سیاست و بازاریابی
در همایش سراسری شبکه فروش بیمه دی؛ از محصولات جدید بیمه دی رونمایی شد/ تقدیر از نمایندگان برتر
يکشنبه 10 دي 1402 - 11:10:26
سیاست و بازاریابی - در همایش سراسری شبکه فروش بیمه دی از 2 محصول جدید این شرکت رونمایی شد و 17 نماینده فروش برتر نیز مورد تقدیر قرار گرفتند.
به گزارش روابط عمومی بیمه دی، همایش سراسری شبکه فروش بیمه دی با حضور طاهر موهبتی مدیرعامل بیمه دی، حق وردیلو معاون نظارت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، معاونین و نمایندگان فروش سراسر کشور این شرکت بیمه برگزار شد.
باتوجه به لزوم تامین نیاز مشتریان، این شرکت اقدام به توسعه محصولات خود متناسب با وضعیت و نیاز روز بازار کرده است و در همین راستا بیمه دی در این همایش از 2 محصول جدید خود رونمایی کرد.
این 2 محصول که در حوزه اتومبیل تعریف شده، بیمه بدنه پیمایش کیلومتری و بیمه نامه مبتنی بر ریسک راننده است که در راستای تقویت و ارتقای خدمات بیمه‌ای تهیه و وارد مدار مصرف شده است.
شناسایی محصولات و ایجاد محصولات جدید بیمه‌ای و شناسایی نیاز مشتریان موضوعی بسیار مهم است که امروزه مورد توجه بیمه دی قرار دارد و باتوجه به وضعیت بازار بیمه های اتومبیل، برای احصا نیاز مشتریان، محصول بیمه نامه بدنه پیمایش کیلومتری طراحی و به عنوان خدمت جدید در بازار ارائه می‌شود.
در ادامه مراسم نیز پس از سخنرانی افراد حاضر در جلسه، از 17 نماینده فروش که در مسابقه فروش بیمه دی شرکت کرده بودند که بیشترین امتیاز را در زمینه فروش بیمه‌نامه کسب کرده بودند تقدیر شد.

http://www.PoliticalMarketing.ir/fa/News/728065/در-همایش-سراسری-شبکه-فروش-بیمه-دی؛--از-محصولات-جدید-بیمه-دی-رونمایی-شد--تقدیر-از-نمایندگان-برتر
بستن   چاپ