سیاست و بازاریابی
تلفیق تجمل و فناوری؛ نسخه لاکچری هدست Vision Pro فقط 2 میلیارد تومان!
شنبه 3 آذر 1403 - 00:00:12
سیاست و بازاریابی - شهر سخت افزار / برند Caviar یک بار دیگر دست به کار شده و یک محصول لاکچری و صد البته گران‌قیمت جدید را معرفی کرده است. این بار شاهد نسخه خاصی از هدست ویژن پرو هستیم که با نام Oracle معرفی شده و نسخه پایه آن برچسب قیمت 26700 دلاری را به همراه دارد.
برند Caviar که به دلیل ساخت نسخه سفارشی و بسیار گران‌قیمت محصولات حوزه فناوری شناخته می‌شود، اخیراً از یک پروژه جدید به نام Oracle خبر داده است. این محصول لاکچری جدید در واقع یک نمونه خاص از هدست واقعیت افزوده (AR) اپل یعنی ویژن پرو خواهد بود.
این گجت انحصاری برای کسانی ساخته شده که به چیزی بیش از کارکرد هدست واقعیت افزوده خود فکر می‌کنند و به دنبال تجمل‌گرایی هستند.

سیاست و بازاریابی

هدست اوراکل که با شروع قیمت 26700 دلار عرضه می‌شود، ترکیبی خیره‌کننده از مواد درجه یک مانند طلای 24 عیار، نقره، هنر میناکاری و چرم طبیعی خواهد بود تا در نهایت یک شاهکار گران‌قیمت به دست علاقه‌مندان برسد.
هدست واقعیت افزوده Oracle گران‌قیمت و خاص
چیزی که باعث شده اوراکل یک محصول منحصر به فرد باشد، توانایی شخصی‌سازی کامل آن است. خریداران می‌توانند بسته به نیاز یا سلیقه خود، لوگو، نماد یا پیام‌های شخصی سفارشی را روی بدنه آن حکاکی کرده و آن را به یک هدیه لوکس تبدیل کنند.

سیاست و بازاریابی

برای هرچه خاص‌تر شدن این هدست AR، برند Caviar تصمیم گرفته تنها 49 دستگاه از این محصول را تولید کند. هر دستگاه به همراه یک لوح یادبود عرضه خواهد شد که مشخصات دستگاه از جمله نام و شماره سریال با طلای 24 عیار بر روی آن حک شده است.
هدست Oracle در بخش ذخیره‌سازی شامل سه گزینه گوناگون خواهد بود که شامل نسخه 256 گیگابایتی با قیمت 26700 دلار، نسخه 512 گیگابایتی با قیمت 27700 دلار و در نهایت نسخه یک ترابایتی با قیمت 29560 دلار خواهد بود.
نظر شما در رابطه با این نسخه خاص و البته بسیار گران‌قیمت هدست‌های ویژن پرو چیست؟


http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/763818/تلفیق-تجمل-و-فناوری؛-نسخه-لاکچری-هدست-Vision-Pro-فقط-2-میلیارد-تومان!
بستن   چاپ