از محصول «زندگی بهادار» بیمه دی، متصل به صندوق مسکن رونمایی شد
چهارشنبه 28 شهريور 1403 - 09:51:09
|
|
سیاست و بازاریابی - شرکت بیمه دی از قابلیت جدید محصول «زندگی بهادار» خود رونمایی کرد. به گزارش روابط عمومی و امور بینالملل بیمه دی، احمد صفرزاده معاون فنی شرکت دراین مراسم که با حضور مدیرعامل، معاونین، مدیران و جمعی از نمایندگان شرکت برگزار شد، با اشاره به این که بیمههای زندگی در جوامع توسعه یافته، به عنوان یک اهرم و شاخص رفاه اقتصادی و اجتماعی تلقی میشوند، گفت: سهم بیمههای زندگی در ترکیب پرتفوی جهانی در حدود 40 درصد و در کشورهای توسعه یافته نزدیک به 56 درصد است. حال آن که سهم بیمههای زندگی در ترکیب پرتفوی صنعت بیمه کشور ما، حدودا ً 14 درصد است و این نشان دهنده فاصله زیادی است که در این بخش با آن روبهرو هستیم. وی افزود: در همین راستا، شرکت بیمه دی در اقدامی نوآورانه و برای پاسخگویی به نیازها و دغدغههای جامعه، با اتصال بیمهنامه «زندگی بهادار» خود به صندوقهای سرمایهگذاری در بازار مسکن برای نخستینبار در صنعت بیمه، گامی مهم در افزایش ضریب نفوذ بیمه و توسعه فرهنگ بیمه و پاسخگویی به نیازهای جامعه برداشته است. صفرزاده این محصول را یک خدمت بیمهای بینظیر و برای اولین بار در صنعت بیمه کشور توصیف و بیان داشت: این محصول پیش از این به صندوقهای سهامی، درآمد ثابت و طلا متصل شده بود که با اقدام امروز و افزودن صندوق مسکن به این محصول میتوان گفت خرید بیمهنامه زندگی بهادار، سرمایهگذاری به صرفه، مطلوب و متناسب با نرخ تورم در بلند مدت را در بردارد و مزیت رقابتی ویژهای را در بازار ایجاد میکند.
http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/755588/از-محصول-«زندگی-بهادار»-بیمه-دی،-متصل-به-صندوق-مسکن-رونمایی-شد
|