سیاست و بازاریابی
کوجیما از حقایق جالبی در ساخت Death Stranding می‌گوید
سه شنبه 22 آبان 1403 - 21:37:05
سیاست و بازاریابی - گیم فا / در چند روز گذشته، هیدئو کوجیما به مناسبت پنجمین سالگرد Death Stranding، در توییتر خاطراتی از استودیوی خود و آغاز راه ساخت این بازی به اشتراک گذاشت. در ابتدا، Kojima Productions فقط در حد اسم یک استودیو بود، زیرا فضای کار کوجیما به قدری کوچک بود که تنها چند میز جا می‌شدند. کوجیما می‌گوید چون فضای آن جا خیلی کوچک بود، فقط خود او به محل کار میرفته.
کوجیما توضیح می‌دهد که در آن زمان فقط یک کامپیوتر، پلی استیشن 4، هدفون، یک گوشی هوشمند و چند وسیله دیگر در اختیار داشت. به همین دلیل، بیشتر ایده‌های Death Stranding را روی گوشی هوشمندش ثبت می‌کرد. اما این تنها نکته‌ای نیست که کوجیما تعریف کرده است. اگر لوگوی Death Stranding را به خاطر داشته باشید، دست موجود در آن لوگو، متعلق به خود کوجیما است.
اکنون که کوجیما به تجهیزات جدید و متعددی دسترسی دارد، نیاز نیست زمان زیادی برای نسخه بعدی Death Stranding منتظر بمانیم. می‌دانیم که Death Stranding 2 برای انتشار در سال 2025 برنامه‌ریزی شده و کوجیما می‌گوید تاریخ انتشار دقیق آن هم تعیین شده است. بنابراین امیدواریم که هرچه زودتر این تاریخ به صورت عمومی اعلام شود.

http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/761511/کوجیما-از-حقایق-جالبی-در-ساخت-Death-Stranding-می‌گوید
بستن   چاپ