سیاست و بازاریابی
متا عینک هوشمند Orion AR را معرفی کرد؛ تجربه واقعیت افزوده با دستگاهی آینده‌نگرانه و جمع‌وجور
پنجشنبه 5 مهر 1403 - 13:29:09
سیاست و بازاریابی - زومیت / عینک هوشمند متا Orion می‌تواند محتوای هولوگرافیک را در ترکیب با دنیای واقعی نمایش دهد و از هوش مصنوعی برای پاسخ به سؤالات کاربران استفاده می‌کند.
عینک‌ واقعیت افزوده‌ی Orion در رویداد Meta Connect معرفی شد. این محصول به‌عنوان عینک «تمام هولوگرافیک» معرفی شد و قرار است تجربه‌ای متفاوت از واقعیت افزوده را ارائه دهد. هدف متا از سبک طراحی عینک جدید این شرکت، افزایش جذابیت این محصول نسبت‌به محصولات قبلی مانند Magic Leap و هولولنز مایکروسافت است.
عینک هوشمند متا Orion وزن بسیار کمی دارد و می‌توان از آن در محیط‌های داخلی و خارجی استفاده کرد و به کاربران اجازه می‌دهند عناصر هولوگرافیک را در ترکیب با دنیای واقعی مشاهده کنند. طبق ادعای متا، Orion پیشرفته‌ترین عینک واقعیت افزوده‌ای جهان محسوب می‌شود و از فناوری‌های نوآورانه در زمینه‌ی محاسبات مدرن بهره می‌برد.

سیاست و بازاریابی


یکی از ویژگی‌های جالب Orion، قابلیت همکاری آن با هوش مصنوعی است. کاربران می‌توانند با استفاده از این عینک به یخچال نگاهی بیندازند و از هوش مصنوعی متا بخواهند دستور پختی را براساس محتویات یخچال ارائه دهد. همچنین، امکان برقراری تماس‌های ویدیویی و استفاده از اپلیکیشن‌های معروف مانند اسپاتیفای و یوتیوب دردسترس کاربران قرار دارد.


متا می‌گوید برای حفظ سبک و کارایی عینک هوشمند Orion، همه‌ی فناوری‌های مورد نیاز را در قاب آن قرار نداده است. این محصول برای پردازش داده‌ها از پیک بی‌سیم و برای کنترل حرکتی از دستبند مخصوص بهره می‌برد. درحال‌حاضر، فقط کارمندان متا و گروه‌های منتخب می‌توانند از این عینک جدید استفاده کنند.
متا می‌خواهد Orion هرچه زودتر به‌ دست مصرف‌کنندگان برسد و از طرفی قصد دارد با ارائه‌ی به‌روزرسانی‌های مداوم، به کاهش قیمت و بهبود قابلیت‌های آن کمک کند.

http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/756983/متا-عینک-هوشمند-Orion-AR-را-معرفی-کرد؛-تجربه-واقعیت-افزوده-با-دستگاهی-آینده‌نگرانه-و-جمع‌وجور
بستن   چاپ