سیاست و بازاریابی
نشست سوم روابط عمومی های جزیره: نقش هوش مصنوعی در روابط عمومی؛ تهدید یا فرصت؟
سه شنبه 27 شهريور 1403 - 21:23:15
سیاست و بازاریابی - سومین نشست ادواری مدیران ومسئولان روابط عمومی ادارات، سازمان ها و نهادهای کیش با حضور موسس انجمن هوش مصنوعی و تکنولوژی های نوظهور کیش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، دراین نشست که به میزبانی شرکت آب و نیروی ماهتاب جزیره و در پارک انرژی این شرکت با حضور سید ابراهیم هاشم ورزی سرپرست روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش و مسئولان روابط عمومی های کیش برگزار شد، میلاد مساوات، موسس و دبیر انجمن هوش مصنوعی و تکنولوژی‌های نوظهور کیش در خصوص نقش هوش مصنوعی در بهبود ارتباطات اجتماعی و فرهنگی سخنرانی کرد.
وی با اشاره به اهمیت هوش مصنوعی در دنیای مدرن و تاثیر آن بر صنعت ارتباطات گفت: بسیاری از مردم هوش مصنوعی را به عنوان ابزارهای سرگرمی مانند فیلترهای تصویری، تغییر صدای خوانندگان یا ربات‌های تهاجمی می‌شناسند. در حالی که هوش مصنوعی بسیار فراتر از این موارد عمل می‌کند و می‌تواند در زمینه‌هایی مانند تحلیل داده‌ها، مدیریت ارتباطات و پیش‌بینی رفتار مخاطبان موثر باشد.
مساوات سپس با ارائه ویدیویی کوتاه به تشریح ظرفیت‌های هوش مصنوعی پرداخت و افزود: هوش مصنوعی این قابلیت را دارد که تمام جنبه‌های زندگی روزمره را تحت تاثیر قرار دهد، از پزشکی و مدیریت شهری گرفته تا اقتصاد و ورزش. در حوزه روابط عمومی نیز، می‌توانیم از این فناوری برای تحلیل دقیق‌تر داده‌های تماس‌ها، مدیریت بحران، و ارتقای برند سازمان‌ها استفاده کنیم.
وی با اشاره به تجربیات انجمن هوش مصنوعی و تکنولوژی‌های نوظهور کیش در جزیره کیش به ویژه در حوزه آموزش و فرهنگ‌سازی هوش مصنوعی اظهار داشت : از حدود یک سال و نیم گذشته تا به امروز، ما در انجمن دوره‌های آموزشی مختلفی را در مدارس و موسسات آموزشی جزیره کیش برگزار کرده‌ایم. اعتقاد داریم که باید از پایه این تغییر را آغاز کنیم، به همین دلیل تمرکز ما بر آموزش نوجوانان و حتی کودکان بوده است تا بتوانیم در آینده نیروی متخصص و آگاه به این فناوری را پرورش دهیم. 
وی همچنین به معرفی برخی از پروژه‌های عملیاتی هوش مصنوعی که توسط انجمن در جزیره کیش اجرا شده‌اند، پرداخت. طراحی سیستم تحلیل داده‌های مراکز تماس و پردازش زبان طبیعی با امکان تحلیل داده‌ها و پیام‌های دریافت شده از مشتریان و مخاطبان از جمله این سیستم ها است که می‌تواند تمامی تماس‌های تلفنی را ضبط و تحلیل کند و بر اساس تحلیل‌های داده‌محور، پیشنهادات و تصمیمات مناسبی برای بهبود ارتباطات و خدمات ارائه دهد.
مساوات در پایان تصریح کرد: هوش مصنوعی می‌تواند به تحلیل دقیق‌تر داده‌های شبکه‌های اجتماعی و افکار عمومی کمک کند، این داده‌ها به مدیران سازمان‌ها کمک می‌کند تا تصمیمات هوشمندانه‌تری بگیرند و بهتر به نیازهای مردم پاسخ دهند.
گفتنی است، سومین نشست ادواری مدیران و مسئولان روابط عمومی ادارات، سازمان ها و نهادهای کیش با حضور مسئولان روابط عمومی های دادگستری، جامعه بازاریان و بازرگانان، صداوسیما، شرکت نفت، انجمن سرمایه گذاران و کار آفرینان، جامعه مراکز پذیرایی، شرکت عمران، آب و خدمات، شرکت سرمایه گذاری و توسعه و روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش برگزار و مهدی رشیدیان با حکمی از سوی سید ابراهیم هاشم‌ورزی سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان دبیر کمیته هم اندیشی مسوولان روابط عمومی های ادارات و نهادهای کیش منصوب شد.

http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/755573/نشست-سوم-روابط-عمومی-های-جزیره--نقش-هوش-مصنوعی-در-روابط-عمومی؛-تهدید-یا-فرصت؟
بستن   چاپ