سیاست و بازاریابی - زومجی / عرضه نسخه جدید Call of Duty در گیم پس میتواند تاثیر قابل توجهی بر تعداد مشترکان این سرویس داشته باشد.
شرکت مایکروسافت پس از خرید اکتیویژن بلیزارد، تصمیم گرفت تا بازی Call of Duty: Black Ops 6 را همزمان با عرضه در سرویس گیم پس آلتیمیت قرار دهد. این تصمیم میتواند نقطه عطفی برای سرویس اشتراکی مایکروسافت باشد.
به نقل از VGC، پیرز هاردینگ-رولز تحلیلگر ارشد Ampere، معتقد است که عرضه بازی Call of Duty: Black Ops 6 در گیم پس میتواند به افزایش 10 درصدی مشترکان سرویس گیم پس آلتیمیت منجر شود. به گفته او، این یعنی حدود 2.5 میلیون کاربر جدید به این سرویس اضافه خواهند شد؛ البته بخش قابل توجهی از کاربران سرویسهای استاندارد یا Core گیم پس به سرویس آلتیمیت مهاجرت خواهند کرد.
مایکل پکتر، مدیر شرکت Wedbush Securities نیز پیشبینی کرده است که تعداد مشترکان جدید گیم پس آلتیمیت میتواند به 3 تا 4 میلیون نفر برسد. بااینحال، او هشدار داده که این موضوع میتواند به کاهش 6 میلیونی فروش معمول بازی Call of Duty: Black Ops 6 منجر شود.
هاردینگ-رولز معتقد است که مایکروسافت میتواند از طریق پرداختهای درون برنامهای این کاهش فروش را جبران کند. به گفته او، Call of Duty درحالحاضر یک بازی سرویسمحور است که درآمد اصلی آن از محتوای اضافه و آیتمهای درون بازی تامین میشود.
بازی Call of Duty: Black Ops 6 ساعاتی پیش برای پلتفرمهای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر منتشر شد. نسخه پیسی این بازی از طریق فروشگاههای دیجیتالی استیم، بتلنت و مایکروسافت در دسترس است.
نظر شما درباره عرضه Call of Duty در سرویس گیم پس چیست؟ آیا فکر میکنید این تصمیم مایکروسافت میتواند به موفقیت بیشتر این سرویس کمک کند؟
http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/758956/تحلیلگران--Call-of-Duty--Black-Ops-6-میتواند-میلیونها-مشترک-جدید-به-گیم-پس-اضافه-کند