگ‌‎ترین-ماه-عرضه-Call-of-Duty-را-رقم-زد
بستن   چاپ