سیاست و بازاریابی
فروش Dragon Ball: Sparking! ZERO در عرض 24 ساعت از سه میلیون نسخه عبور کرد
يکشنبه 29 مهر 1403 - 17:24:56
سیاست و بازاریابی - مجله دیجی کالا / به نظر می‌رسد که بازی Dragon Ball: Sparking! Zero از شرکت باندای نامکو (Bandai Namco)، بیش از سه میلیون نسخه در 24 ساعت اول پس از عرضه فروش داشته است.
طرفدارانی که‌ منتظر نسخه‌ی جدید سری بازی Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi بودند، سرانجام در 10 اکتبر (19 مهر) با انتشار Sparking! Zero آرزو‌هایشان برآورده شد. این اثر از استودیوی Spike Chunsoft، شامل تعداد زیادی شخصیت و خطوط داستانی است که در سری دراگون بال و بازی‌هایی مانند Dragon Ball Z ،Dragon Ball Super و حتی آثاری مانند Dragon Ball GT و موارد فرعی یافت می‌شوند. طرفداران می‌توانند در مسابقات سه‌بعدی چندنفره‌ی خیره‌کننده و یک کمپین داستانی تک‌نفره و متنوع شرکت کنند که بسته به اقدامات بازیکن، سناریو‌های جالبی را ارائه می‌دهد.
هیجان و انتظارات حول محور این بازی که با آنریل انجین 5 ساخته شده، حتی پیش از عرضه بازی نیز بسیار زیاد بود و سرویس استیم (Steam)، تعداد بازیکنان با دسترسی زودهنگام در روز‌های منتهی به انتشار را بیش از 90 هزار نفر اعلام کرد. نقد‌های بازی نیز عمدتا مثبت بوده و منتقدان مبارزات با ریتم سریع و گرافیک خیره‌کننده‌ی سل شید آن را تحسین کرده‌اند. در این میان باس‌های چالش‌برانگیزی مانند Great Ape Vegeta و همچنین ایستراگ‌های جالبی مانند اشاره به فیلم بدردنخور Dragonball Evolution به سرعت در رسانه‌های اجتماعی سروصدای زیادی به پا کرده‌اند.

سیاست و بازاریابی


تمام این هیاهوها به فروش فوق‌العاده بالایی برای بازی پس از انتشارش ختم شده‌اند. طبق گفته‌ی ناشر بازی، این اثر توانسته بلافاصله در 24 ساعت پس از انتشار خود عملکردی عالی را از خود به نمایش بگذارد. همچنین استیم نیز گزارش داده که این اثر با حداکثر 122554 بازیکن همزمان تا زمان نوشتن این مطلب، تعداد بازیکنان زیادی را روی رایانه‌های شخصی بدست آورده است. البته تعداد بازیکنان این اثر از زمان رسیدن به اوج خود در روز پس از عرضه شروع به کاهش کرده است، اما همچنان به عنوان یکی از بازی‌هایی است که بیشترین تعداد بازیکنان همزمان استیم را دارد. هرچند این بازی هنوز در روز‌های اولیه‌ی انتشار است و رویداد‌های مرتبط با ورزش‌های الکترونیکی و بسته‌های الحاقی در آینده فرصتی برای بیشتر کردن تعداد بازیکنان و بیش از پیش کردن آمار فروش بازی دارند.
به طور کلی، به نظر می‌رسد این بازی عملکرد بسیار خوبی تاکنون داشته و اثر مناسبی برای طرفداران سری بازی دراگون بال است که بیش از یک دهه است که مشتاقانه منتظر بازی جدید سری Budokai Tenkaichi بوده‌اند. سازندگان قبلا تایید کرده‌اند که محتوای بیشتری برای بازی در راه است و بسته‌های الحاقی با شخصیت‌هایی از Dragon Ball Super: Super Hero و Dragon Ball Daima را برای بازی برنامه‌ریزی کرده‌اند.
بازی Dragon Ball: Sparking! ZERO برای پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/758627/فروش-Dragon-Ball--Sparking!-ZERO-در-عرض-24-ساعت-از-سه-میلیون-نسخه-عبور-کرد
بستن   چاپ