سیاست و بازاریابی - دیجیاتو / مدیرعامل Oura میگوید عرضه محصول در این دستهبندی کار آسانی نیست.
Oura ازجمله پیشتازان عرضه حلقههای هوشمند در بازار است که تا به امروز نیز نسخههای مختلفی از محصولات خود را با قابلیتهای متنوع عرضه کرده است. مدیرعامل این شرکت ظاهراً معتقد است اپل هرگز وارد بازار حلقههای هوشمند نخواهد شد.
مدتی بود اخبار تصمیم اپل برای عرضه حلقه هوشمند در رسانهها دیده میشد اما ماه گذشته، نشریه بلومبرگ گزارش داد اپل از عرضه چنین محصولی منصرف شده است؛ زیرا حلقه هوشمند میتواند فروش اپل واچ را کاهش دهد. چنین توجیهی در نگاه اول منطقی به نظر میرسد اما مدیرعامل Oura نظر دیگری دارد.
عرضه حلقه هوشمند میتواند فروش اپل واچ را کاهش دهد
«تام هال»، مدیرعامل Oura، در مصاحبه اخیر خود با CNBC گفت اپل به احتمال زیاد «درمورد ارزش داشتن حلقه و ساعت در کنار هم متقاعد نشده است». او همچنین گفت اپل از نزدیک توسعه محصولاتی همچون حلقههای Oura و گلکسی رینگ را تحت نظر دارد اما محصولی به نام حلقه هوشمند اپل به بازار عرضه نخواهد شد؛ زیرا تولید محصولی در این دستهبندی بسیار سخت است.
Oura بهتازگی حلقه جدید خود با نام Ring 4 را با طیف وسیعی از قابلیتهای تناسباندام و رهگیری سلامتی معرفی کرده است. سامسونگ نیز با عرضه گلکسی رینگ قصد دارد سهمی از این بازار نوظهور به دست بیاورد.
بسیاری از قابلیتهای حلقههای هوشمند و اسمارتواچها مشترک است؛ هر 2 این محصولات روی عرضه قابلیتهای سلامتی و تناسباندام تمرکز کردهاند. اپل ظاهراً پیشازاین ایده عرضه حلقه هوشمند را بهعنوان جایگزین ارزانتری برای اپل واچ بررسی کرده است اما نگرانی از کاهش فروش اپل واچ باعث شده برنامه عرضه حلقه هوشمند کنار گذاشته شود. اپل سالانه میلیاردها دلار از فروش اپل واچ درآمد کسب میکند و این محصول هماکنون پرفروشترین ساعت هوشمند بازار است.
البته با افزایش محبوبیت حلقههای هوشمند ممکن است اپل هم تصمیم به عرضه محصولی مشابه بگیرد. اپل پیشتر پتنتهایی برای حلقهای هوشمند را به ثبت رسانده بود.
http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/762668/چرا-اپل-متقاعد-نشده-حلقه-هوشمند-عرضه-کند؟