سیاست و بازاریابی
چت‌بات هوش مصنوعی متا در دسترس برخی کاربران واتس‌اپ قرار گرفت
شنبه 25 فروردين 1403 - 14:49:48
سیاست و بازاریابی - دیجیاتو / این قابلیت فعلا برای برخی کاربران منتخب واتس‌اپ هند فعال شده است و احتمالاً در آینده برای همه ارائه خواهد شد.
براساس گزارش‌های منتشرشده، ظاهراً چت‌بات هوش مصنوعی متا با نام Meta AI، برای برخی کاربران منتخب واتس‌اپ در هند در دسترس قرار گرفته است.
هند یکی از بزرگ‌ترین بازارهای اپلیکیشن واتس‌اپ محسوب می‌شود و حالا متا هوش مصنوعی Meta AI خود را در دسترس برخی کاربران آن قرار داده است تا بتوانند از طریق این اپلیکیشن پیام‌رسان محبوب، به‌صورت مستقیم با دستیار هوش مصنوعی این شرکت تعامل داشته باشند.

سیاست و بازاریابی


کاربرانی که به این ویژگی دسترسی پیدا کرده‌اند، در سمت راست و بالای لیست چت‌های واتس‌اپ خود با آیکون جدیدی مواجه می‌شوند که به‌شکل یک حلقه رنگارنگ است. Meta AI توسط مدل زبانی بزرگ این شرکت، Llama پشتیبانی می‌شود و کاربران می‌توانند در مورد موضوعات مختلفی با آن مکالمه داشته باشند.
البته باید به این نکته مهم توجه داشت که هوش مصنوعی متا درحال‌حاضر فقط برای برخی کاربران منتخب واتس‌اپ در هند در دسترس قرار است، بنابراین تا زمان دسترسی عموم کاربران به آن باید بیشتر صبر کنیم. عرضه محدود این ویژگی به این معنی است که متا احتمالاً درحال جمع‌آوری داده‌ها و بازخوردهای کاربران در مورد Meta AI است.
متا درحال توسعه قابلیت‌های هوش مصنوعی متفاوتی برای سرویس‌های خود است. اخیراً در گزارش دیگری به توسعه قابلیت هوش مصنوعی برای نوشتن متن استوری‌های اینستاگرام اشاره شده بود. همچنین این غول فناوری برنامه‌های بلندپروازانه‌ای برای توسعه هوش مصنوعی عمومی دارد و اخیراً در گزارشی به توسعه یک فناوری اشاره شده بود که می‌تواند استدلال کند.

http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/739599/چت‌بات-هوش-مصنوعی-متا-در-دسترس-برخی-کاربران-واتس‌اپ-قرار-گرفت
بستن   چاپ