سیاست و بازاریابی - زومیت / گوشی پرچمدار وانپلاس 13 تنها چند روز پس از رونمایی در چین با استقبال چشمگیر خریداران مواجه شد.
بهگزارش مایدرایورز، لی جی، رئیس وانپلاس چین، در کنفرانسی مطبوعاتی پس از عرضهی وان پلاس 13، تأیید کرد که پرچمدار جدید این برند در ظرف 30 دقیقه، 100 هزار دستگاه فروش داشته است.
استقبال چشمگیر از وانپلاس 13 در حالی صورت میگیرد که قیمت گوشی نسبت به نسل قبلی افزایش داشته است و در کانفیگ پایه با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیرهسازی از 630 دلار آغاز میشود.
در رابطه با افزایش قیمت گوشیهای پرچمدار اندرویدی در سال جاری میلادی، لی جی توضیح داد که با طولانیتر شدن چرخهی استفاده از گوشی و کاهش دفعات تعویض دستگاه از سوی کاربران، قیمت بالاتر (برای کیفیت بهتر) میتواند بهعنوان «نوعی ارزش» در نظر گرفته شود.
جی میگوید: «اولویت ما ساخت محصولاتی عالی است. وانپلاس استراتژی قیمتگذاری معقول و استانداردی را اتخاذ میکند و بهجای تکیهبر قیمتگذاری افراطی برای هدایت رشد بازار، به کیفیت محصولات خود اهمیت میدهد.»
لی جی به چند عامل کلیدی در افزایش هزینهی تولید وان پلاس 13 اشاره کرد که اولین مورد آن، افزایش قیمت تراشه بود. او میگوید اسنپدراگون 8 الیت عملکرد بسیار خوبی ارائه میدهد که به نوبهی خود هزینهی محصول را افزایش میدهد. قیمت رم و فضای ذخیرهسازی نیز به اوج خود رسیده است. این عوامل در کنار هم به افزایش کلی قیمت محصول منجر شدهاند.
لی جی در صحبتهایش از عدم افزایش قیمت گوشی آیکو 13 که از تراشهای یکسان با وانپلاس 13 برخوردار است، ابراز تعجب کرد.
وانپلاس بهزودی پرچمدار جدیدش را راهی بازارهای بینالمللی خواهد کرد. انتظار میرود مدلی ارزانتر از این گوشی با نام وانپلاس 13R طی ماههای آینده معرفی شود.
http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/759601/استقبال-چشمگیر-از-یک-پرچمدار؛-فروش-بیش-از-100-هزار-وانپلاس-13-در-30-دقیقه