سیاست و بازاریابی
مدیر اجرایی سونی از دلایل شکست Concord می‌گوید
جمعه 18 آبان 1403 - 20:39:47
سیاست و بازاریابی - گیم فا / هیروکی توتوکی (Hiroki Totoki)، یکی از مدیرعامل‌های سونی، نظر خود در مورد علت شکست Concord را در آخرین نشست مالی این شرکت به اشتراک گذاشت.
طی نشست خبری پس از اجلاس مالی سونی، مدیر ارشد اجرایی این شرکت، به سؤال‌های زیادی از جمله دلایل شکست عنوان لایو سرویس Concord پاسخ داد.
توتوکی توضیح داد که سونی در اوایل مسیر ورود به ساخت و توسعه عناوین لایو سرویس قرار دارد و می‌خواهد از تجربه‌های مختلف، مانند Concord، درس بگیرند:

ما هنوز در حال یادگیری هستیم و در بحث آی‌پی‌های جدید، شما تا زمانی که آنها را امتحان نکنید، از نتیجه نهایی خبر ندارید. بنابراین ما برای نتیجه‌گیری درست، نیازمند آزمایش‌های متعدد، چه در بخش تست توسط بازیکن و چه در ارزیابی داخلی و همچنین زمان‌بندی دقیق آنها هستیم. فکر می‌کنم که ما [برای Concord] باید بسیار زودتر این ارزیابی‌های مختلف را انجام می‌دادیم.
همچنین، ما یک سازمان ایزوله شده هستیم، بنابراین گمان می‌کنم که فرا رفتن از محدودیت‌های این سازمان‌ها در بخش توسعه و فروش، می‌توانست بسیار بهتر انجام شود. پس از آن،‌ ما قصد داریم بهترین بازه زمانی را برای عرضه آنها روی پلتفرم خود، بدون آسیب‌زدن به فروش دیگر عناوین، پیدا کنیم تا بتوانیم از حداکثر پتانسیل آنها بهره ببریم.
در ابتدای این جلسه مالی نیز، معاون ارشد مالی سونی، ساداکو هایاواکا (Sadahiko Hayakawa)، با اشاره به تفاوت در استقبال از Helldivers 2 و Concord، توضیح داد:
 ما دو عنوان لایو سرویس را امسال عرضه کردیم و از میان آنها، Helldivers 2 یک موفقیت بزرگ بود، اما Concord از دسترس خارج شد. ما از هر دو آنها تجربه زیادی کسب کردیم و قصد داریم این تجربه‌های شکست و موفقیت را، با تمام استودیوها، در بخش‌های توسعه، اضافه کردن محتوای الحاقی و سرویس‌دهی پس از عرضه، به اشتراک گذاشته تا مدیریت توسعه خود را تقویت کنیم.

http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/760596/مدیر-اجرایی-سونی-از-دلایل-شکست-Concord-می‌گوید
بستن   چاپ