سیاست و بازاریابی - زومیت / بازار تبلتها در سهماههی سوم 2024 با رشد زیادی همراه بوده و اپل همچنان جایگاه برتر این بازار را حفظ کرده است.
براساس گزارش مؤسسهی تحقیقاتی IDC، در سهماههی سوم 2024 در مجموع 39٫6 میلیون تبلت به بازار عرضه شده و کل بازار تبلت رشد سالانهی 20٫4 درصدی را تجربه کرده است.
اپل همچنان یکهتاز بازار تبلت بهشمار میآید و با عرضهی 12٫6 میلیون آیپد در فصل سوم 2024 با فاصلهی قابل توجهی جلوتر از رقبا قرار دارد و رشد سالانهی 1٫4 درصدی را تجربه کرده است.
IDC
سامسونگ با عرضهی 7٫1 میلیون تبلت در رتبهی دوم قرار دارد و رشد سالانهی 18٫3 درصدی را تجربه کرده است. تحلیلگران معتقدند این موفقیت به استقبال از سری تبلتهای گلکسی تب A9 برمیگردد.
آمازون با عرضهی 4٫6 میلیون تبلت به جایگاه سوم صعود کرده و رشد سالانهی خیرهکنندهای معادل 111٫3 درصد را داشته است که عمدتاً به فروش موفق تبلتهای این شرکت در رویداد Amazon Prime Day نسبت داده میشود.
هواوی و لنوو بهترتیب در جایگاههای چهارم و پنجم قرار گرفتهاند. هواوی عملکرد قدرتمندی در این دوره داشته و با عرضهی 3٫3 میلیون تبلت، رشد سالانهی 44٫1 درصدی را تجربه کرده؛ لنوو نیز با عرضهی 3 میلیون تبلت، رشد سالانهی 14٫7 درصدی را تجربه کرده است.
http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/759572/رشد-20-درصدی-بازار-تبلتها؛-یکهتازی-اپل-و-صعود-خیرهکننده-آمازون-به-جایگاه-سوم