سیاست و بازاریابی
کاربران موبایل افزایش شارژدهی باتری را به هوش مصنوعی ترجیح می‌دهند
شنبه 5 آبان 1403 - 17:11:40
سیاست و بازاریابی - دیجیاتو / طبق یک نظرسنجی، تنها 18 درصد از شرکت‌کنندگان گفته‌اند که به‌خاطر هوش‌مصنوعی حاضر هستند تا گوشی جدیدی بخرند.
درحالی‌که شرکت‌های مختلفی ازجمله اپل، گوگل و سامسونگ تلاش می‌کنند قابلیت‌های هوش مصنوعی را به دستگاه‌های خود اضافه کنند، در نظرسنجی جدیدی مشخص شده بیشتر خریداران گوشی‌های هوشمند به ویژگی‌های اولیه، مانند عمر باتری، علاقه‌ بیشتری دارند.
براساس نظرسنجی CNET، فقط تعداد نسبتاً کمی از مصرف‌کنندگان از ویژگی‌های هوش‌ مصنوعی گوشی‌های خود استفاده می‌کنند و به‌ نظر نمی‌رسد این ویژگی محرک خرید آن‌ها باشد.
میزان استفاده و اهمیت هوش مصنوعی بین کاربران موبایل

سیاست و بازاریابی

طبق نتایج این نظرسنجی، فقط 10 درصد دارندگان موبایل در آمریکا از هوش مصنوعی برای کارهایی مانند ویرایش عکس استفاده می‌کنند. همچنین تعداد افرادی که از سرویس‌های هوش‌ مصنوعی مانند ChatGPT استفاده می‌کنند، فقط 12 درصد است. علاوه‌براین، فقط 14 درصد شرکت‌کنندگان گفته‌اند برای استفاده از ویژگی‌های هوش‌مصنوعی آینده هیجان‌زده‌اند.
اما هوش مصنوعی تا چه اندازه باعث می‌شود کاربران گوشی‌های خود را ارتقا بدهند؟ CNET می‌گوید فقط 18 درصد شرکت‌کنندگان گفته‌اند به‌خاطر هوش‌مصنوعی حاضرند گوشی جدیدی بخرند.
بزرگ‌ترین مشوق شرکت‌کنندگان برای خرید دستگاه جدید عمر باتری طولانی‌تر (61 درصد)، فضای ذخیره‌سازی بیشتر (46 درصد) و ویژگی‌های دوربین بهتر (38 درصد) بوده است. CNET در گزارش خود می‌گوید تقریباً نیمی از دارندگان گوشی‌های هوشمند حاضر نیستند برای دسترسی به ویژگی‌های هوش‌ مصنوعی پول اضافی بپردازند.
نتایج این نظرسنجی درحالی منتشر شده که اپل قصد دارد این هفته ویژگی‌های Apple Intelligence را در دسترس عموم قرار دهد. این ویژگی‌ها که شامل قابلیت‌هایی مانند سیری هوشمندتر و ابزارهای نوشتاری مبتنی‌بر هوش مصنوعی می‌شود. اپل اینتلیجنس در مدل‌های آیفون 15 پرو و سری آیفون 16 در دسترس خواهد بود.


http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/759053/کاربران-موبایل-افزایش-شارژدهی-باتری-را-به-هوش-مصنوعی-ترجیح-می‌دهند
بستن   چاپ