سیاست و بازاریابی - زومیت / شیائومی ویجت آبوهوا و تقویم را برای مطابقت با زبان طراحی کلی HyperOS 2.0 بازطراحی کرد.
شیائومی انتشار نسخهی آزمایشی HyperOS 2.0 را برای کاربرانی که در برنامهی بتا شرکت کردهاند، آغاز کرده است. در این آپدیت، شاهد بازطراحی برخی ویجتهای ضروری، بهخصوص ویجتهای آبوهوا و تقویم هستیم.
ویجت آبهوا در HyperOS 2.0 اکنون از چیدمان و جلوههای بصری مینیمالیستی و جذابتری بهره میبرد که با شرایط آبوهوایی کنونی مطابقت دارد. همچنین، این ویجت بدون نیاز به بازکردن برنامهی اصلی، اطلاعات دقیقتری درمورد پیشبینی آبوهوا ارائه میدهد.
بهنوشتهی XiaomiTime، ویجت تقویم در HyperOS 2.0 سادهتر از گذشته محسوب میشود و با یک نگاه، اطلاعات مربوط به رویدادهای آینده را در اختیار کاربران قرار میدهد. هدف از این تغییر، ارائهی تجربهی کاری مدرنتر و بدون بههمریختگی است.
با وجود بازطراحی ویجت آبوهوا و تقویم در HyperOS 2.0، شیائومی امکان شخصیسازی آنها را همچنان ارائه میدهد. علاوهبراین، ویجت تقویم براساس برنامهی روزانهی کاربر، پیشنهادهای هوشمندانهای را به او نمایش میدهد.
هر دو ویجت بازطراحیشدهی تقویم و آبوهوا در HyperOS 2.0، برای همخوانی با زیباییشناسی کلی رابط کاربری سفارشی شیائومی طراحی شدهاند.
http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/758560/ویجت-آبوهوا-و-تقویم-شیائومی-با-ظاهری-جدید-برای-کاربران-بتای-HyperOS-20-منتشر-شد