سیاست و بازاریابی
معاون توسعه و نوآوری بیمه مرکزی طی بازدید از غرفه بیمه دی در نمایشگاه صنعت مالی مطرح کرد: محصول جدید بیمه دی با نام «زندگی بهادار»، بیمه‌نامه‌ای خلاقانه و متصل به صندوق‌های مالی است
دوشنبه 22 مرداد 1403 - 21:15:15
سیاست و بازاریابی - علی بنیادی نائینی معاون توسعه و نوآوری و عضو هیات عامل بیمه مرکزی ج.ا.ا با حضور در غرفه بیمه دی در نمایشگاه صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) با مدیران ارشد این شرکت ملاقات و محصول جدید «زندگی بهادار» را، در راستای خرده فروشی و جریان درآمدی پایدار این شرکت، مثبت ارزیابی کرد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی، علی بنیادی نائینی اظهار کرد: رشد صنعت بیمه و توسعه ضریب نفوذ آن، را‌هکارهای مختلفی دارد که یکی از آن‌ها، توسعه محصولات نوین بیمه‌ای است.
وی گفت: بیمه مرکزی ج.ا.ا در سال 1402 به 21 محصول جدید و در سه ماهه اول سال 1403 به 15 محصول جدید بیمه‌ای مجوز اعطاء کرده که این موضوع حاکی از اهتمام شرکت‌های بیمه‌ای و نهاد ناظر بر این موضوع است.
دکتر بنیادی ضمن اشاره به پویایی بیمه دی، این شرکت را مجموعه‌ای نو‌آور قلمداد و اظهار کرد: یکی از این محصولات نوین و خلاقانه‌ای که مورد توجه و تأیید بیمه مرکزی قرار گرفت، بیمه‌نامه «زندگی بهادار» است که از سوی شرکت بیمه دی مطرح و پیشنهاد شد. اتصال این بیمه‌نامه به دارایی‌های مردم از طریق صندوق‌های مالی، مانند صندوق طلا، صندوق مسکن و صندوق‌های سهامی مهمترین ویژگی این بیمه‌نامه است.
وی افزود: باید در نظر داشت که بیمه‌های زندگی در عرصه خرده‌فروشی تعریف می‌شوند و توسعه بیمه‌های زندگی به سبب همین ویژگی، موجب توسعه پایدار درآمدی شرکت‌های بیمه‌ای خواهند شد. توجه بیمه دی به این موضوع مهم، سبب شده تا این شرکت در کنار کارهای مهم و قراردادهای بزرگی که منعقد کرده، خرده‌ فروشی را نیز از نظر دور ندارد و از طریق ارائه محصول جدید «زندگی بهادار» نسبت به این موضوع اهتمام ورزد و فعالیت خود در راستای جریان درآمدی پایدار را قوت بخشد.

http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/750390/معاون-توسعه-و-نوآوری-بیمه-مرکزی-طی-بازدید-از-غرفه-بیمه-دی-در-نمایشگاه-صنعت-مالی-مطرح-کرد---محصول-جدید-بیمه-دی-با-نام-«زندگی-بهادار»،-بیمه‌نامه‌ای-خلاقانه-و-متصل-به-صندوق‌های-مالی-است
بستن   چاپ