سیاست و بازاریابی
فروش اقساطی بیمه نامه خودرو برای شبکه فروش بیمه دی مهیا شد
پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 - 11:24:16
سیاست و بازاریابی - در اولین نشست مدیرعامل بیمه دی با شبکه فروش در سال 1403، از قابلیت فروش اقساطی بیمه‌نامه خودرو در بستر وب اپلیکیشن «دِی‌دار» رونمایی شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت بیمه دی، مدیر بیمه‌های خودروی این شرکت، بهره‌برداری از این قابلیت را در راستای حمایت از شبکه فروش و نیز تسهیل در امور خدمت‌رسانی به مشتریان برشمرد و گفت: امید داریم با اتکا به این قابلیت و با توجه به رقابت شدید موجود در بازار، نمایندگان بیمه دی بتوانند فروش بیمه‌نامه در این حوزه را با توانی دوچندان محقق کنند.
"محمد علی رجبی" افزود: این طرح از سال 1401 جزو برنامه عملیاتی مدیریت بیمه های خودرو قرار گرفت و بارها مورد پایش و عملیات بهبود واقع شد و به قابلیتی دست یافت که هم اکنون در بستر سامانه فروش آنلاین «دِی‌دار» عرضه می‌شود و شبکه فروش می‌تواند به سهولت و حتی به وسیله تلفن همراه خود، به صدور بیمه‌نامه اقدام کند.
رجبی با اشاره به نیازسنجی بازار در این طرح اظهار داشت: بر اساس آمار به دست آمده 66 درصد از بیمه نامه‌های صادر شده خودرو در سال گذشته به صورت اقساط فروخته شد که این مهم، نشان از تمایل نمایندگان و بیمه‌گذاران به استفاده از امکان فروش اقساطی دارد و ما سعی کردیم با این قابلیت، این نیاز جامعه هدف را برطرف کنیم.
وی ادامه داد: این بستر قابلیت‌هایی برای مدیریت بیمه نامه‌ها به تفکیک شبکه فروش، بیمه‌گذار و بیمه شده دارد که می‌تواند ابزار مدیریتی و پایشی مناسب به حساب آید. همچنین نمایندگان در این سامانه بر اساس سطح عملکرد خود سهمیه‌ ای با عنوان "سقف اعتبار مالی" دریافت می‌کنند. 
رجبی در پایان گفت: با توجه به اینکه توسعه خرده فروشی یکی از اهداف مهم شرکت در سال جاری است، این قابلیت می‌تواند نیل به این مهم را با سهولت بیشتری همراه کند.

http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/741658/فروش-اقساطی-بیمه-نامه-خودرو-برای-شبکه-فروش-بیمه-دی-مهیا-شد
بستن   چاپ