سیاست و بازاریابی - زومیت / مایکروسافت با ارائه پاداشهای جذاب، کاربران را بهسوی اکوسیستم خود جذب میکند.
برنامهی Microsoft Rewards یکی از ابتکارات مایکروسافت محسوب میشود که به کاربران امکان میدهد تا با استفادهی روزانه از محصولات و سرویسهای این شرکت، امتیاز کسب و آنها را به پاداشهای متنوعی تبدیل کنند.
جدیدترین کمپین Microsoft Rewards قرعهکشیای با جایزه بزرگ یکمیلیون دلار است. کاربران کشورهای ایالات متحده، پورتوریکو، کانادا، بریتانیا، فرانسه و آلمان میتوانند با انجام فعالیتهای سادهای مانند جستوجو در بینگ و استفاده از مرورگر اج و بازیکردن در ایکس باکس، شانس خود را برای برندهشدن این جایزه بزرگ امتحان کنند. هرچه کاربران بیشتر فعالیت کنند، شانس آنها برای برندهشدن نیز افزایش مییابد.
هدف اصلی مایکروسافت از اجرای چنین برنامههایی، افزایش سهم بازار محصولات و سرویسهای خود است. با تشویق کاربران به استفاده از بینگ بهجای گوگل و اج بهجای کروم، مایکروسافت سعی میکند تا جایگاه خود را در بازار جستوجو و مرورگرهای وب تقویت کند. همچنین، با ارائه پاداشهای جذاب برای بازیهای ایکس باکس و خرید از فروشگاه مایکروسافت، این شرکت بهدنبال افزایش درآمد خود از این بخشها است.
استفاده از Microsoft Rewards بسیار ساده است و تنها با ایجاد حساب کاربری مایکروسافت و استفاده از خدمات و سرویسهای این شرکت فعال خواهد شد. کاربران کشورهای مذکور میتوانند امتیازهای کسبشده را به انواع پاداشها ازجمله کارتهای هدیه و اشتراکهای ایکس باکس گیم پس و حتی پول نقد تبدیل کنند. همچنین، بخشی از درآمد حاصل از این برنامه به سازمانهای خیریهای مانند صندوق جهانی حیاتوحش و یونیسف اهدا خواهد شد.
در نهایت، مسابقه یکمیلیوندلاری بینگ فرصتی جذاب برای کاربرانی است که بهدنبال تجربه جدیدی در جستوجوهای اینترنتی هستند. مایکروسافت با ارائه این مسابقه و برنامههای تشویقی، نشان داد که بهدنبال نوآوری و ارائه خدمات بهتر به کاربران است. این اقدام که در بازاریابی به Gamifiction یا بازیسازی برای جلب کاربران جدید معروف است، بهطور کلی میتواند تأثیر بسزایی روی افزایش استفاده از بینگ و تقویت جایگاه مایکروسافت در بازار جستوجوهای اینترنتی بگذارد.
http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/759618/در-این-کشورها-با-مهاجرت-از-گوگل-به-بینگ،-شانس-برندهشدن-یکمیلیون-دلار-دارید