سیاست و بازاریابی
مدیرعامل بیمه ایران در بازدید از غرفه بیمه دی: مسیر بیمه دی در حوزه دیجیتال هوشمندانه است
دوشنبه 11 تير 1403 - 16:50:02
سیاست و بازاریابی - مدیرعامل بیمه دی که روز دوشنبه در بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ حضور یافت، با حضور در غرفه بیمه دی این شرکت را دارای زیرساخت های مطلوب در حوزه تحول دیجیتال دانست و گفت: این شرکت حرکتی هوشمندانه و نگاه رو به جلو در حکمرانی دیجیتال دارد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی، محمدرضا کشاورز مدیرعامل بیمه ایران در این بازدید افزود: تدابیر بیمه دی در حوزه تحول دیجیتال باعث شده این شرکت خدمات مطلوب و بهینه ای به مشتریان خود بدهد و روزهای خوبی در عرصه مشتری مداری در انتظار این مجموعه خواهد بود.وی در خصوص عملکرد شرکت بیمه دی در سال گذشته بیان کرد: این شرکت در سال گذشته عملکرد خوبی به لحاظ شاخص های مالی و نیز به جهت رضایتمندی مشتریان داشته است؛ به این معنی که هم توانسته در بحث مالی برای مشتریان خود رضایتمندی ایجاد کند و هم در زمینه کسب رضایتمندی سهامداران خود موفق باشد. مدیر عامل بیمه ایران در ادامه افزود: به نظر می رسد با برنامه هایی که در شرکت پیش بینی شده و اقداماتی که در حال انجام است، شرایط و روزهای بهتری در انتظار شرکت بیمه دی خواهد بود.گفتنی است محمدرضا کشاورز خود در طول سال های 1397 الی 1401 در سمت مدیرعاملی، سکان هدایت بیمه دی را در دست داشت.

http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/746229/مدیرعامل-بیمه-ایران-در-بازدید-از-غرفه-بیمه-دی--مسیر-بیمه-دی-در-حوزه-دیجیتال-هوشمندانه-است
بستن   چاپ