سیاست و بازاریابی - زومیت / نتفلیکس در گزارش مالی جدیدش میگوید کاربران روزانه دو ساعت از وقتشان را در نتفلیکس سپری میکنند.
براساس گزارش درآمد سه ماههی سوم نتفلیکس که امروز منتشر شد، مشترکین این پلتفرم بهطور میانگین، روزانه دو ساعت از خدماتش بهرهمند میشوند. آمارها حاکی از افزایش قابل توجه تعداد بینندگان خانوار در مقایسه با سال 2023 است.
درآمد نتفلیکس به 9٫83 میلیارد دلار و درآمد عملیاتیاش به 2٫91 میلیارد دلار رسید. نتفلیکس حدود پنج میلیون مشترک جدید جذب کرده است که در مجموع به 282٫7 میلیون مشترک در سراسر جهان میرسد. حدود نیمی از مشترکین جدید که در سه ماههی سوم 2024 به نتفلیکس پیوستند، طرح پشتیبانی شده با تبلیغات را انتخاب کردهاند.
نتفلیکس اعلام کرد که درحالحاضر سهمش از کل زمان استفاده از تلویزیون در بزرگترین بازارهای خود، کمتر از 10 درصد است. این شرکت معتقد است که با تولید مداوم سریالها و فیلمهای باکیفیت، فرصت بزرگی برای افزایش سهم وجود دارد. نتفلیکس برنامههای امیدوارکنندهای برای انتشار محتوا در ماهها و سال آینده دارد، از جمله فصل دوم سریال Squid Game، فصل پایانی سریال Arkane، و یک فیلم انیمیشنی از دنیای ویچر.
گرگ پیترز، مدیرعامل مشترک نتفلیکس، تایید کرد که این پلتفرم در نظر دارد طراحی جدیدی را که از تابستان آزمایشش آغاز شده، به صورت گسترده منتشر کند. پیترز میگوید: «ما از پیشرفتهایی که در این زمینه داشتیم بسیار خرسندیم، بدین ترتیب درحال تکمیلش هستیم. مشتاقیم تا طراحی جدید را در اختیار مشترکینمان در سراسر جهان قرار دهیم.»
این یکی از معدود دفعاتی است که نتفلیکس تعداد مشترکین جدیدش را در هر فصل اعلام میکند؛ از سال 2025، این شرکت دیگر آمار فصلی را منتشر نخواهد کرد.
با توجه به اینکه سرویسهای پخش آنلاین منابع درآمد دیگری مانند تبلیغات و اشتراکهای پولی را به کسبوکار خود اضافه کردهاند، رشد تعداد مشترکین به یک شاخص کماهمیتتر تبدیل شده است. بااینحال، نتفلیکس انتظار ندارد که تبلیغات در سال آینده به «محرک اصلی» رشد درآمدش تبدیل شود.
http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/758483/نتفلیکس--کاربران-روزانه-2-ساعت-را-در-پلتفرم-ما-سپری-میکنند